فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: Flyers 11

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: دانش آموزان کاردستی یا poster مربوط به درس Mona Lisa را با توجه به محتوایی که در دفتر نوشته شده است با خلاقیت خود درست کنند و تا آخر هفته تحویل دهند. کاردستی ها حتما دارای مشخصات دانش آموز و المان های زبانی باشد. دانش آموزان هر جلسه دفتر زبان همراه داشته باشند.
تکلیف: دانش آموزان برای ارائه مطالب تدریس شده آماده باشند از همه دانش آموزان پرسش خواهیم داشت. محتوا مربوط به درس the girl with the pearl earing تدریس شده و در دفتر یادداشت شده است دانش آموزان برای پرسش کلاسی آماده باشند. محتوا مربوط به کافه که به دانش آموزان تحویل داده شده هر روز همراه داشته باشند و ده جمله اول پرسش خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: محتوای مربوط به Mona Lisa مرور شد . محتوای مربوط به نقاشی the girl with the pearl earing تدریس شد.محتوای تدریس شده در دفتر نوشته شد.
تکلیف: دانش آموزان کاردستی یا poster مربوط به درس Mona Lisa را با توجه به محتوایی که در دفتر نوشته شده است با خلاقیت خود درست کنند و تا آخر هفته تحویل دهند. کاردستی ها حتما دارای مشخصات دانش آموز و المان های زبانی باشد. دانش آموزان هر جلسه دفتر زبان همراه داشته باشند. دانش آموزان برای ارائه مطالب تدریس شده آماده باشند. از همه دانش آموزان پرسش خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: به دلیل عدم حضور دانش آموزان کلاس تشکیل نشد.
تکلیف: تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: محتوا مربوط به Mona Lisa تدریس شد.
تکلیف: لطفا مطالب یادداشت شده کامل تمرین شود و دانش آموزان برای ارائه آماده باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: