1404/08/14
ریاضی چهارم
مدرس:
زینل زاده، فریبا
فعالیت:
تدریس صفحه 35 و 36 کتاب
مرور کتاب هوش و استعداد
تکلیف:
صفحه 45 و 46 کتاب کار ریاضی انجام شود
ارمغان 7 انجام شود
کتاب های شنبه
کتاب ریاضی
کتاب کار فارسی
کتاب کار علوم
کتاب هدیه
فارسی چهارم
مدرس:
زینل زاده، فریبا
تکلیف:
درس ارزش علم در کتاب کار کامل شود
کلمات مترادف و متضاد و هم خانواده درس ارزش علم پرسیده می شود
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
زینل زاده، فریبا
تکلیف:
درس 1 و 2 و 3 هدیه آسمانی پرسیده می شود
مهارت زندگی
مدرس:
احمدی زاده، فرزانه
فعالیت:
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد مبحث مدیریت استرس :خوردنی های مناسب آموزش داشتیم .صفحات 18،19 انجام شد .
تکلیف:
عزیزان در برگه A4 چند خوراکی مناسب برای کاهش استرس بکشید.
بازی استراتژیک
مدرس:
نژاد حسن، معصومه
فعالیت:
اهمیت و مزایای بازی برج رنگی
تقویت هماهنگی شنیداری-حرکتی (اجرای حرکات پا و درجا زدن با ریتم موسیقی)
رشد درک ریتم و شمارش موسیقایی (هماهنگی حرکات با ضرب و تعداد مشخص)
افزایش تمرکز و دقت دیداری (تشخیص رنگها و ساخت برج با نظم درست)
پرورش مهارتهای گروهی و کار تیمی (همکاری برای ساخت برج مشابه)
تقویت حافظهی دیداری و سازماندهی ذهنی (بهخاطر سپردن ترتیب و رنگ ردیفها)
توسعه مهارتهای حرکتی ظریف و درشت (حرکت در صف، گرفتن و چیدن کاپها)
ایجاد حس مسئولیت و دقت در انجام وظیفهی فردی (هر نفر مسئول بخشی از برج است)
افزایش انعطاف ذهنی و واکنش به دستور معلم (تغییر از حرکت ریتمیک به ساخت برج)
ایجاد هیجان، نشاط و حس موفقیت جمعی
تقویت اعتماد به نفس و انگیزهی مشارکت در گروه
تکلیف:
بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود
1404/08/13
ریاضی چهارم
مدرس:
زینل زاده، فریبا
فعالیت:
تدریس صفحه 34 کتاب ریاضی
برگزاری مسابقه آقای ریاضی
تکلیف:
کتاب های فردا چهارم
کتاب ریاضی
کتاب هوش و استعداد
کتاب کار اجتماعی
فردا منتظر دیدار ولی دانش آموزان سورنا بخشی و آریا میرزاده هستم
علوم چهارم
مدرس:
زینل زاده، فریبا
فعالیت:
برگزاری ارزشیابی مداد کاغذی علوم
نگارش چهارم
مدرس:
زینل زاده، فریبا
فعالیت:
مرور درس ارزش علم
1404/08/12
ریاضی چهارم
مدرس:
زینل زاده، فریبا
فعالیت:
مرور کتاب و کتاب کار ریاضی
تکلیف:
کتاب های سه شنبه
کتاب نگارش
کتاب ریاضی
علوم چهارم
مدرس:
زینل زاده، فریبا
فعالیت:
پرسش و پاسخ علوم
تکلیف:
فردا ارزشیابی مداد کاغذی علوم از درس 1 تا 3 داریم. مطالعه شود
فارسی چهارم
مدرس:
زینل زاده، فریبا
فعالیت:
گنجینه شماره 3 انجام شد
تکلیف:
درس ارزش علم در کتاب نگارش انجام شود
هنر چهارم
مدرس:
رعیتی، سمانه
فعالیت:
سلام خلاق های کلاس هنر داریم به مراحل پایانی کار نزدیک میشم و شمارش معکوس برای مسابقه هنرموفق باشید
سواد مالی
مدرس:
فتحی زاده، مبینا
فعالیت:
پرسش وپاسخ انجام شد.درس سود و زیان تدریس شد.فعالیت کلاسی حل شد.
تکلیف:
فعالیت منزل صفحه 43 به خوبی حل شود.
1404/08/11
ریاضی چهارم
مدرس:
زینل زاده، فریبا
فعالیت:
تدریس تا صفحه 32 کتاب ریاضی
تکلیف:
تمرین های صفحه 33 کتاب ریاضی انجام شود
کتاب های دوشنبه
کتاب ریاضی
کتاب کار ریاضی
کتاب مطالعات
کتاب علوم
دفتر مشق
علوم چهارم
مدرس:
زینل زاده، فریبا
تکلیف:
درس 3 پرسیده می شود
فارسی چهارم
مدرس:
زینل زاده، فریبا
فعالیت:
تدریس درس ارزش علم
املا
تکلیف:
از درس ارزش علم کلماتی که حرف س و ص و ض و ع و ذ را دوبار دوبار بنویسید
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
زینل زاده، فریبا
تکلیف:
درس 5 مطالعات پرسیده می شود
1404/08/10
ریاضی چهارم
مدرس:
زینل زاده، فریبا
فعالیت:
مرور کتاب کار
تکلیف:
صفحه 42 و 43 کتاب کار ریاضی حل شود
کتاب های یکشنبه
کتاب فارسی
دفتر املا
کتاب ریاضی
کتاب کار ریاضی
کتاب قران
فردا یکشنبه منتظر دیدار ولی دانش آموزان یاسان لشکری نژاد و رادمان مرسلی هستم
علوم چهارم
مدرس:
زینل زاده، فریبا
فعالیت:
حل سوالات درس 3 کتاب کار علوم
پرسش و پاسخ
تکلیف:
به دلخواه خود یا یک تجربه و یا فعالیت عملکردی صفحه 34 کتاب کار را انجام دهید
فارسی چهارم
مدرس:
زینل زاده، فریبا
تکلیف:
از درس راز نشانه ها املا نوشته شود. فردا املا داریم
مترادف و هم خانواده و مخالف کلمات درس راز نشانه ها پرسیده می شود
کل شعر روباه و زاغ حفظ شود
زیبانویسی
مدرس:
امیری، زهرا
فعالیت:
درس ششم آموزش داده شد
تمرینات در کلاس انجام شد
کلاس همراه بود با موسیقی.
تکلیف:
صفحهی 15 و 16 کامل شود
از درس اول تا ششم لطفا در منزل بررسی و تکمیل شود
جلسه ی آینده تا آخر درس ششم چک میشود.
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان با مختصات کاراکتر در محیط اسکرچ آشنا شدند آنها با استفاده از کد سر بخور به X , y توانستند پروژه تغییر لباس را در محیط اسکرچ ایجاد کنند
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا پروژه تغییر لباس را که در کلاس یاد گرفته اید دوباره تمرین کنید با تشکر alinikzad0044@gmail.com
بازی استراتژیک
مدرس:
نژاد حسن، معصومه
فعالیت:
بازی این هفته ترکیبی از ریتم، دقت، تمرکز، هماهنگی گروهی و مهارت حرکتیه هم موسیقاییه و هم مشارکتی.
اهمیت و مزایای بازی «برج کاپگیم ریتمیک» شامل :
تقویت هماهنگی حرکتی - شنیداری (حرکت جلو و عقب همراه با ضرب موسیقی)
رشد درک ریتم و شمارش موسیقایی (انجام حرکات بر اساس شمارش «1، 2، 3»)
افزایش تمرکز و دقت (در چیدن دقیق لیوانها بدون ریختن برج)
پرورش همکاری و هماهنگی گروهی (دو نفر باید هماهنگ با هم کار کنن)
تقویت مهارتهای حرکتی ظریف و درشت (گرفتن، گذاشتن و تنظیم تعادل لیوانها)
توسعهی حس مسئولیت و دقت در عمل (حفظ تعادل برج هنگام ساخت)
رشد مهارتهای اجتماعی و تعامل مثبت (انجام کار گروهی در قالب بازی)
ایجاد نشاط، هیجان و حس موفقیت جمعی
تقویت اعتماد به نفس و کنترل هیجانات (کار دقیق زیر هیجان موسیقی و نگاه گروه)
تکلیف:
بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود