فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 208

فارسی پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: برگزاری مسابقه‌ی تمیز جملات نگارشی و پرسشی و رسم نمودار جملات ، به شرح ذیل: از هر گروه هاوس سیستم دو دانش‌آموز انتخاب شد که از بین انواع جملات نوشته شده ( دستوری ، خبری ، تعجبی و پرسشی ) گروه اول جملات نگارشی را جدا کنند و گروه دوم جداسازی جملات پرسشی را انجام دهند و نمودار جملات نیز رسم شد. در پایان گروهی برنده اعلام شد که تعداد جملات جداسازی شده‌ی آن بیشتر بود.

ورزش پنجم

مدرس: الیاسی، بهنام
فعالیت: انجام نرمش و حرکات پایه آموزش و مهارت استقامت قلب و عروقی و عضلانی آموزش مهارت های تعادلی و انعطاف پذیری

ریاضی پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مرور زوایا و حل و رفع اشکال سوالات داده شده .
تکلیف: حل سوالات داده شده در دفتر تکلیف .

فارسی پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مرور انواع جملات ( خبری ، پرسشی ، تعجبی و دستوری ) . آشنایی با علائم نگارشی به ویژه علامت‌های انتهای جملات ( نقطه ، علامت تعجب و علامت پرسش ) و رسم نمودارهای آن. برگزاری مسابقه‌ی تعیین نوع جملات .
تکلیف: 5 جمله‌ی خبری ، 5 جمله‌ی تعجبی و 5 جمله‌ی پرسشی در دفتر تکلیف نوشته و نمودار آن را رسم کنید.

چوب جادویی

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: تکمیل سازه‌های چوبی ( هواپیما و ماشین مسابقه ) با استفاده از چوب بستنی ، چسب چوب ، کش ، درِ بطری ، نی و باتری ، یک ماشین مسابقه ساخته و با اعمال نیروی آزاد شده از رهاسازی کش ، حرکتی شتابدار انجام میشود.

ریاضی پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مرور انواع زوایا ( تند، باز ، راست ، نیم‌صفحه و تمام‌صفحه ) و بررسی ساعت آموزشی و تشخیص زوایای بین عقربه‌های آن. ایجاد زوایای مشخص با نقاله و رسم آن.
تکلیف: زوایای 137 درجه ، 42 درجه ، 93 درجه ، 15 درجه ، 273 درجه ، 180 درجه ، 192 درجه ، 202 درجه ، 360 درجه ، 305 درجه را در دفتر تکلیف با نقاله رسم کنید.

چوب جادویی

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: ساخت هواپیما با ابزار ( چوب بستنی ، چسب چوب، قیچی و دکمه ) با هدف افزایش تمرکز و صبر و مهارت هماهنگی چشم و دست ، پرورش قدرت خلق اثر.

ریاضی پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مرور الگوی شکلی ، دسته‌بندی و ایجاد رابطه بین شماره‌ی شکل و دسته‌های ایجاد شده.
تکلیف: روی یک مقوای رنگی الگوی شکلی با اقلام دلخواه ( دکمه‌ی رنگی، حبوبات و .‌.. ) درست کنید و الگوی عددی مربوط به آن را یادداشت کنید.

هنر پنجم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه به طور کامل و تئوری و عملی در رابطه با تنالیته رنگی و معرفی نقاشان معروف و نحوه صحیح سایه زدن توضیح داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده دانش آموزان یک عدد قلمو و کاور یا لباس قدیمی برای کار با رنگ همراه خود بیاورند. ممنونم

پرتال هوش

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: برگزاری مسابقه‌ی کشف کد موردنظر با جابجایی لیوان‌های رنگی بین گروه‌های هاوس سیستم و دریافت امتیاز. در پایان جمع امتیازات و تعیین گروه برنده.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: