فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: گیلاس

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: درس باران و نشانه ی (ب) دوره شد پرسش شفاهی انجام شد .تبریک به اولیای عزیز پسران قشنگم امروز یاد گرفتند کلمه ی بابا و آب را بخوانند و بنویسند .به این جهت بهانه ای شد برای تشکر از پدران عزیز کلاس گیلاس کاردستی تهیه شود و گل پسرها روی برگه ی کاردستی نوشتند (بابا) تا تقدیم دستان پر مهر پدرانشان کنند .
تکلیف: پسر خوبم درس (باران) را 3 مرتبه بخوان. اگر نیاز بود بیشتر در دفتر مشق یادداشت شود که فعالیت مربوطه انجام شد .

نگارش اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: امروز در زنگ نگارش فعالیت های زیر انجام شد داستان دوستی آ ا و ب در کلاس تعریف شد .آموزش خانه ی دوستی. آموزش صدا کشی( نحوه ی نوشتن و جدا سازی صدا در کلمات ) آموزش نوشتن ترکیب و کلمات جدید مربوط به درس (با- آب -بابا ) .سرمشق داخل دفتر در کلاس انجام شد. کتاب نگارش صفحه ی 29 انجام شد. فایل مربوط به آموزش امروز ارسال شد حتما در منزل تمرین شود .
تکلیف: کتاب نگارش صفحه ی30 و29 در منزل انجام شود. اولیای عزیز در نوشتن (با) و (بابا) توجه کنید که گل پسرم باید هنگام نوشتنِ با، دستش را از روی کاغذ بر ندارد و یک دفعه نوشته شود .

هوش و ریاضی

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش کتاب هوش و ریاضی صفحات 14 و15 با موضوعات شمارش و تناظر الگو یابی شناخت تفاوت ها تشخیص اشکال هندسی و کار با ابزار انجام شد .تمرین های مربوطه حل شد .
تکلیف: گل پسر هایی که جلسه ی گذشته حضور نداشتند کتاب ریاضی و هوش جهت تکمیل کردن تحویل داده شد .

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش کتاب ریاضی آموزش و پرورش صفحه ی 32با اهداف ایجاد تشخیص الگوی تکرار شونده و توانایی کشف و ادامه دادن الگو انجام شد و تمرین مربوط به این صفحه حل شد .آموزش صفحه ی 95 کتاب ریاضی آموزش و پرورش با اهداف تمرین مفهوم تفریق به کمک انگشتان دست نمایش حاصل تفریق با استفاده از چوب خط انجام شد و فعالیت مربوط به این صفحه حل شد .
تکلیف: الگوی صفحه ی 32 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مجدد در دفتر شطرنجی انجام شود (حتما با مداد رنگی باشد ) در دفتر مشق کاربرگ الگو چسبانده شده حل شود .کتاب علوی در کلاس است .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش نشانه ی ب انجام شد .جهت ایجاد انگیزه در کلاس با هم بستنی خوردیم .شعر مربوط به این نشانه خوانده شد .داستان ب نقطه اش را دوست نداشت تعریف شد .جایگاه نشانه در شهرک الفبا همچنین در کلمات معرفی شد .تصویر خوانی مربوط به درس باران با هدف خوب دیدن شنیدن فکر کردن و سخن گفتن انجام شد .تصاویر کوچک مربوط به درس خوانده شد و فعالیت بخش کردن جمله سازی یافتن هر دو شکل نشانه ی ب و جایگاه آن در این کلمات انجام شد و از گل پسر ها خواسته شد نوشته ی مربوط به هر تصویر را به خاطر بسپارند و در آخر روخوانی صفحه ی 28 درس باران انجام شد .
تکلیف: پسرم آموزش امروز را با توجه به فایل ارسال شده تمرین کن .در دفتر مشق سه تصویر نقاشی کن که اول وسط آخر آنها نشانه ی ب داشته باشد. هدف از این فعالیت تثبیت جایگاه نشانه ی ب است پس اولیای عزیز حتما توسط خود دانش آموز انجام شود شما اسم تصویرنقاشی شده را واضح بنویسید پسرم نشانه ی ب را در آن پیدا کند و با رنگ قرمز دور آن خط بکشد .درس باران 3 مرتبه ودرس آب 1 مرتبه خوانده شود اگر نیاز بود بیشتر تمرین شود .

قرآن اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب قرآن صفحات 14 تا 17 آموزش داده شد .پیام قرآنی صفحه ی 16 مفهوم سازی شد شروع هر کاری با نام خدا انجام می شود شعر به نام خدا بسم الله در کلاس خوانده شد .
تکلیف: پسرم پیام قرآنی صفحه ی 16 کتاب قرآن را با معنی حفظ کن تا جلسه ی بعدی قرآن فرصت دارید.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: موضوع درس: بهداشت را رعایت کنیم. تدریس صفحات 21،20،19،18 انجام شد. گفتگو در مورد بهداشت فردی، بهداشت عمومی، مراحل رعایت بهداشت، نظم و ترتیب در پوشیدن لباس تمیز، شستشوی وسایل شخصی صورت پذیرفت.
تکلیف: تکالیف صفحات 21،20،19،18 انجام شده یا تکمیل گردد. اولیای گرامی: آخر هر ماه کتاب های پسران گلمان تحویل ایشان داده شده تا جهت اطلاع رسانی به شما و تکمیل صفحات تدریس شده به منزل بیاورند. لطف کنید در مورد موضوعات درس با پسر عزیزم گفتگویی داشته و نواقصی که به دلیل غیبت دانش آموز یا همراه نداشتن کتاب باقی مانده تکمیل گردد. قابل ذکر: کتاب ها بعد از تکمیل، حتما توسط دانش آموز در جلسه بعدی کلاس مهارت های زندگی به دبیر مربوطه تحویل داده شود. با سپاس
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: