فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زبان سطح 2

زبان انگلیسی

مدرس: ابراهیم پور، دلارام
فعالیت: ساختار "I(don't) like...." مرور شد. درباره‌ی مواد طبیعی و مواد ساخته‌ی دست انسان صحبت شد. چند مثال برای آن‌ها زده شد. کتاب science صفحات 39 و 40 انجام شد. درباره‌ی روز جهانی حیات وحش صحبت شد.
تکلیف: لطفا دو جمله در مورد چیزهایی که دوست دارید و دو جمله در مورد چیزهایی که دوست ندارید بنویسید. برای مثال I like pizza. I don't like yoghurt. لطفا چند مورد از مواد طبیعی و ساخته‌ی دست انسان را پیدا کنید، از خودتان ویدیو بگیرید و آن‌ها را معرفی کنید. برای مثال: It is milk. Milk is a natural material. It comes from the cows.

زبان انگلیسی

مدرس: ابراهیم پور، دلارام
فعالیت: کلمات جدید تدریس شد. کتاب، صفحه‌ی 72 انجام شد. کتاب کار، صفحه‌ی 70 انجام شد.
تکلیف: لطفا صفحه‌ی 70 کتاب کار را کامل کنید، از آن عکس بگیرید و برای من ارسال کنید. لطفا کلمات صفحه‌ی 72 کتاب را در دفتر بنویسید(هر کدام 3 بار).

زبان انگلیسی

مدرس: ابراهیم پور، دلارام
فعالیت: ساختارهای جدید تدریس و تمرین شد. کتاب، صفحه‌ی 71 انجام شد. کتاب کار، صفحه‌ی 69 انجام شد.
تکلیف: لطفا صفحه‌ی 69 کتاب کار را کامل کنید، از آن عکس بگیرید و برای من ارسال کنید. لطفا ویدیوی آفلاین را ببینید و جملات آن را در دفتر بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: ابراهیم پور، دلارام
فعالیت: کلمات جدید تدریس شد. کتاب، صفحه‌ی 70 انجام شد. کتاب کار، صفحه‌ی 68انجام شد.
تکلیف: لطفا صفحه‌ی 68 کتاب کار را کامل کنید، از آن عکس بگیرید و برای من ارسال کنید. لطفا هرکدام از کلمات زیر را 3 بار در دفتر بنویسید. (Juice, lemonade,bread, meat,salad, cheese, chicken)

زبان انگلیسی

مدرس: ابراهیم پور، دلارام
فعالیت: دسته‌بندی حیوانات بر اساس آنچه روی بدن خود دارند تمرین شد. کتاب science، صفحه‌ی 36 انجام شد. املای کلمات تمرین شد.
تکلیف: چند حیوان را انتخاب کنید که پولک، پر یا خز دارند، با استفاده از ساختارهایی که یاد گرفته‌اید درباره‌ی آن‌ها صحبت کنید، یک ویدیو بگیرید و برای من ارسال کنید. لطفا ویدیوی آفلاین را تماشا کنید، غلط‌های متن را تصحیح کنید و متن صحیح را در دفتر بنویسید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: