فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: توت فرنگی

ریاضی اول

مدرس: قربانی، شادی
فعالیت: پیروی ازدستورات جهت تقویت حافظه ی دیداری و هماهنگی چشم و دست با کاربرگ مربوطه و بازی با چوب خط انجام شد
تکلیف: کاربرگ تحویل دانش آموزان داده شد لطفا تکمیل شود و فردا بیاورید (سوال آخر کاربرگ الگو را می توانید برای پسرهای عزیزم بصورت نقطه چین بکشید و از آن ها بخواهید نقطه چین ها را پررنگ کنند)

علوم اول

مدرس: قربانی، شادی
فعالیت: کلیپ فندق مربوط به جانواران دیده شد راجع به محل مناسب برای زندگی هر حیوان صحبت شد اسم بچه های حیوانات آموزش داده شد بطور مثال بچه ی بز ، بزغاله و بچه ی گاو ، گوساله می باشد ماسک های حیوانات اهلی و وحشی به دانش آموزان داده شد و صدای حیوانات را با اجرای نمایش و بازی در آوردیم (کلیپ عمو زنجیرباف را دیدیم و درپایان شعر با گفتن با صدای چی ! صدای حیوانات اهلی و وحشی را در اوردیم) ودر پایان کلاژ گروهی حیوانات با همراهی دانش آموزان درست شد(این زنگ تلفیق علوم و ریاضی بود که با دست ورزی ، کار با قیچی و برش اشکال هندسی و نام بردن آنها هنگام درست شدن کلاژ انجام شد)
تکلیف: کاربرگ و رضایت نامه ی اردو به دانش آموزان تحویل داده شد لطفا تکمیل شود و فردا هردو داخل پوشه ی دکمه دار به کلاس بیاورید ( هنگام تکمیل سوال آخر کاربرگ از دانش اموز سوال شود کدام حیوان اَهلی هست و کدام وحشی؟!)

موسیقی

مدرس: قربانی، شادی
فعالیت: شعر سلام را همه باهم خواندیم و ریتم مشترک برای جشن اختتامیه تمرین شد (ریتم دوتا دست و سپس سه تا پا می باشد)
تکلیف: لطفا شعر سلام خاله شادونه (سلام سلام کی ماه کی ستاره) را دانلود کنید و درمنزل تمرین کنید تا برای جشن اختتامیه همگی حفظ باشند انشالله ریتم دوتا دست سه تا پا تکرار و تمرین شود

نمایش خلاق

مدرس: قربانی، شادی
فعالیت: نمایش با اجرای دانش آموزان اجرا شد
تکلیف: لطفا متن زیر را همه ی دانش اموزان توت فرنگی حفظ بشوند من دوست دارم روی یه رود ببارم و همراه اون به دشت ها و تپه هاسفر کنم. پس حالاماهم یه فایده داریم! چه فایده ای بالاتر از اینکه دیگران را خوشحال کنیم. ای مزرعه ، ای زمین ، ای دریای بزرگ ما اومدیم

فارسی اول

مدرس: قربانی، شادی
فعالیت: هم آغاز و هم پایان تدریس شد
تکلیف: یک نقاشی در کاربرگ مربوطه بکشید که با آ شروع شود (مثال:یک آدم برفی بکشید)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: