فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: بوستان

ریاضی سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: تدریس بحث مقایسه کسر ها انجام شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه های 221 و 222 ارزشیابی فصل 1 انجام شود.

نگارش سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: کتاب نگارش درس 7 بررسی شد.
تکلیف: صفحه های 48 و سوال 2 صفحه 49 انجام شود.

هنر سوم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس کاردستی یلدایی انار و هندوانه آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا کاردستی یلدایی انار و هندوانه تا مهلت تعیین شده ارسال بفرمایید. هر کدام از تکالیف قبلی که موفق به ارسال نشدید در تکلیف جدید ارسال بفرمایید.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش ایجاد انیمیشن روی متن و عکس و شکل. فیلم آفلاین 23 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: 5 اسلاید طراحی کنید. ابتدا اسلاید عنوان و سپس 4 اسلاید با موضوع معرفی 4 ماشین و استفاده از متن هنری و عکس و اشکال و تغییر پس زمینه در آنها. و ایجاد انیمیشن ها.

علوم سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: کتاب کار علوم فصل 5 کامل شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه های 185 و 186 انجام شود.

فارسی سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: روان خوانی از درس 8 انجام شد.

املا سوم

مدرس: فرخی، سعیده
تکلیف: املا ارسالی نوشته شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: درس 7 کامل شد.

ریاضی سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: کتاب درسی صفحه های 53 و کتاب کار کار در کلاس صفحه 80 انجام شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه های 85،86 و 87 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: مهارت همدلی(بذیرش تفاوتهای فردی) انجام نقاشی و گفتگوی گروهی
تکلیف: تکمیل ص:30و31 نقاشی (توضیح در ویس)

ریاضی سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: تساوی کسرتدریس شد و صفحه 52 کتاب درسی و کاردر کلاس صفحه73 کامل شد.

فارسی سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: کتاب کار درس 7 بررسی شد.
تکلیف: صفحه های 64،65 و 66 انجام شود.

ریاضی سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: کار در کلاس فصل 3 ،قسمت 2 انجام شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 81 انجام شود.

فارسی سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: بخوان و بیندیش انجام خوانده شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه های 55،56 و 57 انجام شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: درس 8 تدریس شد.
تکلیف: کاربرگ شماره 5 و 6 انجام شود.

قرآن سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: صفحه 36 کتاب روان خوانی شد.
علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

رده: پرورشی
توضیح: نیازهای هیجانی کودکان عبارت‌اند از:1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خود انگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد و این باعث می‌شود که در موارد متعددی در زندگی خود به مشکلات بزرگی بر بخورد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: