1401/07/11
ریاضی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب ریاضی، صفحهی 5 تدریس و تکمیل گردید. دانشآموزان با استفاده از چینه و چوب خطهای خود الگوسازی کردند.
فارسی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
نگاره 2 (بچهها آماده) تدریس شد.
نگارش اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب نگارش، صفحهی 3 و 4 تکمیل گردید. لوحه در دفتر مشق نوشتهشد.
تکلیف:
پسرگلم، سرمشق داده شده در دفتر مشق 2 خط تکرار و تمرین شود.
1401/07/10
ریاضی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب ریاضی صفحهی 4 تدریس شد.
فارسی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب فارسی، ببین و بگو تدریس گردید. تمرین دستورزی در دفتر مشق انجام شد.
تکلیف:
سرمشقهای دادهشده 2 خط در دفتر مشق انجام شود.
نگارش اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب نگارش، صفحهی 2 تکمیل گردید.
هنر اول
مدرس:
علی خانی، پریسا
فعالیت:
نقاشی زنبور با اشکال هندسی آموزش دادهشد.
سواد مالی
مدرس:
خان بابایی، مریم
فعالیت:
با عرض سلام خدمت شما پسران عزیز و اولیای گرامی. در جلسه اول ،بعد از خوشآمدگویی و صحبت اجمالی درباره سواد مالی،پول های چاپی بین دانشآموزان توزیع و با هدف درک تفاوت آنها، مقایسه شد. ارزش پول برای دانش آموزان با مثال پول و خرید از سوپر مارکت توضیح دادهشد. درس اول کتاب سواد مالی (داستان پولک و پول) برای دانش آموزان خوانده شد. مفهوم مبادله کالا به کالا با قصه صوتی «سه کیسه پشم به جای پول»، آموزش دادهشد. انیمیشن (پول) پلنگ صورتی و مفهوم پول نمایش دادهشد.
تکلیف:
پسران عزیزم،برای جلسه بعد 16 / 07 / 1401 تصویری از اسکناس و سکه پول، را نقاشی کشیده و به کلاس بیاورید.
خلاصه داستان صوتی سه کیسه پشم به جای پول ،را برای بزرگتر بازگو کرده تا آنها برای من بنویسند.
1401/07/09
ریاضی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب ریاضی، تم 1 تا آخر صفحهی 3 تدریس شد.
فارسی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب فارسی، نگارهی 1 (به خانهی ما خوش آمدید!) تدریس شد. لوحهی 1 و 2 در دفتر مشق نوشتهشد.
1401/07/06
فارسی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
دستورزی بستن بند کفش انجام گردید. برای دانشآموزان داستان خواندهشد و دربارهی موضوع و نتیجهی آن در کلاس به گفت و گو پرداختیم و سپس نقاشی مرتبط با داستان توسط دانشآموزان کشیده شد.
مهارت زندگی
مدرس:
قاضی نژاد، نیکو
فعالیت:
سلام خدمت اولیای عزیز.
آشنایی اولیه با دانشآموزان انجام شد. هر دانشآموز یک صفت را به عنوان تعریف خود انتخاب کرد. هدف درس مهارتهای زندگی توضیح دادهشد. شخصیتها «عروسکهای کمکی معلم» معرفی شد. در نهایت بازی گروهی انجام شد.