1403/09/10
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
صفحه ی 46 کتاب کامل و صفحه ی 48 تا سوال 2 با کمک دست ورزی و به روش مشارکتی تدریس شد.
تکلیف ندارند.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
به مناسبت هفته ی ملی علوم، امروز دو طرح الکتریسته ی ساکن (نیروی نامرئی) و زندگی مورچه ها( مهندسان طبیعت)در قالب پخش فیلم، تصاویر، انیمیشن، توضیحات و پرسش و پاسخ و ساخت کاردستی و انجام آزمایشات مربوطه اجرا شد.
گروه قرمز نسبت به انجام تحقیق و موارد مورد نیاز برای ساخت و ارائه ی پوستر از امروز ،با همکاری یکدیگر شروع به کار کنند و مطالب خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
1403/09/07
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
فعالیت کلاسی صفحه ی 45 کتاب کار حل شد.
کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی آورده شود.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
تمرینات درس پنجم کتاب کار پاسخ داده شد.
درس پنجم از کتاب کار به خوبی مطالعه شود. درس پنجم پرسش می شود.کتاب کار و کتاب علوم آورده شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
جعبه ی کلمات درس پنجم پرسش شد.
تکلیف ندارند.
املا چهارم
پوروالا، طناز
املای درس پنجم گرفته شد.
تکلیف ندارند.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
تمرینات درس های 5،6،7 کتاب کار پاسخ داده شود. کتاب کار آورده شود.
متن ادبی چهارم
پوروالا، طناز
گنجینه ی 5 با هدف تقویت مهارت درک مطلب و سواد خوانداری انجام شد و دانشآموزان به سوالات پاسخ دادند.
تکلیف ندارند.
متن اطلاعاتی چهارم
پوروالا، طناز
پنجشنبه 8 آذر، از ساعت 9 الی 10:45 در دو زنگ، در مدرسه کلاس رفع اشکال ریاضی برگزار می شود. حتما دانش آموزان شرکت داشته باشند.کتاب ریاضی ،کتاب کار ریاضی و دفتر همراه دانش آموز باشد.
رباتیک
امیری، عاطفه
با سلام خدمت اولیای عزیز
در این جلسه در هر گروه تعدادی از دانش آموزان منجنیق ها را باز کردند و تعدادی هم شروع به ساخت آسیاب بادی کردند .
با آرزوی سلامتی
آزمایشگاه
پوروالا، طناز
در آزمایشگاه، دانشآموزان در گروه های خود با همکاری هم مدار موازی و متوالی را ساختند و به صورت تجربی با ویژگی ها و تفاوت های این دو نوع مدار آشنا شدند.
گزارش کار آزمایش های انجام شده نوشته شود.
1403/09/06
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
تمرینات صفحه ی 43 کتاب توضیح و رفع اشکال شد.
تکلیف ندارند.کتاب کار ریاضی همراه دانش آموز باشد.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
املای خلاق درس طوطی و بازگان گرفته شد.جعبه ی کلمات درس پنجم تکرار و تمرین شد. شعر باران تدریس شد. پس از روان خوانی فردی شعر ،جمع خوانی جهت شادابی کلاس انجام شد.
املای از درس پنجم گرفته می شود، خوب تمرین شود. فردا دفتر املا آورده شود.
تمرینات درس پنجم کتاب کار پاسخ داده شود.
جعبه ی کلمات پرسش می شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
درس ششم و هفتم تدریس شد. دانش آموزان، با کره ی جغرافیایی و قطب نما ،با جهت های اصلی و فرعی، و نیز با اصطلاحات قطب شمال و جنوب، خط استوا، مدار، نصف النهار بر روی کره ی جغرافیا آشنا شدند. جهت اصلی و فرعی کلاس را مشخص کردند. فعالیت های درس 6 و کاربرگ 6 پاسخ داده شد.
جلسه ی بعد، دروس 6 و 7 به خوبی مطالعه شود، پرسش می شود.
بر روی یک برگه A4، با کاغذ رنگی، جهت های اصلی و فرعی مشخص شود.
آزمایشگاه
پوروالا، طناز
گزارش آزمایش های هفته ی قبل آورده شود. هر دانش آموزی که یک تجربه و فعالیت عملکردی درس چهارم را انجام داده ،فردا با خود بیاورد.
کتاب کار علوم همراه دانش آموزان باشد.
1403/09/05
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
فکر کن صفحه ی 41 به صورت عملی توسط دانشآموزان انجام شد و سپس به سؤالات پاسخ داده شد. صفحه ی 42 کتاب توضیح و رفع اشکال شد. پرسش جدول ضرب به صورت پاسخگویی سرعتی انجام شد. آقای ریاضی شماره 5 برگزار شد و آقای امیرپارسا فخرآبادی موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه کنند.
صفحه ی 51 و 52 کتاب کار ریاضی حل شود.کتاب کار ریاضی آورده شود.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
درس پنجم از کتاب کار با روش مشارکتی و پرسش و پاسخ تدریس شد.
درسنامه ی درس پنجم از کتاب کار به خوبی مطالعه شود و تمرینات آن پاسخ داده شود.کتاب کار علوم آورده شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
کاربرگ فارسی داده شده رنگ آمیزی شود. یک صفحه املا از لغات درس پنجم نوشته و تمرین شود. فردا کتاب فارسی و کاربرگ آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
کاربرگ استان ها کامل و رنگ آمیزی شود. کتاب اجتماعی آورده شود.
زیبانویسی
الهی، شیما
درس8حرف میم مثلثی توضیح داده شدوتوسط بچه هانوشته شد.
درس8دردفترنوشته شود.
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
آموزش و کیفیت یک مکالمه ی خوب به پسرای گل داده شد.
1403/09/04
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
صفحه ی 41 کتاب حل و توضیح داده شد.
تمرین صفحات 49 و 50 کتاب کار ریاضی حل شود.کتاب کار ریاضی آورده شود.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
درس چهارم پرسش و مرور شد. فعالیت کلاسی و تمرینات درس چهارم کتاب کار توسط دانشآموزان پاسخ داده و رفع اشکال شد.
فردا مجدد درس چهارم پرسش می شود ،درسنامه ی کتاب کار خوب مطالعه شود. کتاب علوم و کتاب کار علوم همراه دانش آموز باشد.
تا چهارشنبه، یک تجربه و فعالیت عملکردی صفحه ی 45 کتاب کار علوم انجام شود(اختیاری).
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
کتاب فارسی و کتاب کار فارسی همراه دانش آموز باشد.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
درس پنجم پرسش شد. فعالیت های متن درس و کاربرگ های 5 و 6 پاسخ داده و تکمیل شد.
تکلیف ندارند.
قرآن چهارم
پوروالا، طناز
جلسه ی اول و دوم از درس چهارم تدریس شد. در مورد پیام قرآنی، آداب غذا خوردن و شکرگذاری و توجه به غذا در کلاس گفت و گو شد. دانش آموزان روان خوانی آیات قرآن تمرین کردند.
روان خوانی آیات جلسه ی اول و دوم درس 4 تمرین شود.
رایانه
نیکزاد، علی
دانش آموزان پروژه رسیدن به مدرسه را به صورت گروهی انجام دادند ( صفحه 73 کتاب )
دانش آموزان گرامی لطفا پروژه که در کلاس انجام دادید حتما دوباره تمرین کنید و در صورت داشتن اشکال در این پروژه حتما در کلاس بازگو کنید با تشکر
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
هماهنگی گروهی
سرعت عمل و سرعت عکس العمل
هماهنگی چشم و دست
تقویت عضلات درشت
تقویت مهارت شنیداری