فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 105

ریاضی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: حل ص 69 کتاب درسی
تکلیف: سینا یک سکه ی 50 ریالی به دوستش داد و از او خواست سکه ی 10 ریالی به او بدهد. چند سکه ی 10 ریالی باید بگیرد؟ 95 ریال یعنی....سکه ی10 ریالی و سکه ی یک ریالی یا....سکه ی یک ریالی. 25 ریال یعنی....سکه ی 10 ریالی و.... سکه ی یک ریالی یا....سکه یک ریالی. چند سکه 50 ریالی به بانک بدهیم تا یک سکه ی 100 ریالی بگیریم؟ اگر علی 80 سکه ی یک ریالی به بانک بدهد چند سکه 10 ریالی می‌تواند بگیرد؟ سهیل 60 سکه ی یک ریالی به بانک داده است.بانک به او چند سکه ده ریالی می‌دهد. اگر امیر چهار سکه ی10 ریالی به بانک بدهد چند سکه ی یک ریالی می‌تواند بگیرد؟

فارسی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: املا از درس زیارت تدریس کلمه سازی با خانه
تکلیف: معنی کلمات زیر را بنویسید. چلچراغ= گلدسته= حرم = برمیچیدند کلمه‌های درهم ریخته را مرتب کنید و جمله را با خط زیبا بنویسید. آرامی_بر_زمین_به_زینب_دانه‌ها_پاشید_ را بلند_شد_از_هنگام_غروب_اذان_گلدسته‌ها_ صدای با کلمات زیر جمله بساز وضو خانه داروخانه

نگارش دوم

مدرس: مین باشی، مریم
تکلیف: ص 61 انجام شود.

هنر دوم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام هنرمندان کلاس ببخشید من امروز صدا خوبی نداشتم یه آموزش جدید مدادو پاکن را باهم تمرین کردیم و کشیدیم امیدوارم آموزش امروز را دوست داشته باشید

ریاضی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: مرور جمع و تفریق فرآیندی سه رقمی و تقریب
تکلیف: ص 98 کتاب کار ریاضی در منزل انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: تدریس ضمیر حل جعبه کلمات کتاب کار ص 72
تکلیف: ص 74 کتاب کار فارسی انجام شود 2_ جمله‌های زیر را کامل کنید. من خنده رو_____ تو خنده رو______ او خنده رو ____ _____خنده رو هستیم ______خنده رو هستید ______خنده رو هستند

هنر دوم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: عرض سلام و ادب ،خدمت اولیا محترم دبستان علوی با توجه به اینکه شنبه در مدرسه نمایشگاهی از دست سازه های بچه ها برگزار می‌شود، لطفا دانش آموزان پایه اول تا ششم،دفتر نقاشی / دست سازهای هنری خودرا به مدرسه بیاورند و تحویل معلم هنر بدهند. باتشکر

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس دهم ( همراه بانک ) تدریس شد. فعالیت در کلاس درس دهم صفحه 76 توضیح داده شد. فعالیت در منزل درس دهم صفحه 77 و جمع بندی صفحه 78 انجام شد. درس قبلی ( دستگاه خودپرداز ) دوره شد.

ریاضی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: تدریس جمع فرآیندی سه رقمی
تکلیف: جمع و تفریق های 3 رقمی زیر را به روش فرآیندی پاسخ دهید. 425+313 214_735 415+102 412_627

علوم دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: تدریس درس سوخت

فارسی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: پرسش از روانخوانی درس زیارت حل درست و نادرست و درک مطلب درس زیارت
تکلیف: ارمغان 12 حل شود. روانخوانی از درس زیارت برای اولیا محترم فراموش نشود.

املا دوم

مدرس: مین باشی، مریم
تکلیف: دیکته شب از درس زیارت نوشته شود.

ریاضی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: امادگی برای جمع و تفریق 3 رقمی حل کتاب درسی ص 68
تکلیف: 1_اعداد زیر را با حذف یکان تقریب بزن. 631= 245= 911= 103= حالا با حذف یکان و دهگان تقریب بزن 164 839 224 325 حاصل جمع و تفریق های زیر را ذهنی انجام بده 6_105 211+5 9_317 751+3

فارسی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: تدریس درس زیارت
تکلیف: از کلمه های زیر خط یکبار بنویس روانخوانی برای اولیا انجام شود

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس12حرف م تدریس وتمرین شد.
تکلیف: کلمات درس جدیددردفترنوشته شود.برای دوشنبه 24دیماه چسب قیچی وماژیک همراه داشته باشید.

ریاضی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: تدریس تقریب اعداد 3 رقمی حل ص 64 کتاب درسی
تکلیف: ص 65 و 66 کتاب درسی کامل انجام‌شود

املا دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: املا از درس از همه مهربان تر گرفته شد.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز مروری بر روابط بین فردی (رفتارهای دوستانه )و آموزش تعاملی صفحه 27 کتاب مهارت انجام شد .
تکلیف: عزیزان برای جلسه بعد هر گروه هوس سیستم ( ا عدد بطری آب معدنی ، مقوای سفید و رنگی ، چسب مایع ) همراه خود داشته باشد .

شطرنج

مدرس: احمدی، امیر
فعالیت: با سلام خدمت شما اولیای محترم مبحثی که امروز تدریس شد آنپاسان بود که ابتدا در قالب بازی تدریس شد و بچه ها تمرین های مربوط به درس رو جواب دادند اما بازی بچه ها همچنان اشکال های زیادی مثل زدن شاه و اشتباه در حرکت دادن مهره ها دیده میشه. لطفاً برای مفید تر واقع شدن کلاس شطرنج بچه ها حداقل روزی یک بازی انجام بدن تا سطح بازی ها بهتر بشه. با تشکر از توجه شما
تکلیف: حداقل یک بار بازی در روز در سایت lichess.org
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: