1403/09/03
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
ضمن مرور مبحث ضرب کسرها، صفحات 39 و 40 کتاب ،ابتدا توسط دانشآموزان حل شد، سپس توضیح و رفع اشکال شد.
تمرین صفحه ی 41 و مرور فصل کتاب با دقت حل شود. کتاب ریاضی آورده شود.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
درسنامه ی درس چهارم به خوبی مطالعات شود.
کتاب کار علوم همراه دانش آموزان باشد.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
درک مطلب بخوان و بیندیش پاسخ داده شد. مثل صفحه ی 51 تدریس شد.ترکیبات وصفی درس پنجم به کمک دانش آموزان مشخص گردید.
تکلیف ندارند.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
درس پنجم پرسش می شود. فعالیت های کتاب پاسخ داده شده باشد. کتاب اجتماعی همراه دانشآموزان باشد.
هدیههای آسمان چهارم
پوروالا، طناز
درس چهارم پرسش و مرور شد. درس پنجم تلفیق با درس اول مطالعات به کمک و همراهی دانشآموزان تدریس شد. فعالیت های درس پاسخ داده شد.
هفته ی آینده، درس پنجم پرسش می شود.
قرآن چهارم
پوروالا، طناز
کتاب قرآن آورده شود. معنی لغات درس های اول تا سوم مطالعه شود، پرسش می شود.
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس هشتم ( عرضه تقاضا قیمت ) تدریس شد.
فعالیت کلاسی درس هشتم صفحه 57 انجام شد.
فعالیت در منزل درس هشتم صفحه 58 انجام شد.
کنفرانس درس هشتم انجام شد.
کتاب ها چک شد.
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد مبحث مدیریت استرس (برنامه ریزی) آموزش داشتیم.
عزیزان تکلیف ندارید .
1403/08/30
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
تمرین صفحه ی 37 کتاب توضیح و رفع اشکال شد. مسابقه ی آقای ریاضی 4 برگزار شد و آقای مهراد مظفر توانست در سریع ترین زمان ،پاسخ صحیح بدهد.
تمرین صفحات 49 تا 52 از کتاب کار حل شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
درست و نادرست، درک مطلب و بخوان و بیندیش درس پنجم انجام شد.
دو جمله ی پرسشی، امری، خبری و عاطفی از متن درس پنجم نوشته شود.یک صفحه املا از بندهای 7 تا 14 نوشته شود.
کتاب کار فارسی و کتاب فارسی آورده شود.
نگارش چهارم
پوروالا، طناز
سوالات نگارش درس 5 توسط دانشآموزان پاسخ داده شد. نکات تکمیلی در مورد بند توصیفی و استفاده از آرایه ی تشبیه در زیباسازی بند توصیفی ارائه شد. دانش آموزان در وصف مادر، جملات دارای تشبیه بیان کردند.
دانش آموزانی که نگارش درس 5 را کامل نکرده اند، تا شنبه تکمیل کنند. کتاب نگارش آورده شود.
هدیههای آسمان چهارم
پوروالا، طناز
درس چهارم خوب مطالعه شود، پرسش می شود.
کتاب هدیه آورده شود.
تحقیق در مورد کسوف ،خسوف و روش دیگر خواندن نماز آیات آورده شود.
متن ادبی چهارم
پوروالا، طناز
گنجینه ی شماره ی 4 با هدف تقویت سواد خوانداری و درک مطلب در کلاس انجام شد. دانش آموزان به سوالات پاسخ دادند.
تکلیف ندارند.
رباتیک
امیری، عاطفه
با سلام خدمت اولیای عزیز
در این جلسه منجنیق ها کامل شدند و مسابقه ی پرتاب با منجنیق ها را داشتیم و تمامی دانش آموزان پرتاب را تست کردند.
با آرزوی سلامتی
آزمایشگاه
پوروالا، طناز
در آزمایشگاه،دانش آموزان تبدیل انرژی الکتریکی به حرکتی را به صورت عملی تجربه کردند. هر گروه با همکاری هم یک مدار الکتریکی ساختند و تبدیل انرژی الکتریکی به نورانی را درک کردند. اثر مواد رسانا و نارسانا در یک مدار الکتریکی را عملا با جایگزینی مواد مختلف مثل پلاستیک، میخ، شیشه ،کاغذ و ... بررسی کردند.در آخر دو گروه با ابتکار خود مداری ساختند که با کلید حرکت پره های پنکه را قطع و وصل می کرد.
گزارش فعالیت های انجام شده تا چهارشنبه هفته ی بعد نوشته شود.
1403/08/29
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
صفحه ی 38 کتاب تدریس شد. به کمک محور و شکل و چند مثال ،مفهوم ضرب کسرها تدریس شد.
تکلیف ندارند.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
روان خوانی درس پنجم پرسش شد. واژه آموزی تدریس شد .
از متن درس پنجم ،ترکیبات دارای صفت و موصوف نوشته شود. متن درس به صورت یک داستان ،حداکثر تا یک صفحه خلاصه شود(به املای کلمات حتما توجه شود).یک صفحه املا از بندهای 1 تا 6 نوشته شود. 5 واژه نوشته شود که با نامه ترکیب شده باشد و با آنها جمله ساخته شود. کتاب فارسی آورده شود.
نگارش چهارم
پوروالا، طناز
نگارش درس 5 انجام شود. کتاب نگارش آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
امروز ، پرسش کلاسی درس پنجم مطالعات توسط دانش آموز عزیز، آقای عماد مظلومی نیا از دوستانش انجام شد. مراکز استان ها مرور شد.
تمرینات درس پنجم از کتاب کار تا روز یکشنبه پاسخ داده شود. درس پنجم پرسش می شود.
1403/08/28
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
صفحات 35 و 36 را ابتدا دانش آموزان حل کردند،سپس توضیح و رفع اشکال شد و پاسخ داده شد.
تساوی کسرها و ساده سازی کسرها،جمع و تفریق کسرهایی که مخرج آنها مضربی از هم هستند، آموزش داده و تمرین شد.
صفحه ی 37 کتاب و صفحات 45 تا 47 کتاب کار ریاضی حل شود. کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی آورده شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
درس پنجم تدریس شد. معنی لغات و شعرهای متن درس به کمک و همراهی دانشآموزان آموزش داده شد. بندهای درس و کلمات مهم دارای ارزش املایی مشخص شد. چندبار از روی درس روان خوانی انجام شد.
یک بار از روی کلمات درس پنجم نوشته شود. روان خوانی درس پنجم به خوبی تمرین شود. کتاب فارسی آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
با بازی جورچین در قالب کلاس بدون دیوار ،دانش آموزان مراکز هر استان را به استان مربوطه متصل کردند. به این ترتیب با روش غیرمستقیم، مراکز استان ها را آموختند.
درس پنجم مطالعات به خوبی خوانده شود، پرسش می شود. فعالیت های درس 5 پاسخ داده شود. کتاب مطالعات آورده شود.
زیبانویسی
الهی، شیما
درس7حرف م گردتدریس وتوضیح وتمرین شد.رسیدگی به تکالیف
کلمات وجملات درس جدیددردفترنوشته شود.
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
آموزش اتیکت غذاخوری ، آموزش طرز استفاده از چاپستیک
1403/08/27
علوم چهارم
پوروالا، طناز
درس چهارم از کتاب کار علوم تدریس شد. دانش آموزان با پرسش و پاسخ با مفاهیم مدار، اجزای مدار و انواع مدار آشنا شدند و تفاوت مدارهای موازی و متوالی را درک کردند. امروز گردونه ی شانس را آقای عماد مظلومی نیا چرخاندند، به خاطر ساخت نبات سفید و رنگی و جایزه ی ایشان ،پرسش درس مطالعات از دانش آموزان بود.
تمرین های درس چهار کتاب کار علوم پاسخ داده شود. کتاب کار علوم و کتاب علوم آورده شود.
املا چهارم
پوروالا، طناز
املای درس 4 گفته و بازخورد داده شد.
لطفا املا توسط اولیای گرامی امضا شود و دفتر املا آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
درس پنجم مطالعات با مشارکت دانش آموزان تدریس شد. فعالیت صفحه ی 26 پاسخ داده شد.
فعالیت های صفحات 24،25،27 برای روز سه شنبه پاسخ داده شود. متن درس پنجم به خوبی مطالعه شود.
متن اطلاعاتی چهارم
پوروالا، طناز
مسابقه ی سودوکو کلاسی برگزار شد.
دانش آموزان منتخب برای شرکت در مسابقه خوب تمرین کنند.
رایانه
نیکزاد، علی
دانش آموزان پروژه ساختن داستان را با کدهای بنفش یاد گرفتن و با نحوه انتشار پیام و گذاشتن صدا روی کدهای بنفش آشنا شدند
دانش آموزان گرامی لطفا پروژه امروز را بسازید و حتما برای کاراکتر ها ویس بگذارید با تشکر ( سعی کنید یک داستان را از خودتان خلق کنید و دیالوگ هر کاراکتر را خودتان بنویسید ) با تشکر
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
مهارت های جابجایی
هماهنگی فردی
هماهنگی گروهی
هماهنگی چشم و دست و چشم و پا
بکارگیری حس دهلیزی