فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زبان اکسترا سطح 3

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: در مورد یلدا صحبت شد.
تکلیف: برای مسابقه شنبه spelling bee کلماتی که ارسال شده ( 30 کلمه ) را تمرین کنند. 4 جمله از متن یلدا ارسال شده لطفا تمرین کنند که بتوانند روان و از حفظ بیان کنند . با توجه به اینکه تکلیف شون حفظ جملات هست به صورت استثنا اگر دانش آموزی توانایی حفظ جملات رو نداشت باید ویدیو را نگاه کند چندین بار تکرار کند سپس متن را روخوانی کند. ( ارائه تکلیف حفظ جمله به صورت ویدیو یا ویس در واتس اپ )

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: در مورد یلدا صحبت شد. کلمات spelling bee کار شد.
تکلیف: دو جمله ی مربوط به یلدا که در کلاس تدریس شد و ویدیو آن ارسال شد را حفظ کنند فردا پرسیده می شود. برای مسابقه spelling bee تمرین کنند. بشکن زدن و دست زدن برای spelling را تمرین کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: کتاب کار در کلاس چک شد. 3 کلمه جدید از کلمات spelling bee کار شد.
تکلیف: کلمات spelling bee را تمرین کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: صفحه 38 کتاب Discovery با موضوع culture تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 36 انجام شود. یک متن کوتاه در حد دو ، سه خط در مورد فصل مورد علاقه شان بنویسند. مثلا اول بیان کنند که فصل مورد علاقه شان چه فصلی هست ، علت دوست داشتن آن فصل را بیان کنند اگر جشن خاصی در آن فصل هست را بیان کنند مثل یلدا ، نوروز و .. و اینکه در آن فصل چه لباسی می پوشند. ( در ویدیو ارسالی در برای این تکلیف نمونه آورده شده، ویدیو را ببیند )

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: به مناسبت روز جهانی معلولین در این مورد صحبت شد. صفحه 37 کتاب Discovery تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزانی که توانایی درست کردن پاور پوینت دارند در مورد روز جهانی معلولیت پاورپوینت درست کنند و روی پاور در مورد این روز صحبت کنند. صفحه 35 کتاب کار انجام شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: