فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: موفقیت

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام وقت بخیر، ادامه تدریس درس هفتم پاسخ عناصر داستان و ضرب المثل انجام شد.
تکلیف: گل پسران فعال برنامه مطالعه ی دروس قرآن - هدیه - فارسی و مطالعات جهت آمادگی آزمون نوبت اول که در کلاس آنلاین توضیح دادم را بنویسید و فقط در واتس آپ ارسال کنید. ((نوشتن این برنامه تکلیف و الزامی است)).

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام، درس 8 مطالعات با اجرای طرح معلم شو و همینطور تدریس خودم تا صفحه 34 انجام شد.

هنر چهارم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: کاردستی یلدایی انار و هندوانه
تکلیف: لطفا کاردستی یلدایی انار و هندوانه تا مهلت تعیین شده ارسال بفرمایید. هر کدام از تکالیف قبلی که موفق به ارسال نشدید در تکلیف جدید ارسال بفرمایید. جلسه آینده تاج یلدایی هندوانه آموزش داده میشود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: تدریس مهارت حل مساله همراه فیلم چگونگی نوشتن وبیان مراحل حل مساله گفتگوی همگانی همراه داستان و ارایه راهکار
تکلیف: تکمیل ص:30و31 گل من.دو نمونه از موضوعاتی که با حل مساله به نتیجه رساندی را بنویس نورچشمی کلاس مهارتهای زندگی ممنون

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: سیفی، فاطمه
فعالیت: با سلام و روز بخیر صفحه های 70و71 و 72 کتاب کار حل شد
تکلیف: پسر عزیزم برای فردا سوال1 و2 صفحه19 کتاب هوش و استعداد را حل کن

ریاضی چهارم

مدرس: سیفی، فاطمه
فعالیت: با سلام و وز بخیر روش مساحتی فصل 3 تدریس شد محاسبه حاصلضرب تدریس شد سوال11و12 صفحه72 کتاب کار حل شد
تکلیف: پسرم ویدیو تدریس امروز در کانال بارگذاری شد حتما ببین صفحه52 کتاب را حل کن

علوم چهارم

مدرس: سیفی، فاطمه
فعالیت: با سلام ویدیو بارگذاری شده در کانال را ببینید و نکات مهم را یادداشت کنید

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام ادامه تدریس درس هفتم ، قسمت بخوان و بیندیش همراه با توضیح عناصر داستان انجام شد.
تکلیف: گل پسران عزیز صفحه 47 و 48 نگارش فارسی را با دقت حل کنید.

قرآن چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام ، ادامه درس 5 تمرین ها و روخوانی به صورت آفلاین در کانال کلاسی بارگذاری شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، مریم
فعالیت: تدریس فایل پی دی اف how medicine works
تکلیف: از روی کلمات جدید داخل فایل پی دی اف هرکدام یک خط بنویسید.

ریاضی چهارم

مدرس: سیفی، فاطمه
فعالیت: با سلام و روز یخیر ضرب دو عدد دورقمی مرور شد و کتاب ریاضی حل شد.
تکلیف: پسر عزیزم صفحه های 70و 71و72 کتاب کار را کامل حل کن. تکنیک سبز و قرمز فراموش نشود. ویدیو را مجدد نگاه کن و بعد نمرین ها را حل کن.

نگارش چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام و روز وش، حل نگارش از صفحه 44 تا 46 با همراهی گل پسران انجام شد.
تکلیف: پسران دلبندم صفحات 63 و 64 کتاب کار فارسی را با دقت و خوش خط حل کنید.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 12 (بیمه) تدریس شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 79 انجام شود.

ریاضی چهارم

مدرس: سیفی، فاطمه
فعالیت: با سلام و روز بخیر ضرب دو عدد دورقمی کامل تدریس شد
تکلیف: پسر خوبم لطفا صفحه های 50و 51 کتاب ریاضی (آموزش و پرورش)را با تکنیک ضربدر و تیک حل کن. ویدیو تدریس ضرب دو عدد دورقمی در کانال بارگذاری شد لطفا کامل ببین و تمرین ها را حل کن

علوم چهارم

مدرس: سیفی، فاطمه
فعالیت: کتاب کار فصل 4 کامل شد
تکلیف: پسر عزیزم کتاب کار را تا صفحه 57 تکمیل کن

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام تدریس درس هفتم مهمان شهر به همراه روخوانی و حل سوالات درس و واژه آموزی انجام شد.
تکلیف: گل پسران صفحات 44و 45 نگارش فارسی با دقت حل شود و به موقع در پرتال ارسال کنید.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر فعالیت های درس هفتم هدیه به طور کامل حل شد. و تدریس درس هشتم تا صفحه 59 انجام شد.

ریاضی چهارم

مدرس: سیفی، فاطمه
فعالیت: با سلام و روز خوش فصل 3 قسمت مقدمه بخش ضرب دو عدد دو رقمی تدریس شد. کتاب کار صفحه های 64و65و66 کامل حل شد.
تکلیف: پسر عزیزم خسته نباشید. لطقا صفحه69 کتاب کار را حل کن همپنین صفحه48 کتاب اصلی را کامل کن.

علوم چهارم

مدرس: سیفی، فاطمه
فعالیت: با سلام و روز بخی فصل 4 علوم تدریس شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر، کتاب کار مطالعات صفحه 46 از درس ششم و از درس هفتم تا صفحه 50 با همراهی گل پسران حل شد.
تکلیف: پسران عزیزم تمرین روخوانی آیات قرآن از درس 5 فراموش نشود.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش ایجاد حاشیه جدولی برای فرم مشترکین و تمرین روی فرم. فیلم آفلاین 17 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: ایجاد فرم فست فود (عنوان، ردیف، کد اشتراک، نام مشترک، تلفن، آدرس، روز، تاریخ، ساعت) استفاده از تمامی نکات آموزشی حداقل 8 مشتری وارد کنید. ذخیره به صورت فایل اکسل(xlsx.) و ارسال در پرتال

مهارت اجتماعی

مدرس: شریعت زاده، گل آرا
فعالیت: در جلسه ششم با آداب میز غذا خوری آشنا شدیم. تزیین یک دستمال سفره و نحوه به دست گرفتن چاپستیک را آموزش دادیم.
تکلیف: دانش آموزان یک مدل دستمال سفره را تزیین کرده و عکس آن را ارسال نمایند. مطابق با فیلم آموزشی، چاپستیک های خود را در دست گرفته و عکس آن را ارسال نمایند.
علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

رده: پرورشی
توضیح: نیازهای هیجانی کودکان عبارت‌اند از:1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خود انگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد و این باعث می‌شود که در موارد متعددی در زندگی خود به مشکلات بزرگی بر بخورد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: