فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 3

ریاضی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: از 90 تا 99 به عدد و حروف با رسم شکل در دفتر مشق نوشته شد.

علوم اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب علوم علوی، ارزشیابی 2 از صفحه‌ی 153 تا 158 به‌جهت دوره‌ی کلاسی انجام شد.

فارسی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب فارسی، درس چهارفصل به همراه دانش‌آموزان روخوانی شد.
تکلیف: از روی درس (چهارفصل) یکبار نوشته و خوانده شود. کاربرگ دوره‌ای نشانه‌های (س، ص، ث) در صورت تمایل پرینت یا در دفتر انجام گردد.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: در این جلسه" سواد مالی" ، به ارزیابی کلی پسران عزیزم ،از "درس سواد مالی" پرداختیم.

ریاضی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: مبحث ساعت، دوره و تمرین شد. کتاب ریاضی علوی، شروع تم 24 صفحه‌ی 169 تا 172 مبحث ساعت و مساله تکمیل شد.
تکلیف: کاربرگ ساعت در صورت تمایل پرینت و یا در دفتر انجام گردد.

فارسی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: مرور مبحث ِ دوستی و خوا استثنا در کلاس انجام شد و دانش‌آموزان مثال‌هایی در دفتر مشق نوشتند.

نگارش اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب نگارش فارسی، صفحه‌ی 131 و 132 نشانه‌ی (ظ) تکمیل گردید.
تکلیف: از سرمشق‌های نوشته‌شده در دفتر، 7 کلمه به دلخواه انتخاب کرده و با آن‌ها جمله‌سازی شود.

ریاضی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: پایان کتاب ریاضی،صفحه‌ی 175 مبحث تقارن تکمیل شد.
تکلیف: ارمغان شماره‌ی 30 تکمیل شود.

علوم اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب علوم علوی، ارزشیابی اول تکمیل گردید.

فارسی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب فارسی، درس22 نشانه‌ی ظ به‌همراه ترکیب‌ها تدریس و روخوانی شد.
تکلیف: کتاب فارسی علوی، نشانه‌ی (غ) تکمیل و سرمشق‌های داده شده، خوانده و نوشته شود.

املا اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: املای خلاق(پاسخ به سوال) در دفتر املا نوشته شد، مشاهده و امضا شود.

قرآن اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: پایان کتاب قرآن، لوحه‌ی 31 و 32 خوانده و تمرین شد.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: مروری بر مهارت مدیریت خشم و مفهوم چراغ راهنمای عصبانیت که جلسه گذشته تدریس شده بود داشتیم و تمرینات صفحات 52 و 53 کتاب انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب ریاضی، صفحه‌ی 174 مبحث ساعت تدریس و تکمیل شد.

فارسی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتابچه‌ی روانخوانی، نشانه‌ی(غ) در کلاس توسط دانش‌آموزان روخوانی و تمرین شد. دست ورزی نشانه (غ)، ساخت چراغ راهنمایی در کلاس انجام شد.

نگارش اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب نگارش، صفحه‌ی 129 نشانه‌ی (غ) تکمیل شد.

املا اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: املای پاتخته‌ای از نشانه‌ی (غ) در دفترمشق نوشته شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: امروز بر روی یک آهنگ با شمارش 4 تایی به صورت گروهی، همراه بادی پرکاشن، کاپ گیم (لیوان) و چوبک با دانش‌آموزان تمرین شد. سپس با آهنگ یکی بود یکی نبود(آقای حکایتی) (ریتم و شمارش 4 تایی) همراه بادی پرکاشن و کاپ گیم با دانش‌آموزان تمرین و اجرا گردید.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی ادامه فعالیت‌های درس اتیکت تلفن انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب ریاضی، صفحه‌ی 172 و 173 و کتاب ریاضی علوی، صفحه‌ی165 و 166 مبحث حل مساله های جمع و تفریق با رسم شکل تدریس و تکمیل گردید.
تکلیف: کتاب ریاضی علوی، سرگرمی صفحه‌ی 167 کامل شود.

فارسی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
تکلیف: از سرمشق‌های دیروز،5 کلمه به دلخواه انتخاب و با آن‌ها جمله‌سازی شود. املای تشخیصی از نشانه‌های (ق، غ) فراموش نشود.

نگارش اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب نگارش، صفحه‌ی 127 و 128 نشانه‌ی غ تکمیل شد.

املا اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: دفتر املا به دانش‌آموزان تحویل داده شد،لطفا صحیح کلمات نوشته و امضا شود.

رایانه

مدرس: بابایی، ندا
فعالیت: پروژه خلاقانه اسکرچ جونیور توسط دانش آموزان انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: