فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 205

ریاضی سوم

مدرس: سعیدی، مهدیه
فعالیت: با عرض سلام و احترام خدمت والدین گرامی، ریاضی امروز مبحث ساعت و تقویت جمله سازی و تقویت مهارت کلامی همراه با بازی کلاسی و نوشتن جمله طنز آمیز انجام شد .

علوم سوم

مدرس: سعیدی، مهدیه
فعالیت: علوم درس حالت مواد با بررسی و شناخت حالت های مواد به صورت بحث و گفتگو ،و حل مساله و اکتشافی و مشاهده از طریق حواس با مسابقه بازی مهیج برای نمایش حالت های مختلف مواد اجرا شد .

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه به صورت کامل در مورد تکنیک های 4 گانه آبرنگ به صورت تئوری توضیح داده شد و بعد از آن انواع مختلف بافت به دانش آموزان گفته شد.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان مدادرنگی و قیچی و چسب مایع همراه خود بیاورند. ممنونم

ریاضی سوم

مدرس: سعیدی، مهدیه
فعالیت: با عرض سلام و احترام خدمت والدین گرامی، امروز درس ریاضی مبحث عدد نویسی در جدول ارزش مکانی و تثبیت طبقات اعداد با بازی توپ و نشان دادن با کوییزنر انجام دادند.
تکلیف: لطفا وسایل لازم به همراه برچسب اسم فردا حتما آورده شود و داخل باکس باشد . 1 کوییزنر،2قیچی ،3 چسب ماتیکی4چسب رازی،5،خط کش شابلون دار ،6 مداد رنگی 7،جامدادی ،8قمقمه یا بطری آب ،9 دفتر 40 برگ یا 60 برگ ، 10 چینه و چوب خط

فارسی سوم

مدرس: سعیدی، مهدیه
فعالیت: فارسی گسترش شبکه معنایی با روش بارش فکری با هدف تقویت دامنه ی لغات و پرسش و پاسخ واژه ها به صورت بازی ،و جمله سازی و خوانش با لحن های مختلف.

پرتال هوش

مدرس: سعیدی، مهدیه
فعالیت: پرتال هوش درک فضایی تقویت و توسعه استدلال منطقی و تفکر شناختی به روش بازی معمایی با گذاشتن تکه های پازل انجام شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: