فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 17

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
تکلیف: لطفا کلمات و جملات صفحات 40 تا 48 کتاب ODI1، برای ارزیابی spelling (دیکته)، مطالعه و تمرین ها در دفتر نوشته شوند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: اعداد ترتیبی و کلمات first, second, third, fourth, fifth, sixth, seventh, eighth, ninth, tenth در صفحات 27، 28 و 29 کتاب math2، تدریس و تلفظ صوتی این لغات، بارگذاری شد.
تکلیف: لطفا کتاب Math2 (از ابتدا تا انتهای صفحه ی 29)، برای روز دوشنبه مورخ چهارم دی ماه، به طور کامل مطالعه و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: صفحه ی 48 کتاب ODI1 و کلمات mask, statue, mosaic, painting, draw, cut, stick تدریس شد.
تکلیف: لطفا یک خط از کلمات جدید نوشته و جمله سازی با آن ها انجام شود. صفحه ی 46 کتاب کار انجام و تصویرِ همه ی تکالیف، در پرتال بارگذاری شود. لطفا سرودِ همگانی The show must go on و همچنین فایل صوتی صفحه 48 کتاب ODI، در منزل گوش داده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: صفحه ی 47 کتاب ODI1 و افعال pull, push, skip, kick، تدریس شد.
تکلیف: لطفا یک خط از کلمات جدید نوشته و با هر کلمه، یک جمله ساخته شود. همچنین صفحه ی 45 کتاب کار انجام و تصویر همه ی تکالیف، در پرتال بارگذاری شود. سرودِ همگانی The show must go on، از طریق لینک https://www.aparat.com/v/auzix گوش داده و حتما تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: صدای ck، حروف Kk و Ee به همراه کلمات kick, sock, kit, kid, pen, pet, ten, neck در صفحه ی 46 کتاب ODI1، تدریس شد.
تکلیف: لطفا یک ارزیابی spelling (دیکته) از جملات و کلماتِ صفحات 40 تا 46 کتاب ODI1 در دفتر نوشته و صفحه ی 44 کتاب کار، انجام شود. همچنین یک خط از کلمات تدریس شده، در دفتر نوشته شود. لطفا تصاویر تمامی تکالیف، در پرتال بارگذاری شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: مبحث اعداد ترتیبی (ordinal numbers) در صفحه ی 27 و همچنین تفریق دو عدد در صفحه ی 24 کتاب math2، تدریس شد.
تکلیف: لطفا صفحات 24 و 27 کتاب math2، انجام شود. روز دوشنبه، مورخ 27 آذر ماه، مرحله ی دوم مسابقه ی Spelling Bee برگزار خواهد شد. لطفا برندگان مرحله ی اول، با آمادگی لازم حضور پیدا کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: