فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 105

ریاضی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: اتمام فصل دوم از کتاب ریاضی و حل ص 33 کتاب انجام شد. (جمع تقریبی و حل مسئله)
تکلیف: 1_ صفحات 34 و 35 کتاب ریاضی حل شود. 2_مسئله های زیر را در دفتر حل کنید.(حتما فرآیندی ) الف)مهدی 66 تمبر دارد.43 تا از آنها سیاه و سفید و باقی آنها رنگی است . تعداد تمبر های رنگی را به دست اورید. ب)علی امروز تکالیف ریاضی اش را در 25 دقیقه و تکلیف فارسی اش را در 32 دقیقه انجام میدهد ؛تکالیف علی چقدر طول کشید؟ ج)ایلیا 68 عکس داشت .18 تا از عکس هایش را به دوستش هدیه داد.ایلیا چند عکس دارد؟ د)ماهی گیری 37 ماهی را روز شنبه و 41 ماهی را روز یکشنبه از دریا صِید کرد او چند ماهی دارد؟ 3_کتاب کار ریاضی ص55 و 56 انجام شود

فارسی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: تدریس حکایت تمیز باش و عزیز باش
تکلیف: ارمغان 8 انجام شود.

نگارش دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: گفت و گو درباره ی سلام و احوال پرسی تکمیل س1 و 4 ص 33
تکلیف: نگارش ص35 کامل شود .

املا دوم

مدرس: مین باشی، مریم
تکلیف: از کلماتی که در دفتر دیکته ات اشتباه نوشتی (در همان دفتر) یک خط بنویس.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس هفتم ( خدمات بانک ها ) تدریس شد. فعالیت در کلاس درس هفتم صفحه 57 انجام شد. فعالیت در منزل درس هفتم صفحه 58 انجام شد. انیمیشن مهارت زندگی قسمت وام آقا فرهنگ گذاشته شد. انیمیشن دیرین دیرین قسمت وام گذاشته شد. قصه صوتی چطوری پول اسکیت را جور کنم؟ پخش شد. معرفی کتاب: چطوری پول اسکیت را جور کنم؟ کتاب ها چک شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش رفتار مناسب و نامناسب در سینما ، تعریف داستان سینما ، درست کردن بلیط سینما ، تماشای کارتون

ریاضی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: جمع و تفریق فرآیندی به وسیله ی جدول تدریس شد.
تکلیف: جمع های زیر را با استفاده از جدول اعداد محاسبه کن.(برگه جدول اعداد در جلسه معارفه ی اولیا توزیع شده است) 45 به علاوه 13 75منهای 36 78منهای 45 55به علاوه 23

فارسی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
تکلیف: 1_برای کلمات زبر جمله پرسشی بنویس و علامت مناسب را در پایان جمله قرار بده. خاکستری_سکوت_هویج_منتظر_لذت 2_جملات زیر را با هم معنی کلمات داخل پرانتز بازنویسی کنید. ما باید از وسایل شخصی مان (محافظت) کنیم. هنگام حضور در کتابخانه باید (آهسته) صحبت کنیم . بچه خرگوش ها (منتظر) معلم شان بودند. هنگام وقوع (حادثه)باید آرامشان را حفظ کنیم. 3_متن درس را بخوان و کلماتی که نشانه های (ز_ ت_ظ_ذ) را دارند پیدا کن و بنویس. 4_متن درس را بخوان و جملات سوالی اش را پیدا کن و بنویس.

نگارش دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: ص 32 و بخشی از ص 33 انجام شد. کلمات مترادف یا آینه ای و طرز بازنویسی جمله تدریس شد.
تکلیف: ص 34 در منزل انجام شود.

املا دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: املا از درس مدرسه خرگوش ها گفته شد.

علوم دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: پرسش و پاسخ از دروس گردش زمین 1 و2
تکلیف: به سوالات زیر در دفتر تلاش پاسخ بده. 1_روز و شب چگونه به وجود می آید؟ 2_همه ی جانداران به...... و.......خورشید نیاز دارند. 3_کدام جانداران در شب ها فعالیت می کنند؟ 4_در هوای گرم ، مایع درون دماسنج به ........می رود. * در هوای سرد، مایع درون دماسنج به ..........می رود. 5_آیا هنگام صبح زمین به طور ناگهانی گرم می شود؟ 6_......وسیله ایست که با آن دما را اندازه می گیرند. 7_از چرخش زمین به دور خورشید.....پدید می آید که .... روز طول می کشد. 8_از باد چه استفاده هایی میکنیم؟

املا دوم

مدرس: مین باشی، مریم
تکلیف: روانخوانی از درس و دیکته شب از درس مدرسه خرگوش ها . فردا از این درس املا خواهیم داشت

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: آموزش وضو پخش کلیپ آموزشی رنگ آمیزی ص 28 کتاب

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس7حرف ن تدریس وتمرین شد.رسیدگی به تکالیف
تکلیف: کلمات درس جدیددردفترنوشته شود.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: مهارت های جابجایی هماهنگی فردی هماهنگی گروهی هماهنگی چشم و دست و چشم و پا بکارگیری حس دهلیزی

آزمایشگاه

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: دیدن مولکول های آب به وسیله ی قرص جوشان ،رنگ و روغن

ریاضی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: تدریس تفریق فرآیندی با دست ورزی جعبه کوئیزنر حل تمارین کتاب ریاضی
تکلیف: تفریق های زیر را به صورت فرآیندی حل کنید و برای هر کدام شکل بکشید. (کلیه شکل ها بسته های یکی ده تایی می باشد و روبه روی عدد کشیده میشود) 68منهای 19 55منهای 18 32 منهای 20 29منهای 19

فارسی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: *دست ورزی و رنگ آمیزی کلمات تنوین دار انجام شد و در پوشه های دانش آموزان قرار گرفت.
تکلیف: کاربرگ درس (در پوشه ی دکمه دار قرار داده شد) انجام شود.

املا دوم

مدرس: مین باشی، مریم
تکلیف: 1_با کلمات زیر جمله بساز: لذت سکوت خاکستری 2_جمله زیر را مرتب کن: از،باید،مواظبت،کنیم،ما،گوش های ،خود 3_معنی کلمات زیر را بنویس. غمگین: مواظبت: منتظر: پاکیزه: 4_جای خالی را با کلمات تنوین دار کامل کنید. فردا .......‌از دوستم عذرخواهی میکنم. مادر!......لیوان را به من بده.

قرآن دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: بحث و گفت و گو درباره اسراف نکردن و صرفه جویی لوحه خوانی نشانه ت
تکلیف: داستان زیر را با خلاقیت خودت ادامه بده.(حداقل 3جمله) رضا که حوصله اش سر رفته بود سیبی را گاز زد و نیمه رها کرد، سیب گاز زده در دست رضا به اینور و آنور پرتاب می شد ،سیب بیچاره .................

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد روابط بین فردی و احترام به تفاوت های خود و دیگران
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید .

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: درس های هفته های گذشته دوباره مرور شد و دانش آموزان با نحوه ایجاد کادر برای متن خود آشنا شدند همچنین آنها طریقه ایجاد رنگ پس زمینه کادر را یاد گرفتند.
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا یک لیست از کارهایی که در طول روز انجام میدهید را در ورد تایپ کنید و برای آن یک کادر ایجاد کنید سپس رنگ پس زمینه کادر را به رنگ دلخواه خود تبدیل نمایید با تشکر ***لطفا تمرین کنید حتما***

شطرنج

مدرس: جعفر پور، کیمیا
فعالیت: قلعه رفتن یا قلعه گیری و شرایط آن کامل آموزش داده شد.
تکلیف: تمرین قلعه در سایت لیچس

ریاضی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: ارزش یابی تشخیصی از فصل 1 و 2 گرفته شد. ریاضی دست ورزی با چینه ها تکمیل جمع فرآیندی با شکل و حل کتاب ریاضی مسائل مربوط به جمع فرآیندی
تکلیف: برای جمع های زیر شکل بکشید سپس ان را حل کنید. 24به علاوه 35 44 به علاوه ی 15 25به علاوه ی 41

فارسی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: تدریس نشانه تنوین با روش قصه گویی حل کتاب کار فارسی ص 32 و 34 قسمت املا دان
تکلیف: 5 کلمه که آخر انها تنوین داشته باشد بنویس و با یکی از آنها به دلخواه جمله بساز. 2_ 6 کلمه ی زیر خط داراز درس انتخاب کن و با ان جمله بساز. 3_کتاب کار فارسی حل صفحه 35 و ص 36 فقط سوال 4

املا دوم

مدرس: مین باشی، مریم
تکلیف: روانخوانی از درس مدرسه ی خرگوش ها برای اولیا محترم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: