فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 205

ریاضی سوم

مدرس: سعیدی، مهدیه
فعالیت: مبحث تفریق فرایندی باهدف اشنایی با تفریق اعداد به صورت مفهومی و حل مسئله با بازی گروهی با توپ و سبد و گفت و شنود انجام شد
تکلیف: تمرین تکنیکی و فرایندی در کلاس انجام شد.

علوم سوم

مدرس: سعیدی، مهدیه
فعالیت: آشنایی با خوراکیهای سالم و غیر سالم و آشنایی با قسمت های مختلف هرم غذایی ،یادگیری خواص و ویژگی های مواد غذایی با گفت و شنود و بازی گروهی و تلفیق علوم و ریاضی انجام شد .

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: در این جلسه به مناسبت (روز مغز) برای دانش آموزان مختصری از عملکرد و سیستم مغز در ابتدای کلاس صحبت شد. سپس کارتن هایی را که قرار بود طبق توضیحات هفته قبل برش بزنن تا برای کار نهایی آماده شوند را اندازه گیری کردند و برش زدند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان به دلخواه خود یا یک عدد قلمو یا ماژیک رنگی هر کدام در دسترس میباشد را همراه خود بیاورند.

ریاضی سوم

مدرس: سعیدی، مهدیه
فعالیت: با سلام و احترام، موضوع درس ریاضی انواع جمع بود بازی خرید و فروش با هدف افزایش سرعت عملیات و تقویت حافظه عددی و مهارت محاسبه و حل مسله گروهی انجام شد .

فارسی سوم

مدرس: سعیدی، مهدیه
فعالیت: املای خلاق با هدف شناخت مهارت درست نوشتن کلمات با بکارگیری انواع املا ،تقویت املا به صورت بازی مشارکتی و فعال و گروهی انجام شد

پرتال هوش

مدرس: سعیدی، مهدیه
فعالیت: پرتال هوش با هدف تقویت مهارت های تفکر منطقی و حل مسئله با بازی و رقابت هیجانی انجام شد .

ریاضی سوم

مدرس: سعیدی، مهدیه
فعالیت: با سلام و عرض احترام، درس ریاضی با موضوع جمع تکنیکی با هدف تقویت جمع تکنیکی ،و یادآوری جدول ارزش مکانی و گسترده نویسی به صورت گروهی با چرتکه خوراکی انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: سعیدی، مهدیه
فعالیت: موضوع کلمات هم خانواده بود ،که در ابتدا مفهوم خانواده و هم خانواده توضیح داده شد ،و بعد در راستای تقویت دقت و تمرکز با بازی مشارکتی و پرسش و پاسخ ،بازی هم خانواده بین گروه ها انجام شد.
تکلیف: دو کلمه هم خانواده بعنوان تمرین انجام شود.

پرتال هوش

مدرس: سعیدی، مهدیه
فعالیت: هوش موضوع جدول اعداد در راستای افزایش تفکر و تمرکز و بهبود تشخیص دیداری و حافظه فضایی با کمک بازی در کاربرگ انجام شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: