فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: فضانوردان
فعالیت: با سلام و احترام اولیای محترم به اطلاع می رساند همزمان با روز هنرمند نمایشگاهی از آثار هنری در مدرسه برای دانش آموزان برگزار خواهد شد. در صورتی که اولیای گرامی در هر شاخه ای از هنر مانند : نقاشی، عکاسی، شمع سازی، منبت کاری، سفالگری، قالی بافی، عروسک سازی و ... تبحر دارند و می توانند آثار خود را جهت شناخت دانش آموزان از هنر ارزشمندشان در دبستان به نمایش بگذارند؛ جهت هماهنگی از طریق روابط عمومی به معاون پرورشی خانم اسماعیلی اطلاع دهند تا هماهنگی های لازم با ایشان انجام شود. با تشکر

ریاضی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: بخش فرهنگ نوشتن و تمرین صفحه ی 16 و 17 کامل حل شد.
تکلیف: سوال‌های زیر در دفتر تکلیف نوشته شود و با دقت پاسخ داده شود. سوال 1- حاصل جمع‌های زیر را با روش چوب خط به‌دست آورید. ( ...=6+5 ) ، ( ... =8+9 ) ، (...=12+7 ) ، ( ...=11+9 ) / سوال 2- حاصل تفریق‌های زیر را با استفاده از شکل به‌دست آوردید. ( ... =6_19 ) ، (...=8_22) ، (...=5_16) برای فردا دوشنبه 24مهر ماه فقط کتاب کار ریاضی علوی آورده شود.

علوم دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: درس 3 (خاطره‌ی ماه) کامل تدریس شد.

فارسی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
تکلیف: برای فردا دوشنبه 24مهر ماه فقط کتاب فارسی درسی و دفتر تکلیف جهت بررسی آورده شود. یادآوری: با توجه به اتمام مهلت یک‌هفته‌ای برای حفظ شعر یار مهربان فردا ارزیابی شعر خواهیم داشت. توجه توجه: روز سه‌شنبه 25مهر ماه ارزیابی روان‌خوانی درس اول(کتاب‌خانه‌ی کلاس ما) ارزیابی خواهد شد. روز چهارشنبه 26 مهر ماه جعبه‌ی کلمات درس اول و ستایش (کلمات هم‌معنی و مخالف) صفحه‌ی 8 کتاب کار فارسی علوی پرسیده خواهد شد.

نگارش دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
تکلیف: سوال 1 صفحه‌ی 22 (هنگامی که مهدی با پدر و مادرش تا به مسجد می‌آیند) و سوال 1 صفحه‌ی 23 (ازمسجد محله‌ی ما تا آنجا استفاده کنم) خوش‌خط و مرتب نوشته شود. برای روز دوشنبه 24مهر ماه کتاب نگارش آورده شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: فعالیت کلاسی صفحه‌ی 18 و 19 کتاب کار علوم علوی حل شد.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: درس دوم مهارت های زندگی همدلی کمک به دیگران و حفظ و مراقبت از محیط زیست تدریس شد.
تکلیف: دانش اموزان عزیز در صورت تمایل میتوانند کاردستی کمک به محیط زیست را مانند( یک سطل زباله بازیافت ، یک وسیله نقلیه عمومی و...) درست کنند و کاردستی ها در صورتی قابل قبول است که خود دانش اموزان درست کرده باشند.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: ارزشیابی مهره‌ها و مقایسه آنها با یکدیگر
فعالیت: با سلام و احترام ولی گرامی به اطلاع می رساند رمز آزمون کاریبو دانش آموزانی که قبلا ثبت نام کرده بودند امروز به پسران عزیزمان تحویل داده شده است. مطابق اطلاعیه های قبلی رمز را وارد سایت کاریبو نمایید.حتما تا روز قبل از آزمون یک بار وارد شده و از درستی رمز اطمینان حاصل نمایید. لازم به ذکر است آزمون به صورت آنلاین است. دانش آموزان روز چهارشنبه 26 مهر (بعد از خروج از مدرسه) و یا پنج شنبه 27 مهر می توانند در منزل تا ساعت 17:00 وارد سایت شده و به سوالات پاسخ دهند. ( فقط در یکی از روزها به سوالات پاسخ داده شود.) با تشکر همیز ( معاون آموزشی دبستان)

ریاضی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: فعالیت صفحه‌ی 14 مبحث شمارش تدریس شد و کار در کلاس و بخش خلاق باش صفحه‌ی ذکر شده حل شد‌.
تکلیف: تمرین صفحه‌ی 15 کتاب ریاضی درسی حل شود. برای فردا یکشنبه 23 مهر ماه فقط کتاب ریاضی درسی آورده شود.

علوم دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
تکلیف: برای فردا یکشنبه 23مهر ماه فقط کتاب کار علوم علوی آورده شود.

فارسی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
تکلیف: بخش املادان صفحه‌ی 18 کتاب کار فارسی علوی بادقت و مرتب حل شود. از اولیای عزیزی که به تکالیف فرزندانشان نظارت دارند و امضا می‌نمایند، تشکر و قدردانی می‌کنم. تکلیف 5امتیازی: چنانچه تمایل به دریافت کارت 5امتیازی دارید یک املای 5 خطی از درس1(کتاب‌خانه‌ی کلاس ما) نوشته شود. لطفا و حتما بالای املا عنوان تکلیف 5امتیازی نوشته شود.

نگارش دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: تمرینات صفحه‌ی 20 و 21 کتاب نگارش تکمیل شد.

املا دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: ارزیابی املای کلمه‌ای درس 1 و ستایش انجام شد. دفاتر املا جهت تصحیح در کلاس است.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
تکلیف: برای فردا یکشنبه 23 مهر ماه کتاب هدیه‌های آسمان آورده شود.

ورزش دوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش. بازی های ایستگاهی فوتبال؛بسکتبال و والیبال. هدف آشنایی با ورزش ها و بازی کردن گروهی .

ریاضی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
تکلیف: برای روز شنبه 22 مهر ماه فقط کتاب ریاضی درسی آورده شود.

علوم دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: درباره‌ی موضوعات زیر کامل توضیح داده شد: نحوه‌ی تصفیه آب، روش‌های محافظت از محیط زیست، راه‌های آلوده شدن هوا و آب

فارسی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: جعبه‌ی کلمات درس 2 (مسجد محله‌ی ما) کتاب کار فارسی علوی تدریس شد.
تکلیف: تکلیف روز پنج‌شنبه: پیک ارمغان شماره‌ی 3 کامل و بادقت حل شود. اولیای گرامی لطفا و حتما جهت نظارت امضا بفرمایید. تکالیف دلنش‌آموزانی که کامل نبود حتما در دفتر تکلیف تکمیل گردد و برای روز شنبه جهت بررسی بنده دفتر تکلیفشان را بیاورند. برای روز شنبه 22مهر ماه فقط پیک ارمغان شماره‌ی 3 جهت تصحیح آورده شود. توجه بفرمایید: نیازی به آوردن کتاب فارسی درسی و کتاب کار فارسی علوی نیست.

نگارش دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
تکلیف: تکلیف روز چهارشنبه: سوال 1 صفحه‌ی 20 (از مردم محله‌ی ما تا کنار حوض قرار دادند) و سوال 1 صفحه‌ی 21 (از بعد از نماز تا انجام بدهیم) خوش‌خط و مرتب نوشته شود. برای روز شنبه 22مهر ماه کتاب نگارش آورده شود.

املا دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
تکلیف: برای روز شنبه 22مهر ماه دفتر املا حتما آورده شود. ارزیابی املای کلمه‌ای از ستایش و درس 1 می‌باشد.

هنر دوم

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: ابتدا گفتگو درباره حیوان فیل (اندازه و بزرگی آن ،محل زندگی ،خواندن شعر فیل قوی جنگل .....) انجام شد . سپس آموزش آن بااشکال هندسی داده شده و در انتها بچه ها آن رابا مداد رنگی نقاشی کردند.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: فعالیت تمرین و تکرار درس 1 انجام شد. درس2(پول توجیبی) بااستفاده از ویدیو آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با مفهوم پول توجیبی،مدیریت هزینه ها ،تهیه لیست خرید و اولویت بندی نیازها فعالیت کلاسی صفحه 21 با کمک دانش آموزان تدریس شد. تکالیف دانش آموزان بررسی شد. تکلیف فعالیت منزل صفحه 24 انجام شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز آداب استفاده صحیح از سرویس بهداشتی را آموختند. در منزل نیز از آن ها خواسته شود مراحل را انجام دهند.

ریاضی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: فعالیت صفحه‌ی 13 مبحث شمارش چند تا چند تا تدریس شد و کار در کلاس صفحه‌ی 13 حل شد.
تکلیف: تمرین صفحه‌ی 26 و بخش عملکردی صفحه‌ی 27 حل شود و بخش خودارزیابی صفحه‌ی 27 کتاب کار ریاضی علوی تکمیل گردد و در انتها امضا شود.

علوم دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: درسنامه و بیاموز و بگو کتاب کار علوم علوی تا پایان صفحه‌ی 17 تدریس شد.
تکلیف: برای فردا چهارشنبه 19مهر ماه فقط کتاب علوم درسی آورده شود.

فارسی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: درس دوم (مسجد محله‌ی ما) تدریس شد، روخوانی انجام شد و کلمات دارای ارزش املایی آن داده شد. بخش نگاه‌کن و بگو و درست و نادرست صفحه‌ی 11 و بخش واژه‌سازی، حالا تو بگو و بیاموز و بگو کامل تدریس شد.
تکلیف: از کلمات درس دوم(مسجد محله‌ی ما) دو بار، برای دریافت ستاره ی 1 امتیازی خوش خطی، زیبا و منظم در دفتر تکلیف نوشته شود و در انتها توسط اولیا گرامی امضا گردد. برای فردا چهارشنبه 19مهر ماه فقط کتاب کار فارسی علوی و دفتر تکلیف جهت بررسی آورده شود.

قرآن دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
تکلیف: برای فردا چهارشنبه 19مهر ماه کتاب قرآن آورده شود.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: سنجش زیبانویسی با نوشتن سه جمله در کلاس انجام شد. آموزش حرف آ با استفاده از نقاشی انجام شد . کتاب ها در مدرسه نگهداری می شود .

هوش و ریاضی

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: تمرین صفحه‌ی 8 و 9 کتاب هوش و ریاضی تدریس و حل شد. کتاب هوش و ریاضی در کلاس است.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: