1401/08/03
ریاضی سوم
کوچه بیوکی، سعیده
نمونه سوال ساعت دربعدازظهر و فعالیت کلاسی صفحهی 25و26 کتابکار حل شد.
صفحهی 28 کتاب کار بادقت حل شود.
علوم سوم
کوچه بیوکی، سعیده
درس دوم ( خوراکیها) مرور و پرسیده شد و تمام سوالات کتاب کار بررسی شد.
یک هرم موادغذایی بکشید و 4 گروه موادغذایی را در آن مشخص کنیدو نام هر گروه را بنویسید و توضیح دهید چرا مصرف هر گروه برای بدن ما لازم است ؟
فارسی سوم
کوچه بیوکی، سعیده
فردا املا داریم پس تا میتوانی دیکتهی درس اول و دوم را تمرین کن . روخوانی درس فراموش نشود
نگارش سوم
کوچه بیوکی، سعیده
فعالیتهای صفحهی و حل شد.
مطالعات اجتماعی سوم
کوچه بیوکی، سعیده
تدریس درس دوم (من بزرگتر شده ام) انجام شد.
#سوالات_مطالعات درس_دوم
من بزرگ تر شده ام :
1- دو مورد از تغییرات بدنتان از زمان تولد تاکنون را نام ببرید؟
#پاسخ: وزن ما بیشتر و قدمان بلند تر شده است .
2- وقتی متولد شدید، به چه نوع غذایی نیاز داشتید؟
#پاسخ:فقط شیر مادر
3- در دوران نوزادی برای این که نیاز شما برطرف شود ، چه می کردید؟
#پاسخ:با گریه کردن دیگران را متوجه نیازمان می کردیم .
4- آیا بازی های امروزی شما با دو یا سه سالگی تان فرق دارد؟
#پاسخ :بله بازی هایمان بیش تر فکری شده است .
5- آیا تغییراتی در نیاز های شما به وجود آمده است ؟
#پاسخ:بله ، همراه با رشدمان در نوع بازی ها و غذایمان تغییر ایجاد شده است و چیز های مختلف تیش تری نیاز داریم .
6- کارهایتان را را از چه کسانی یاد گرفته اید ؟
#پاسخ : پدر،مادر، بزرگ ترها و معلم
7- آیا می توانید بگویی وقتی که دو یا سه ساله بودید ، چه کارهایی را نمی توانستید انجام دهید ؟
#پاسخ: کارهایی که نیاز به مهارت زیاد داشتند ، مثل باز و بسته کردن در اتاق ، زیب لباس ، کفش پوشیدن ، نوشتن و...
1401/08/02
ریاضی سوم
کوچه بیوکی، سعیده
صفحهی 18و16،17 حل شد.
علوم سوم
کوچه بیوکی، سعیده
یک هرم موادغذایی بکشید و 4 گروه موادغذایی را در آن مشخص کنیدو نام هر گروه را بنویسید و توضیح دهید چرا مصرف هر گروه برای بدن ما لازم است ؟ درس دوم علوم مطالعه شود فردا پرسیده میشود.
فارسی سوم
کوچه بیوکی، سعیده
بخوان و بیندیش( قصهی تنگ بلور) تدریس شد.
روخوانی درس انجام شود، نقاشی این درس کشیده و از یک بندی که خوشت آمد رونویسی کن .
مطالعات اجتماعی سوم
کوچه بیوکی، سعیده
در صورت امکان وسیلههای نوزادی خودت یا خواهر،برادرت را فردا به همراه داشته باش.
سرود
بیگ ریزی، فاطمه
سرود یار دبستانی کار شد .
لطفا کامل حفظ ،تکرار و تمرین شود .
1401/08/01
ریاضی سوم
کوچه بیوکی، سعیده
نمونه سوال ساعت دربعدازظهر کار شد.
فارسی سوم
کوچه بیوکی، سعیده
روخوانی درس انجام داده و ده کلمه از متن درس پیدا کنید. معنی آنها را نوشته و سپس جمله بسازید.
قرآن سوم
کوچه بیوکی، سعیده
درس جلسات قبل پرسیده شد و صفحات 19و10،11 تدریس شد.
علوم پیشرفته سوم
کوچه بیوکی، سعیده
صفحات 25و 26 تدریس شد و سوالات کاردرکلاس صفحهی 28 حل گردید.
تمرینهای صفحهی 30و 31 با توجه به مروری که انجام میدهی با دقت حل شود.
مهارت زندگی
قاضی نژاد، نیکو
سلام خدمت اولیای گرامی.
صفحات ده و یازده کتاب مهارتهای زندگی با موضوع خودآگاهی (شناخت نقاط ضعف و قوت و شناخت آرزوها و علایق) به صورت بحث گروهی تدریس شد.
رایانه
بابایی، ندا
پس از مرور دروس گذشته، باز کردن و سیو و تغییرات در نرم افزار پاورپوینت تدریس شد.
برای یادگیری بیشتر، بهتر است در منزل تمرین و تکرار شود.
بازی استراتژیک
بیک وردی، بهار
درود بر والدین محترم و دانش آموزان عزیز و فعال، امروز در ابتدای کلاس 4 بازی اجرا شده در مهر ماه مجدد تمرین و تکرار شد، سپس بازی جدید همراه آهنگ جدید آموزش داده شد (بازی به صورت بادی پرکاشن و همراه لیوان) و دانش آموزان به صورت گروهی جرا کردند.
1401/07/30
ریاضی سوم
کوچه بیوکی، سعیده
پایین صفحهی 13 کتاب با توجه به ویدیویی که دیده شد حل گردید. ساعت در بعدازظهر تدریس، دست ورزی آن انجام و در دفتر چسبانده شد.
علوم سوم
کوچه بیوکی، سعیده
دانشآموزان عزیزی که گزارش مربوط به تکلیف سهشنبه را انجام ندادهاند لطفا تکالیف را تکمیل کنند.
فارسی سوم
کوچه بیوکی، سعیده
بیاموز و بگو درس دوم تدریس شد.
روخوانی درس زنگ ورزش حتما انجام شود. (روخوانیها بسیار ضعیف است.)
نگارش سوم
کوچه بیوکی، سعیده
فعالیت صفحهی 14 و 15 انجام شد.
فعالیت صفحهی 13 خوشخط و بادقت نوشته شود. فردا کتاب نگارش بههمراه داشته باشید.
املا سوم
کوچه بیوکی، سعیده
املای چالش ذهنی انجام شد.(ببین و بنویس)
هدیههای آسمان سوم
کوچه بیوکی، سعیده
تدریس درس دوم ( غروب یک روز بهاری) انجام شد.
روخوانی این درس انجام شود و خلاصهی آن را برای پدر یا مادر تعریف کن که چه چیزی از این درس یاد گرفتهای.
ریاضی پیشرفته سوم
کوچه بیوکی، سعیده
تمرینهای صفحهی 21 کتاب کار با دقت حل شود.
بازی استراتژیک
بیک وردی، بهار
«اطلاعیه» مطابق با تقویم اجرایی دبستان و در راستای اهداف آموزشی و با هدف هماهنگی بیشتر بین آموزگار و اولیا، جلسات مشاوره انفرادی حضوری برای تمامی دانشآموزان در ماه آبان برگزار خواهدشد. به پیوست جدول مربوط به تاریخ و ساعت مشاوره، به عنوان کاربرگ در همین بخش در اختیارتان قرار دادهشدهاست. با توجه به محدودیت زمان، خواهشمندیم نسبت به حضور به موقع برنامهریزی دقیق داشتهباشید. با تشکر
1401/07/27
ریاضی سوم
کوچه بیوکی، سعیده
درس های داده شده مرور و تمرینهای مربوط به آن حل و بررسی شد.
فارسی سوم
کوچه بیوکی، سعیده
بیدپای ریاضی انجام شد. لغت معنی درس زنگورزش نوشته شد.
ارمغان شمارهی2 با دقت انجام شود. روخوانی درس،نوشتن املاو مرور درسها فراموش نشود.
نگارش سوم
کوچه بیوکی، سعیده
لیست غذای آبان ماه به پیوست در بخش کاربرگ ارسال گردید. لطفا در صورت تمایل تا روز شنبه 30 مهر 1401 نسبت به ثبتنام غذای آبان اقدام نمایید. هزینه ناهار ماه آبان، نیم پرس 1500000 (یک میلیون و پانصد هزار تومان) و پرس کامل 1950000 (یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان) میباشد. حتما واریز خود را به بخش مالی دبستان اطلاع دهید تا در لیست آبان ماه قرار بگیرید. با تشکر
املا سوم
کوچه بیوکی، سعیده
املا از درس زنگورزش گفته شد.
به کلمات نادرستی که نوشتی دقت کن و درست آنرا بنویس و بعد با آن کلمه جملههای زیبا بنویس.امضای والدین عزیز در پایان املا فراموش نشود.
ریاضی پیشرفته سوم
کوچه بیوکی، سعیده
تمارین صفحهی 16 و 20 حل و بررسی شد.
علوم پیشرفته سوم
کوچه بیوکی، سعیده
صفحهی 23،24،25 کتاب کار تدریس شد.
مهارت اجتماعی
مقاره عابد، مهشاد
در این جلسه آموزشی در مورد کلمات جادویی "لطفا، بفرمایید، متشکرم، خواهش میکنم" صحبت شد و با نشان دادن اسلایدی از پاورپوینت کلمههای جادویی از دانش آموزان پرسیده شد "وقتی یک نفر شروع به خوردن یک خوراکی جذاب در حضور دیگران میکند، چه احساسی دارند و از او چه انتظاراتی دارند؟" سپس از آنها خواسته شد خود را جای کسی که خوراکی دارد بگذارند، دوست دارد دیگران چه رفتاری کنند.
سپس از دانش آموزان خواسته شد بعد از اینکه جملهی امری مثل "بشین اینجا" را شنیدند همگی آن را با کلمه جادویی "لطفا" تکرار کرده و دست بزنند و مثلا بگویند "لطفا بشین اینجا". و این تمرین با جملات امری دیگر تمرین شد. در مرحله بعد از دانشاموزان خواسته شد هر کدام جمله ای امری بگویند و بقیه با دست زدن و کلمه "لطفا" جمله را تکرار کنند.
همچنین کلیپی با نام "please and thank you" نمایش داده شد و در مورد آن صحبت شد.
دانش آموزان جملاتی را با "لطفا، بفرمایید، متشکرم و خواهش میکنم" با نزدیکان خود در خانه استفاده کنند و آن را ضبط کرده و با صدای خود بفرستند و یا به صورت مکالمه(دیالوگ) یادداشت کنند تا جلسه آینده در مورد آن صحبت کنیم.