فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 24

زبان انگلیسی

مدرس: سلمان زاده، فاطمه
فعالیت: صفحه ی 13 کتاب ODI2 دوره شد. song مربوط به گرامر there is / there are کار شد. صفحه ی 11 کتاب کار بررسی شد.
تکلیف: لطفا 3 جمله با استفاده از There is و 3 جمله با استفاده از There are در رابطه با وسایل اتاق خود در دفتر بنویسید. برای مثال : There is a bed./ There are five balls.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلمان زاده، فاطمه
فعالیت: مبحث اعداد سه رقمی و مقایسه ی آنها با یکدیگر و گفتن جملاتی در قالب is greater than/ less than/ equal to تدریس و تمرین شد.
تکلیف: لطفاً صفحات 2 تا 5 Activity book کامل شود. لطفاً جواب 2 معمای صفحه ی 11 کتاب ریاضی (Math) برای هفته آینده پیدا شود.

زبان انگلیسی

مدرس: سلمان زاده، فاطمه
فعالیت: صفحات 12/13 کتاب تدریس شد.
تکلیف: لطفاً کلمات صفحه ی 12 شامل museum, hospital, post office, train station, school, sports center به صورت ستونی در دفتر نوشته شود. (هر کلمه یک ستون) صفحات 9/10/11 کتاب کار کامل شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلمان زاده، فاطمه
فعالیت: تدریس تشخیص اعداد سه رقمی بزرگ و کوچک و اعداد قبل و وسط و بعد آن با استفاده از پاورپوینت و بازی تدریس شد.
تکلیف: لطفاً 3 رقم انتخاب کنید و با استفاده از آن ارقام در دفتر اعداد سه رقمی بزرگ و کوچک را بنویسید و اعداد قبل و بعد آنها را نیز مشخص کنید. دانش آموزان عزیز در روزهای شنبه کتاب ریاضی و در روزهای دوشنبه کتاب علوم خود را همراه خود بیاورید. باقی روزهای هفته کتاب ODI2 به همراه کتاب کار همراه خود داشته باشید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلمان زاده، فاطمه
فعالیت: مبحث موجودات زنده و غیر زنده (Living and non-living things) با استفاده از پاورپوینت دوره شد. صفحه ی 9 کتاب Science (علوم) تدریس شد. جمله سازی با فعالیت های مختلف و به صورت گروهی تمرین شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: