فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 102

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از مدادرنگی و مدادشمعی نقاشی خانواده خود را کشیدن بدون هیچ گونه کمکی از طرف معلم و این کار جهت دست ورزی انجام شد.

دانشمند کوچک

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ دانشمند کوچک ،جهت آشنایی با آزمایش های علمی و مشاهده دقیق و تقویت کار گروهی آزمایش ذرت رقصان را با استفاده از سرکه ی سفید ،آب،جوش شیرین ،ذرت خام را باهم انجام داده سپس بعد از مشاهده ی نتیجه هر گروه نتیجه ی آزمایش را بیان کردند.

دانشمند کوچک

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ دانشمند کوچک جهت آشنایی با مفهوم چگالی آب و تقویت کار گروهی و مشارکتی همراه با پسرهای عزیزم آزمایش تخم مرغ نمکی را به صورت گروهی انجام داده و سپس باهم نتیجه بدست امده را تحلیل کردیم.

مهارت‌های من

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ مهارت های من جهت تقویت ماهیچه های ظریف دست ،تقویت مهارت باز و بسته کردن دکمه و زیپ ،افزایش مهارت های فردی ،(موضوع لباس من) آموزش داده شد و سپس با پسر های عزیزم تکرار و تمرین کردیم .

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: درست کردن حیوان با گل سفالگری هر دانش آموز حیوان مورد نظر خود را به شکلی که دوست داشت درست کرد و جلسه آینده آن را رنگ آمیزی میکنند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزانی که کاور لازم دارند برای رنگ کردن سفال در صورت تمایل همراه خود بیاورند. ممنونم

با طبیعت

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ با طبیعت ،جهت تقویت قدرت درک و فهم و مسئولیت پذیری و صبوری، تقویت عضلات دست به حیاط مدرسه رفته و با پسر های گلم بذر سبزیجات را در داخل گلدان ها به صورت گروهی کاشتیم .

دانشمند کوچک

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ دانشمند کوچک ، جهت افزایش قدرت مشاهده و حل مسئله و افزایش تمرکز همراه با پسر های گلم به آزمایشگاه رفته و باهم آزمایش بادکنک سحر آمیز را با استفاده از سرکه و جوش شیرین انجام دادیم و در پایان پسر های عزیزم به صورت گروهی نتیجه آزمایش را بیان کردند .

مهارت‌های من

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ مهارت های من جهت ایجاد ارتباط با مدرسه و اعضای کادر مدرسه و ایجاد حس راحتی و امنیت بوسیله بازی میکروفن جادویی پسرهای عزیزم خود را معرفی کرده و بوسیله داستان با قوانین کلاس و مدرسه آشنا شدند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: