فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 3
فعالیت: با سلام یادآوری به اطلاع شما اولیا عزیز و دانش‌آموزان دوست‌داشتنی دبستان علوی می‌رساند؛ مطابق با تقویم اجرایی مجموعه‌ی علوی و با هدف ارتقای توانمندی دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف، همچنین ایجاد فضای رقابتی سالم و شاد بین دانش‌آموزان، مسابقات فرهنگی - هنری دبستان‌های علوی، «در مرحله اول درون شعبه و در مراحل بعدی و با انتخاب اولین‌های هر شعبه، بین شعب تهران» برگزار می‌گردد. از علاقمندان به شرکت در این مسابقات دعوت می‌نماییم؛ تا با مطالعه فایل ارسالی در بخش بازی استراتژیک، در مسابقه مورد نظرشان شرکت نمایند. متذکر می‌شود مطابق با تاریخ ذکر شده در فایل ارسالی، مهلت ارسال آثار و اجرای دابسمش 17 دی ماه (امروز) بوده که به دلیل مجازی بودن کلاس‌ها و عدم حضور دانش‌آموزان در مدرسه، این مهلت تا 19 دی ماه تمدید شد. با تشکر دفتر دبستان
توضیح: دوازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم عزیزانی که تمایل به شرکت در این جشنواره را دارند؛ با مراجعه به بخش مهارت اجتماعی و مطالعه پوستر مربوطه، اقدام نمایند. تذکر: این فعالیت با نظارت و توسط کارشناسی سلامت اداره آموزش و پرورش منطقه 11 برگزار می‌گردد. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب ریاضی، شروع تم 15 صفحه‌های 99 و 100 مبحث دسته‌بندی اعداد، تدریس و دست‌ورزی آن در کلاس انجام شد.

فارسی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: نشانه‌ی (ک) درس 9 (لک لک) صفحه‌ی 54 به‌همراه ترکیب‌ها تدریس و در دفتر نوشته شد.
تکلیف: سرمشق‌های داده شده در دفتر مشق 2 خط نوشته و خوانده شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد

ریاضی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب ریاضی، پایان تم 13 صفحه‌های 97 و 98 مبحث جمع‌های چند‌تایی تدریس و تکمیل شد.
تکلیف: 5 جمع چندتایی با رسم شکل در دفتر مشق نوشته شود.

فارسی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: جمله‌سازی از نشانه‌ی (اُ) در دفتر مشق نوشته و نشانه‌ی (اُ) از کتابچه‌ی روانخوانی توسط دانش آموزان خوانده شد.
تکلیف: نشانه‌ی (اُ) از کتابچه‌ی روانخوانی در دفتر مشق رونویسی و خوانده شود. املا و روخوانی فراموش نشود.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: در مورد صبوری در خرید (صفحه 32 کتاب درسی) گفتگو کردیم، دانش‌آموزان به بیان تجارب خود پرداختند و به تماشای کارتون بابالو با موضوع خریدن کردن نشستیم.

ریاضی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب ریاضی، صفحه‌های 95 و 96 مبحث تفریق تکمیل شد.
تکلیف: 5 عبارت تفریق و 5 عبارت جمع با رسم شکل در دفتر مشق نوشته شود.

نگارش اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب نگارش فارسی، صفحه‌های 69 و 70 تکمیل شد.
تکلیف: از روی کلمات سرمشق داده شده، یک خط در دفتر مشق نوشته و خوانده شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: امروز برای هیجان و گرم کردن بچه ها یک warm up به صورت شمارش 4 تایی با دو حرکت متفاوت 4 تایی به صورت بادی پرکاشن بازی و اجرا گردید. و سپس بر روی یک اهنگ با دو سرعت مختلف کند و تند با هدف هماهنگی عصب و عضله به صورت شمارش 3 تایی و 4 تایی و ایجاد چالش برای بچه ها در اجرای حرکات 3 تایی مختلف اجرا شد.
تکلیف: تمرین بر روی حرکات دست و پای مخالف به صورت رفت و برگشت انجام شود. مثال( 2 ضرب دست راست - پای چپ و 2 ضرب دست چپ - پای راست)
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز و دانش‌آموزان محترم در نظر داشته‌باشید؛ با توجه به احتمال استمرار کلاس‌های مجازی به دلیل آلودگی هوا و یا احتمال پیک جدید کرونا، در صورت مجازی بودن کلاس‌ها، حتما تکالیف را بعد از انجام توسط دانش‌آموز، در پرتال و در بخش فعالیت و تکالیف روز، بارگذاری نمایید. فایل توضیحی در خصوص نحوه بارگذاری تکالیف در بخش مهارت‌های زندگی بارگذاری شده است. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب ریاضی، شروع تم 14 مبحث (تفریق) صفحه‌های 93 و 94 تدریس شد.
تکلیف: 5 عبارت تفریق با رسم شکل در دفتر مشق نوشته شود.

فارسی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب فارسی، نشانه‌ی اُ صفحه‌ی 52 به همراه ترکیب‌ها و کلمات مربوطه تدریس شد.
تکلیف: کتاب فارسی علوی، نشانه‌ی (ی) کامل شود.

املا اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: املای تشخیصی از نشانه‌ی (س و ش) در دفتر مشق نوشته شد.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو

رایانه

مدرس: بابایی، ندا
فعالیت: کلاس بصورت آنلاین برگزار شد. ابزار نقاشی در برنامه اسکرچ جونیور آموزش داده شد.

ریاضی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب ریاضی،صفحه‌ی 88 و کتاب ریاضی علوی،صفحه‌های 89- 92 و 93 تکمیل گردید.
تکلیف: عدد 10 سه خط در دفتر مشق با رسم چوب خط نوشته شود.

علوم اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: فصل 8 کتاب علوم( چه می‌خواهم بسازم؟) تدریس گردید.
تکلیف: با وسایل و مواد دور ریختنی یک کاردستی خلاقانه، تهیه و روز چهارشنبه به کلاس تحویل داده شود.

فارسی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: املای کلاسی از نشانه‌ی (ش) در دفتر مشق نوشته و روانخوانی نشانه‌ی (ی) از کتابچه‌، توسط دانش‌آموزان خوانده شد.
تکلیف: نشانه‌ی (ی) از کتابچه‌ی روانخوانی، یک بار در دفتر مشق، رونویسی شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: