1403/07/11
زبان انگلیسی
عبدالهی، حدیثه
1403/7/11 جلسه نهم جنرال: pencil control 5
فعالیت اول: دانش آموزان کاربرگ seahorse را trace و رنگ آمیزی کردند .
فعالیت دوم: دانش آموزان با ماشین نقطه چین های تعیین شده را طی کردند و ماشین را به پارکینگ رساندند.
دانش آموزان تکلیفی ندارند.
1403/07/10
زبان انگلیسی
عبدالهی، حدیثه
1403/7/10 جلسه هشتم جنرال: pencil control 4
فعالیت اول: دانش آموزان نقطه چین های دو کاربرگ car و dolphin را به هم متصل کردند و آنها را رنگ آمیزی کردند.
فعالیت دوم: دانش آموزان تلاش کردند با استفاده از ماژیک در هر دو دست الگوی روی تخته را ادامه دهند.
دانش آموزان تکلیفی ندارند.
علوم به زبان انگلیسی
عبدالهی، حدیثه
1403/7/10 جلسه چهارم علوم:
Making simple sentences with living and non-living (The cat is a living thing.)
فعالیت اول: دانش آموزان با استفاده از کاردستی زنده و غیر زنده را تفکیک کرده و برای هرکدام جمله ساختند.
فعالیت دوم: دانش آموزان جمله های ناقص معلم را با living thing و non-living thing کامل کردند.
فعالیت سوم: دانش آموزان جمله های را با yes yes و جمله های غلط را با O,o پاسخ دادند.
دانش آموزان تکلیفی ندارند.
1403/07/09
زبان انگلیسی
عبدالهی، حدیثه
1403/7/9 جلسه هفتم جنرال: pencil control 3
دانش آموزان نقطه چین هایی که ترکیبی از خط ها و اشکال بود را در کاربرگ خود به هم متصل کردند. و پشت برگه با استفاده از خلاقیت خود نقاشی کشیدند.
دانش آموزان تکلیفی ندارند
ریاضی به زبان انگلیسی
عبدالهی، حدیثه
1403/7/9 جلسه سوم ریاضی: counting 1-5
دانش آموزان با استفاده از کاردستی اعداد 1 تا 5 را یاد گرفتند و نوشتن آنها را تمرین کردند.
شعر five little pumpkins کار شد.
https://www.aparat.com/v/1NQ6P
اعداد 1 تا 5 روی یک برگه A4 نوشته شود و روبروی هر عدد به تعداد نقاشی کشیده شود.
1403/07/08
زبان انگلیسی
عبدالهی، حدیثه
1403/7/8 جلسه ششم جنرال: pencil control 2
فعالیت اول: هر کدام از دانش آموزان یک کاربرگ گرفتند و نقطه چین ها شامل خط و منحنی و شکل را با استفاده از گوش پاک کن و رنگ انگشتی به هم وصل کردند.
فعالیت دوم: بچه ها با استفاده از خلاقیت خود روی همان برگه یک نقاشی کوچک کشیدند
دانش آموزان تکلیفی ندارند
علوم به زبان انگلیسی
عبدالهی، حدیثه
1403/7/8 جلسه سوم علوم: grow , move, change (non-living)
بچه ها تفاوت بین رشد، حرکت و تغییر در موجودات زنده و غیر زنده را درک کردند.
یک کاغذ به بچه ها داده شد و بچه ها بدون توضیح و راهنمایی زنده و غیر زنده را از هم تفکیک کرده و در جای مناسب چسباندند.
بچه ها تکلیفی ندارند
1403/07/07
زبان انگلیسی
عبدالهی، حدیثه
تمرین کنترل مداد در دست:
1. بچه ها فاصله ی کیان چوب بستنی هایی که به شکل زیگزاگ روی برگه چسبانده شده بود را با ماژیک پر کردند.
2. بچه ها برگه ای شامل نقطه چین در دست داشته و با مداد مشکی نقطه چین ها را به هم وصل کردند.
بچه ها تکلیفی برای جلسه بعد ندارند