فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان کودک به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت کودک، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از کودک نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به کودکان نازنینمان هدیه دهیم. با تشکر دپارتمان زبان https://www.aparat.com/v/9thJW صفحه 50 کتاب ODI2 تدریس شد. کلمات: nature, flower, rock, tree, insect, pond, animal, bird
تکلیف: صفحه 48 کتاب کار انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: ارزیابی بخش های یک تا چهار کتاب ODI 2 برگزار شد.
تکلیف: به پاس قدردانی از زحمات پسران عزیزم، تکلیف در نظر گرفته نشده است.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: بخش اول صفحه 26 کتاب Math تدریس شد.(خواندن و نوشتن کسرها) Fractions: one-half, three fourth, nine tenth
تکلیف: خواندن کسرها را تمرین و تکرار کنید

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: بخش های 1 تا 4 کتاب ODI 2 دوره شد و نمونه سوالات در کلاس انجام شد. فردا ارزیابی بخش های یک تا چهار زبان عمومی برگزار می شود.
تکلیف: کاربرگ تحویل داده شده را در دفتر زبان بچسبانید، و به سوالات پاسخ دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: فعالیت های بخش چهار کتاب در کلاس بررسی و انجام شد. فردا ارزیابی science برگزار می شود.
تکلیف: کاربرگ نمونه سوالات درس science مطالعه و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: بخش 4 کتاب دوره شد و فعالیت های صفحه 49 کتاب ODI 2 انجام شد. روز سه شنبه ارزشیابی درس science برگزار می شود، مطالعه و تمرین شود.
تکلیف: صفحه 47 کتاب کار انجام شود. کاربرگ science بارگذاری شده است. کاربرگ را در دفتر زبان بچسبانید و پاسخ دهید. مطالعه و تمرین کنید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: کتاب بارگذاری شده است و قابل دانلود می باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: