فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 24

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: شمارش اعداد یک تا ده در کلاس انجام شد.
تکلیف: لطفاً شمارش اعداد یک تا ده با دانش آموزان تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: حرف Ee به همراه صدا و حروف مربوطه (egg, eggplant, elephant, hen, nest, men, ten, pen) تدریس شد. نحوه ی نوشتن حرف Ee نیز تدریس شد.
تکلیف: کتاب jolly 2 که برای تمرین بیشتر به منزل فرستاده شد، حتما فردا آورده شود و سرمشق های نوشته شده در دفتر دانش آموزان کامل شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: اسامی اعضای بدن مرور و تدریس شد.
تکلیف: لطفا کاربرگی که در جامدادی دانش آموزان میباشد را کامل کرده و تحویل دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: حرف ck به همراه مثال های مربوطه (sick, tick, pick, kick, pack) تدریس شد. مرور کلمات مربوط به حروف c و k انجام شد.
تکلیف: کتاب jolly 2 برای تمرین به همراه دانش آموزان به منزل فرستاده شد. لطفا کلمات، حروف و صداهای کتاب حتما تمرین شود و شنبه کتاب آورده شود. سرمشق های نوشته شده در دفتر دانش آموزان کامل شود و لطفا کلماتی که از ابتدا در داخل جدول نوشته شده از لحاظ خواندن و نوشتن حتما تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: مرور درس یک و انجام فعالیت های کتاب در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب mathematics 1 به همراه دانش آموزان به منزل فرستاده شد. لطفا پس از تمرین، کتاب آورده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: درس 9 کتاب picture dictionary و کلمات مربوطه (marker, crayon, ink, paint, brush, red, yellow, blue, black, white) تدریس شد.
تکلیف: کتاب picture dictionary برای تمرین در منزل به همراه دانش آموزان فرستاده شد. لطفا کلمات مربوط به درس و رنگ ها با دانش آموزان تمرین شود و فردا کتاب آورده شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: اعضای بدن در صفحه ی 15 کتاب مرور شد. همچنین تعداد اعضای بدن با سوال how many .... have you got? و جواب i have got .... eyes در صفحه ی 16 تدریس شد.
تکلیف: کتاب science 1 به همراه دانش آموزان به منزل فرستاده شد. لطفا پس از تمرین ، نام اعضای بدن را از دانش آموزان بپرسید و هر عضوی را که به درستی نام بردند، با یک فلش مشخص کنید و نام انگلیسی آن عضو را بنویسید. حتما کتاب و دفتر فردا آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: