فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 12

زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: سوره‌ی ناس به زبان انگلیسی، با زبان‌آموزان همخوانی شد. اعدادِ 1 تا 50 (به حروف و عدد) در صفحه‌ی 6 کتابِ ODI1، در کلاس تدریس شد.
تکلیف: زبان‌آموزانِ عزیز، لطفا شعرِ I Walk the Line در منزل گوش داده و تمرین شود. از اعداد two, four, six, eight, ten هر کدام یک خط در دفتر نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: شش آیه سوره ناس به زبان انگلیسی، همخوانی شد. نحوه‌ی بیانِ سن در پاسخ به سوالِ How old are you? در صفحه‌ی 5 کتاب ODI1 مرور شد. برای مثال: How old are you? I'm 10. همچنین شمارش اعداد 1 تا 10 به همراه Spelling (هجی کردن) این اعداد، تمرین شد.
تکلیف: لطفا آهنگِ I Walk the Line در منزل گوش داده و تمرین شود. (متن این شعر، بارگذاری شد.) نحوه نوشتارِ اعدادِ یک تا ده به حروف، در دفتر زبان نوشته شود. (این اعداد شامل one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten هستند.)

زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: شش آیه سوره ناس به زبان انگلیسی و شعر Ram Sam Sam جهت اجرا در صبح‌گاه‌های زبانی، همخوانی شد. زبان‌آموزان نحوه‌ی بیانِ سن خود در پاسخ به سوالِ How old are you? را در صفحه‌ی 5 کتاب ODI1 یاد گرفتند. شمارش اعداد 1 تا 10 مرور شد. برای مثال: How old are you? I'm 10. (ویسِ تلفظِ صحیحِ جملاتِ تدریس شده، بارگذاری شده است.)
تکلیف: لطفا سوره ناس به طور کامل حفظ و شعر بارگذاری شده در سایت، در منزل تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: شش آیه سوره ناس به زبان انگلیسی و شعر Ram Sam Sam جهت اجرا در صبح‌گاه‌های زبانی، با زبان‌آموزان همخوانی شد. زبان‌آموزان نحوه‌ی معرفی خود را با سه عبارتِ I am/ I'm/ My name is در صفحه‌ی 4 کتاب ODI1 یاد گرفتند. (ویس تلفظ صحیحِ جملاتِ تدریس شده، بارگذاری شده است.) تصویر صفحه تدریس شده در قسمت ریاضی به زبان انگلیسی، بارگذاری شد.
تکلیف: لطفا سوره ناس به طور کامل حفظ و شعر بارگذاری شده در سایت، در منزل تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش

زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: در جلسه امروز، زبان‌آموزان در 4 گروهِ House System سالاد میوه درست کردند.
تکلیف: زبان‌آموزان عزیز، تکلیف زبان ندارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: