فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 13

زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: شعر What I am و The show must go on با دانش‌آموزان، همخوانی شد. Grammar صفحه 43، مبحث سوال سازی با can تدریس و لغات صفحات 40_41_42 مرور شد. به عنوان مثال: Can he swim? Yes, he can.
تکلیف: شعر What I am در منزل گوش داده و حتما تمرین شود. صفحه 41 Activity Book انجام شود. دانش‌آموزان برای فردا، جهت ارزیابی Spelling از لغات صفحات 40_41_42، آمادگی لازم را داشته باشند. اپیزود دهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. (لطفا لینک را کپی کرده و داخل مرورگر، جستجو کنید.) https://www.aparat.com/v/n59hB

زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: شعر What I am با دانش‌آموزان، همخوانی شد. لغات صفحه 42 تدریس و ارزیابی Spelling از لغات صفحات 30_31_32، انجام شد.
تکلیف: شعر What I am حتما در منزل گوش داده و تمرین شود. صفحه 40 Activity Book انجام شود. اپیزودِ نهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/lSraA

زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: شعر Thes show must go on و What I am با دانش‌آموزان، همخوانی شد. سوال و جمله سازی با ساختار can/can't مرور شد.
تکلیف: شعر What I am در منزل گوش داده و حتما تمرین شود. 3 جمله با ساختار can و سه جمله با ساختار can't در دفتر زبان نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: شعر What I am و The show must go on با دانش‌آموزان، همخوانی شد. پروژه زبانیِ هفته ملی علوم، با موضوع میوه و ویتامین های آن، انجام شد.
تکلیف: شعر What I am در منزل گوش داده و حتما تمرین شود. دانش‌آموزان برای فردا، جهت ارزیابی Spelling از لغات صفحات 30_31_32_37 آماده باشند. اپیزودِ هشتم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/2ECzN

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: جملات صفحه ی 28 کتاب Science، مرور شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: جملات مربوط به living things و non-living things در صفحه ی 28 کتاب Science2، تدریس شد.
تکلیف: لطفا جملات تدریس شده تمرین و برای فردا، فقط کتاب Science2 آورده شود. شعرِ What I am که در سایت بارگذاری شده است، در منزل گوش داده و تمرین شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: