فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Starters 23

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: قسمت دوم صفحه 21 کتاب تدریس شد. Is he/she wearing a hat? Yes, he/she is. No, he/she isn't. Are you wearing jeans? Yes, I am./ No, I'm not.
تکلیف: صفحه 19 کتاب کار انجام شود. با استفاده از ساختار تدریس شده از اعضای خانواده خود چهار سوال بپرسید و پاسخ پرسش ها را بنویسید. مثال: Are you wearing a red T-shirt? Yes, I am. Is he ................?

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ذوالفقاری، زهرا
فعالیت: تدریس صفحه 15کتاب خطوط قرینه عمودی و افقی و مورب در قالب بازی و فعالیت متنوع

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: قسمت اول صفحه 21 کتاب ODI 2 تدریس شد. جملات: I'm wearing a blue shirt. She's wearing blue jeans and black shoes. He's wearing a green hat.
تکلیف: با توجه به تصویر بارگذاری شده، به فعالیت ها در دفتر زبان پاسخ دهید. لطفا تکالیف با تاریخ روز و به صورت مشخص با نام و شماره سوال نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 20 کتاب ODI2 با موضوع لباس های مختلف تدریس شد. (clothes) با استفاده از بازی های متفاوت اسامی لباس ها هم تمرین شد. کلمات: clothes, jeans, trousers, jacket, hat, skirt, dress, shoes, socks, T-shirt, shirt
تکلیف: صفحه 18 کتاب کار انجام شود. از کلمات جدید درس هر کدام 2 با بنویسید. spell کلمات جدید تمرین شود. پرسیده می شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: بخش اول صفحه 10 کتاب science با موضوع مفهوم شباهت و تفاوت تدریس شد. similar, different

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: به دلیل برگزاری المپیاد ورزشی کلاس برگزار شود.
تکلیف: صفحات 6 و 7 کتاب کار انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ذوالفقاری، زهرا
فعالیت: تدریس صفحه 14خط قرینه در قالب فعالیت متنوع و حل کتاب

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: بخش یک کتاب کار در کلاس انجام شد و فعالیت ها توضیح داده شد. در صورتی که بخش هایی از کتاب کار تکمیل نشده کامل شود.
تکلیف: فایل صوتی شماره 22، قسمت A سی دی (track 22) را با دقت گوش دهید و هرچه می شنوید بنویسید. فایل صوتی مربوط به فعالیت 20 صفحه 19 می باشد. دیکته صفحات 10و 11و 12و 13 کتاب تمرین شود. فردا دیکته گفته می شود. دفتر زبان همراه دانش آموزان باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: