فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 4
فعالیت: اطلاعیه عوامل اجرایی سریال تلویزیونی (یکی بود یکی نبود) در نظر دارد تا از بین دانش‌آموزان مستعد دبستانی، بازیگرانی را انتخاب نماید. لذا خواهشمندیم در صورت تمایل و اطمینان از توانمندی فرزندتان در ایفای نقش در تلویزیون، مراتب را از طریق شماره تماس دبستان، تا ظهر روز شنبه 6 اسفند، به اطلاع کادر اجرایی برسانید. فایل مرتبط، در بخش مهارت زندگی بارگذاری شده است. با تشکر دفتر دبستان

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو

ریاضی اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: صفحات 127،128،129،131 از کتاب ریاضی در کلاس انجام شد.

فارسی اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: نشانه‌ی (ژ) تدریس و برای تثبیت یادگیری، دانش‌آموزان در کلاس ژله درست کردند. صفحات 73 و 74 از کتاب فارسی تدریس و صفحات 191 و 192 از کتاب فارسی علوی کامل شد.
تکلیف: دفتر مشق و پیک ارمغان شماره‌ی 20 کامل شود. عددنویسی از 30 تا 50 به عدد و حروف نوشته شود.

علوم اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: در راستای فعالیت‌های مربوط به هفته‌ی ملی علوم، در زنگ برف مصنوعی ، با دانش‌آموزان در گروه‌های هاوس سیستمی در مورد فصل زمستان و لباس‌های مناسب این فصل، نحوه‌ی تشکیل برف و بازی‌های برفی صحبت کردیم و مطالب و عکس‌های مربوط را دیدیم.در انتها دانش‌آموزان با کمک نمک و مایع نرم‌کننده برف مصنوعی درست کردند. در زنگ بازی رنگ‌ها، دانش‌آموزان در گروه‌های هاوس سیستم، با کمک رنگ،شیر و مایع ظرفشویی، جداسازی رنگ‌ها در شیر را مشاهده کردند و کاغذ ابر و بادی درست کردند. در زنگ شعبده‌بازی آب، با استفاده آزمایش‌های نقاشی روی قاشق، حرکت خلال دندان و تغییر جهت اشکال به کمک آب، با کاربردهای هیجان‌انگیز آب آشنا شدند. در انتها عکس و کلیپ‌های مربوط به فعالیت‌های دانش‌آموزان در هفته‌ی ملی علوم را در کلاس تماشا کردیم.

فارسی اول

مدرس: موذنی، شبنم
تکلیف: صفحات 188،189 از کتاب فارسی علوی کامل، روخوانی نشانه‌ی (چ) تمرین و املا نوشته شود. عددنویسی 10 تا 30 به عدد و حروف در دفتر مشق نوشته شود.

ریاضی اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: جمع و تفریق‌های ذهنی آموزش داده شد.
تکلیف: عددنویسی از 0 تا 20 به عدد و حروف نوشته شود.

علوم اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: در راستای فعالیت‌های مربوط به هفته‌ی ملی علوم، در زنگ دوستان خانگی من، با دانش‌آموزان در گروه‌های هاوس سیستمی در مورد حیوانات خانگیشان صحبت کردیم و مطالب و عکس‌های مربوط به مزایا و معایب حیوانات خانگی را با هم بررسی کردیم.در انتها کاردستی سگ را برای دست‌ورزی این پروژه‌ی پژوهشی، درست کردیم. در زنگ تابلوی سنگی، ابتدا عکس کاردستی‌های سنگی پخش شد و سپس با ایده گرفتن از عکس‌ها، دانش‌آموزان در گروه‌های هاوس سیستم، با کمک سنگ،صدف،چسب و رنگ تابلوهای خلاقانه‌ای درست کردند.

فارسی اول

مدرس: موذنی، شبنم
تکلیف: صفحات 185،186،187 از کتاب فارسی علوی انجام و املا نوشته شود.

نگارش اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: صفحه‌ی 93 و 94 از کتاب نگارش در کلاس انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: عددنویسی از 0 تا 99 به صورت 4تایی در دفتر مشق نوشته شود. ( ... - 12 - 8 - 4 - 0 )

علوم اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: در راستای فعالیت‌های مربوط به هفته‌ی ملی علوم، در زنگ کرم خاک، کلیپ مرتبط با زندگی کرم‌های خاکی پخش و سپس با دانش‌آموزان در گروه‌های هاوس سیستمی در مورد کرم‌های خاکی صحبت کردیم.در انتها کاردستی کرم را برای دست‌ورزی این پروژه‌ی پژوهشی، درست کردیم. در زنگ شهر خوراکی‌ها، درباره‌ی انواع خوراکی‌های مفید و غیرمفید با دانش‌آموزان در گروه‌های هاوس سیستم صحبت کردیم و سپس کلیپ‌های مرتبط با خوراکی‌ها و ویتامین‌ها در کلاس پخش شد. در انتها آزمایش مربوط به شناسایی خوراکی‌های سالم و غیرسالم با کمک صورتک خندان و ناراحت در کلاس انجام شد.
تکلیف: دانش‌آموزانی که سنگ‌ریزه به همراه نداشتند؛ فردا حتما با خود مقداری سنگ‌ریزه و یا صدف بیاورند.

فارسی اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: نشانه‌ی (چ) و صفحه‌ی 71 از کتاب فارسی تدریس شد.
تکلیف: لطفا فایل ارسال شده وارد دفتر مشق شده و کامل شوذ.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: