1401/08/09
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب ریاضی، صفحههای 32 و 33 انجام شد.
کتاب ریاضی علوی، صفحههای 29 تا 31 تکمیل گردد.
فارسی اول
عظیمی، مهتاب
جشن آب برگزار شد. از کتاب فارسی، درس (باران) نشانهی (ب)تدریس شد و صفحههای 28 و 29 کامل گردید. نشانهی (ب) در دفتر مشق نوشته و تمرین شد.
قرآن اول
عظیمی، مهتاب
از کتاب قرآن، درس 2 با عنوان (نعمت خدا)، صفحههای 22 تا 25 تدریس و سوره کوثر در کلاس خوانده شد.
رایانه
بابایی، ندا
خط خمیده و صاف در برنامه پینت تدریس شد.
هوش و ریاضی
عظیمی، مهتاب
کتاب ریاضی و هوش، صفحههای 7 تا 9 تکمیل گردید.
1401/08/08
علوم اول
عظیمی، مهتاب
کتاب علوم علوی، درس 2 صفحههای 17 تا 23 تکمیل گردید.
فارسی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب فارسی علوی، درس (آب) صفحههای 41 تا 43 انجام گردد.
نگارش اول
عظیمی، مهتاب
کتاب نگارش، صفحههای 25 تا 27 تکمیل گردید.
سرود
بیگ ریزی، فاطمه
سرود پاییز کار شد .
فصل پاییزه هی
برگا میریزه هی
(سرد هوا خیلی دلانگیزه )2
تو آسمون ها
صدای بادها
(خبر میده از سوز و سرمااا)2
روی درخت ها
پر از کلاغه
بجای بلبل مسکن زاغه
اینجا اونجا هرکجا
بانگه کلاغه
لطفا سرود حفظ شود .
سواد مالی
خان بابایی، مریم
عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی، در این جلسه درباره" پس انداز " به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. با هم در کلاس انیمیشن جذابی در این مورد تماشا کردیم. پسران عزیزم درباره تجارب خود و ایدههایی که برای پسانداز و خرج کردن آن دارند صحبت کرده و در کلاس درباره پسانداز نقاشی کردند.
فعالیت کتاب، در پرتال بارگذاری شد. لطفا توجه داشته باشید که در یک دفتر نقاشی ساده، که برای سواد مالی اختصاص داده شده است، انجام شود.
مهارت زندگی
قاضی نژاد، نیکو
با سلام پیامک حاوی لینک کانال زبان دانشآموزان در پیامرسان بله، برای شما عزیزان ارسال شدهاست. لطفا در اولین فرصت با نصب این پیامرسان نسبت به عضویت در این کانال اقدام نموده و اطلاعات لازم و فایلهای مورد نیاز این کلاس را دریافت نمایید. با تشکر
1401/08/07
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب ریاضی، تم 5 صفحههای 30 و 31 تکمیل گردید. کتاب ریاضی علوی، صفحههای 24 تا 26 انجام شد.
مهارت زندگی
قاضی نژاد، نیکو
سلام خدمت اولیای گرامی.
صفحات چهارده و پانزده کتاب مهارتهای زندگی با موضوع تغذیه سالم به کمک عروسکها تدریس شد. سپس دانشآموزان به بیان نظرات خود پرداختند.
والدین گرامی در صورت امکان (اصلا اجبار نیست) برای شنبه هفته آینده دانشآموز عزیز همراه خودش یک تغذیه سالم مثل لقمه، میوه و یا هر خوراکی سالم خانگی دیگری برای کلاس مهارتهای زندگی داشته باشد.
1401/08/04
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب ریاضی، پایان تم 4 صفحههای 27 و 28 تکمیل گردید.کتاب ریاضی علوی، تم 3 صفحههای 22 و 23 انجام شد.
علوم اول
عظیمی، مهتاب
کتاب علوم، پایان فصل3 (سالم باش، شاداب باش) صفحههای 22 تا 25 تدریس گردید.
فارسی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب فارسی، نگارههای 5 تا 6 تکرار و مرور شد. پیرو صحبتهای انجام شده در جلسه گروهی مورخ 18 مهر ماه، لیست یادگاریهای پیشنهادی برای عزیزان، به پیوست، در همین بخش، با عنوان کاربرگ خدمتتان ارائه میگردد.
کتاب فارسی علوی، نگاره های 4 تا 6 تکمیل گردد. ارمغان هفتگی شمارهی 5 انجام شود.
1401/08/03
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب ریاضی علوی، تم 2 صفحههای 17 تا 20 تکمیل گردید.
علوم اول
عظیمی، مهتاب
کتاب علوم، شروع فصل 3 (سالم باش، شاداب باش) صفحههای 19 تا 21 تدریس گردید.
فارسی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب فارسی، نگارههای 8 تا 10 تکرار و مرور شد.
کتاب فارسی علوی، نگارههای 1 تا 3 انجام شود.
نگارش اول
عظیمی، مهتاب
کتاب نگارش، صفحهی 23 تکمیل گردید.
بازی استراتژیک
بیک وردی، بهار
درود بر والدین محترم و دانش آموزان فعال، امروز دوره 4 بازی انجام شده در مهر ماه تکرار و تمرین شد.
و بازی جدید همراه آهنگ جدید با شمارش 4 تایی، با لیوان(کاپ) و بادی پرکاشن آموزش داده شد.
مهارت اجتماعی
مقاره عابد، مهشاد
در این جلسه آموزشی ابتدا در مورد مکالمات دانش آموزان در منزل با کلمات جادویی "لطفا، بفرمایید، متشکرم و خواهش میکنم" که جلسه قبل آموزش داده شده بود صحبت شد. سپس با معرفی شخصیتی به نام مستر اتیکت و در قالب داستان در مورد عذرخواهی کردن صحبت شد. مراحل عذرخواهی با ریتم و حرکات معرفی شد: 1- کجا اشتباه کردم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به اشتباه) 2- او چه حسی دارد؟ (با اشاره به قلب یعنی فکر کردن به احساس طرف مقابل) 3- به او چه بگویم؟ (با اشاره به زبان یعنی فکر کردن به کلمات: معذرت میخواهم، عذرخواهی میکنم، ببخشید) 4-دفعه بعدی چیکار کنم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به آینده) سپس دو عدد از کارتهای سناریو مطرح شد و از دانش آموزان خواسته شد مراحل عذرخواهی را در این موقعیت طبق آنچه تدریس شد انجام دهند.
تکلیف: دانش آموزان بابت یک اشتباه از نزدیکان خود در خانه با مراحل و حرکاتی که تدریس شد، عذرخواهی کنند و مکالمه را ضبط کنند و فایل صوتی آن را در پرتال ارسال کنند یا از والدین درخواست کنند تا مکالمه را یادداشت کرده و ارسال کنند.