فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز صفحه 84 در کلاس مرور شد.صفحه 85 کتاب درسی تدریس شد دانش آموزان با مفهوم mind map در کلاس آشنا شدند و همچنین فعالیت کلاسی مرتبط با این بخش از طریق بازی گروهی در کلاس انجام شد. لطفا و خواهشا دانش آموزان هرجلسه کتاب درسی و کتاب زبان 3 خط همراه خود بیاورند. یادداشت نکردن تکالیف و نداشتن دفتر و کتاب به دور از انتظار می باشد. هرجلسه پرینت مرتبط با جملات مکالمه ای مربوط به اردو زبانی را همراه خود داشته باشند و تمامی جملات و اصطلاحات موجود در برگه را در منزل هرروز دائما تمرین کنند. تا روز چهارشنبه دانش آموزان عزیزم فرصت دارند یک نقاشی یا کاردستی راجع به مراحل رشد گیاه آماده کرده و همراه خود بیاورند.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم صفحه 85 کتاب درسی و صفحه 83 کتاب کار خود را تکمیل کنند و همچنین در رابطه با یکی از موضوعات زیر در دفتر زبان 3 خط خود mind map کشیده و جملات مرتبط با آن را(مطابق با نمونه موجود در صفحه 85) یادداشت کنند: The park The beach The jungle The stadium The cinema

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز صفحه 84 کتاب تدریس شد. فعالیت کلاسی مرتبط انجام شد. دفترهای دانش آموزان چک و امضا شد خواهشمندم هرجلسه تکالیف از طریق پرتال چک و یادداشت شود،یادداشت نکردن تکالیف به دور از انتظار است. تا پایان این هفته دانش آموزان عزیزم فرصت دارند یک نقاشی و یا کاردستی مرتبط با موضوع درس 8 کتاب و یا درباره مراحل رشد گیاه آماده کرده و تحویل بنده بدهند. به دانش آموزان عزیزم تعدادی برگه تحویل داده شد که مرتبط با جملات و اصطلاحات اردوی زبانی هفته آینده می باشد که قرار است دانش آموزان به کافه انگلیسی بروند لذا موارد موجود در برگه در منزل تمرین شود(دانش آموزان قرار است در کافه سفارشات خود را به انگلیسی بیان کنند) بخش دوم برگه مرتبط با اصطلاحات و طرز تهیه پیتزا می باشد که از این موارد در کافه مسابقه برگزار خواهد شد و دانش آموزانی که قادر به بیان این موارد باشند جایزه خواهند گرفت. هرجلسه دانش آموزان برگه های خود را جهت تمرین در کلاس همراه خود بیاورند.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم در دفتر زبان خود از 4 صفحه ابتدایی درس 8 یک دیکته شب یادداشت کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: به دلیل عدم حضور دانش آموزان کلاس امروز برگزار نشد.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز صفحه 83 کتاب تدریس شد. فعالیت کلاسی مرتبط با بخش گرامری از طریق جمله سازی انجام شد. دیکته کلاسی گفته شد و دفاتر دانش آموزان چک و امضا شد. خواهشا دانش آموزان عزیزم هرجلسه مرتباً تکالیف را در دفتر زبان خود یادداشت کنند.
تکلیف: برای جلسه آینده یک دیکته شب از درس 8 یادداشت شود. کتاب کار تا پایان صفحه 81 تکمیل شود. دانش آموزان عزیزم فرصت دارند یک کاردستی یا نقاشی با موضوع درس 8 کتاب درستی آماده کرده و روز یکشنبه همراه خود بیاورند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: