فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: سیب

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: با استفاده از ابزارهای کمک آموزشی مفهوم اعداد و توالی و شمارش آنها آموزش داده شد. در ادامه برای تثبیت بیشتر آموزش از دانش آموزان خواسته شد با استفاده از برچسب، کاربرگ ترتیب منطقی را کامل کنند .
تکلیف: تکلیف ندارند.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش انجام بازی های ایستگاهی فوتبال _پینگ پنگ-فوتبال دستی_شطرنج

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فارسی مشاعره بیت(آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری بی سبب نیست که درکنج دلم جا داری) آموزش داده شد . فارسی پرلز (داستان اشک تمساح خوانده شد و درباره این ضرب المثل توضیحاتی به پسرهای گلم داده شد و سوالاتی از آنها پرسیده شد)
تکلیف: پسرهای عزیزم بیت آموزش داده شده در خانه تمرین و تکرار شود. سرمشق جدید در دفتر نوشته شده لطفا زیبا و دقیق کامل شود.

زنگ تفریح

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: پسرهای گلم امروز داخل کلاس بستنی یخی درست کردند.
تکلیف: تکلیف ندارند.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: آموزش ارتباط موثر گرفتن با دیگران و شناخت علایق خود و دوست داشتن دیگران به وسیله نمایش و ترسیم نقاشی قلب زرافه توسط خود دانش اموزان

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: به وسیله ابزار کمک آموزشی و ماکت حواس پنجگانه توضیح داده شد. سپس برای تثبیت آموزش، کاربرگ و کلاژ مربوطه انجام در آخر پسرهای گلم بازی حواس را انجام دادند. در مورد اهمیت حواس در شغل های مختلف توضیح داده شد.
تکلیف: تکلیف ندارند.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: با استفاده از سینی نمک و رنگ انگشتی مقدمات لوحه نویسی آموزش داده شد،خط زمینه مجدد یاد آوری شد.پسرهای گل با استفاده از چوب خط، فاصله گذاری بین لوحه ها را تمرین کردند.لوحه اول با شعر از بالا به پایین آموزش داده شد.(از اون بالا بکشم پایین،پامو نکنی توی زمین نه خم به چپ نه خم به راست یه خط راست راست راست) همه‌ی پسرهای گل لوحه آموزش داده را روی تخته تمرین کردند.
تکلیف: پسرهای گلم شعر لوحه امروز را بخوان و سرمشق داخل دفتر را کامل کن.

خلاقیت

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: گفتگو درباره میوه سیب شکل رنگ خواص آن برش مقوای قرمز به شکل دایره سپس چسباندن شاخه برای آن چسباندن روی صفحه سفیدبه عنوان پس زمینه
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: