فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 21

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: کتاب صفحات 85، مقایسه با فعل توانستن در زمان گذشته و آینده، و صفحه 87، توانستن و نتوانستن انجام کار ها در گذشته توسط افراد، تدریس شد. لغات 20 تا 30 مسابقه Spelling Bee کار شد. قسمت خواندن و نوشتن آزمون روز پنجشنبه تمرین شد.
تکلیف: برای هفته ی آینده روز چهارشنبه یک ویس 30 ثانیه ای در مورد what could you do in past? و what could not you do in past? ضبط و در پرتال بارگذاری شود. کتاب کار صفحات 83 و 86 انجام شود. روز چهارشنبه از صفحات 84، 86 و 88 دیکته گفته می شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحات 1 تا 10، مباحث بزرگتر، کوچکتر، قبل و بعد مرور شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه49، مبحث کشیدن و هل دادن در اندازه های متفاوت (big push, small push, large push)، تدریس شد. لغات 1 تا 20 Spelling Bee کار شد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحات 83 و 84، مبحث ساختار فعل توانستن به زمان گذشته (could) تدریس شد. 10 لغت اول مسابقه Spelling Bee کار شد. دیکته گفته شد.
تکلیف: کتاب کار صفحات 81 و 82 انجام شود. لغات مسابقه Spelling Bee (مرحله نیمه نهایی) بارگذاری شده است. لطفا در منزل تمرین شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه 48، مبحث هل دادن و کشیدن، کار شد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحات 82 و 86، مبحث /ow/ ,/oy/ و مبحث سوالی کردن با could تدریس شد. تمرین مربوط به آزمون شبیه ساز روز پنج شنبه انجام شد.
تکلیف: کتاب کار صفحات 80 و 84، انجام شود. روز یکشنبه از صفحات 80-81-82 دیکته گفته می شود. از روی کلمات صفحه 82، یک خط نوشته شود. لطفا کتاب و دفتر حتما همراه زبان آموزان باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
تکلیف: روز شنبه دیکته از درس 8، صفحات 80 و 81، گفته خواهد شد. لطفا یک ویس 30 ثانیه الی 1 دقیقه ای در مورد موضوع What do you do in your free time? آماده کرده و تا روز شنبه در پرتال بارگذاری نمایید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه 43، نمودار مربوط به چوب خط، تدریس شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه 47، مبحث کشیدن و هل دادن (push and pull)، تدریس شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: