فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: عطارد 1

ریاضی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته و رفع اشکال از آن‌ها، تدریس مبحث نسبت آغاز شد.
تکلیف: تمرین‌های صفحات 51 و 50 از کتاب ریاضی پاسخ داده شود.

فارسی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: ادامه‌ی روخوانی درس هشتم انجام شد و معنی واژگان عبارات آن مورد بررسی قرار گرفت. سپس پاسخ فعالیت‌ها با همکاری دانش‌آموزان نوشته شد.
تکلیف: تحقیق کوتاهی با موضوع دکتر حسابی تهیه نمایید. بخش آخر شعر ای ایران حفظ شود.

نگارش پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: آزمون آزمایشی مدادرنگی یک_پرلز با هدف ارتقای سواد خواندن برگزار شد.
تکلیف: تکلیفی برای این درس نداریم.

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: در مورد موضوع شانس بحث و گفتگو شد، به دلیل ضیق وقت بخشی از انیمیشن Luck نمایش داده شد، لطفا بقیه انیمیشن در منزل دیده شود.
فعالیت: با افتخار از شما اولیای محترم دعوت به عمل می‌آید تا در نمایشگاه هفته‌ی ملی علوم علوی، شرکت نموده و شاهد گوشه‌ای از فعالیت‌های دانش‌آموزان در این هفته باشید. زمان پنجشنبه 22 آذر از ساعت 11 تا 12. مکان: کانون فرهنگی - تربیتی شهید مفتح واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه‌ی ارشاد، نبش خیابان کوشا. با حضور خود باعث دل‌گرمی فرزندانمان بوده و حمایت‌گر تلاش آنان باشید.

ریاضی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: تمرین‌های مبحث ضرب اعداد مخلوط با همراهی دانش‌آموزان بررسی و رفع اشکال شد.
تکلیف: لطفا کتاب ریاضی، کتاب فارسی و کتاب علوم را به همراه داشته باشید.

فارسی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: بخش نخست از درس هشتم با عنوان دفاع از میهن روخوانی شد. معنی واژگان و عبارات آن بیان شد.
تکلیف: بخش دوم از شعر ای ایران حفظ شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: پس از پرسش کلاسی، بخش پایانی درس هفتم تدریس شد و فعالیت‌های آن با همکاری دانش‌آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: پس از مطالعه‌ی درس هفتم، پرسش‌های این درس از کتاب کار اجتماعی خوش خط و دقیق پاسخ داده شود.

رباتیک

مدرس: گودرزی، مهدیه
فعالیت: دراین جلسه به مباحث تئوری تاریخچه مختصری از ساخت ربات‌ها و انواع آنها اعم از فضانورد و ایمو و چیتاربات و وکتور و ... پرداخته‌شد و درباره ویژگی‌های هریک توضیحاتی ارائه شد.
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: پرورشی
توضیح: کودک بدرفتار کودک دلسرد است. یک کودک بدرفتار تلاش می کند که به ما بگوید: "من احساس تعلق یا اهمیت نمی کنم و شیوه درست دستیابی به آن را هم بلد نیستم." وقتی کودک رفتار زننده ای می کند، برای بیشتر بزرگسالان مشکل است که از بدرفتاری او بگذرند و پیام اصلی پشت آن را بفهمند: "من فقط می خواهم تعلق داشته باشم." درک این مفهوم اولین قدم برای بزرگسالانی است که می خواهند در کمک به کودکان بدرفتار تاثیرگذار باشند. اگر یک "رمز شکن" باشید، کمک بزرگی برای بچه های بدرفتار هستید. وقتی کودکی بدرفتاری می کند، به بدرفتاری مثل یک رمز نگاه کنید و از خود بپرسید: " او واقعا سعی دارد چه چیزی به من بگوید؟" به یاد داشته باشید کودکان از پیام رمزگذاری شده شان آگاه نیستند، اما وقتی به جای واکنش به رفتار بد آن ها، به باور پنهانشان می پردازید، عمیقاً احساس درک شدن خواهند کرد. در پشتِ هر بدرفتاری کودکی وجود دارد که فقط می خواهد تعلق داشته باشد، ولی شیوه درست و از لحاظ اجتماعی مفید،_دستیابی به هدفش را نمی داند، احساس متفاوتی درباره بدرفتاری خواهید داشت. همچنین اگر گاهی در رفتار خودتان با کودک دقیق شوید، نکند رفتارتان با کودک او را به این باور رسانده باشد که تعلق یا اهمیت ندارد! جین نلسون، ترجمه محمدجواد فرشچیان، ریحانه ایزدی

ریاضی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: پاسخ پرسش‌های بخش ضرب اعداد مخلوط از کتاب کار ریاضی با همکاری دانش‌آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: لطفاً فصل دوم را با دقت مرور بفرمایید و سوال‌های خود را درجلسات آتی بپرسید تا اشکالات شما برطرف شود. لطفا پاسخ تمرین‌ها را با فایل ارسالی بررسی نمایید تا هنگام بررسی در کلاس سرعت عمل بیشتری داشته باشیم.

فارسی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
تکلیف: بخش نخست از شعر ای ایران حفظ شود.(صفحه‌ی 52)

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: بخش دوم از درس هفتم با عنوان نواحی صنعتی مهم ایران تدریس شد و توضیحات لازم در این خصوص ارائه شد. دانش‌آموزان در یک تور مجازی از کارخانه دیدن کردند.
تکلیف: درس هفتم تا صفحه‌ی 34 دقیق مطالعه و توسط یکی از والدین گرامی پرسیده شود..

سواد مالی

مدرس: زمانی، زهرا
فعالیت: در این جلسه آشنایی با تورم و علل ایجاد تورم داشتیم .
تکلیف: صفحه 62 حل شود

ریاضی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: پرسش‌های بخش مرور فصل، از فصل دوم با همکاری دانش‌آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: تمرین‌های صفحات 55 تا 57 کتاب کار ریاضی با دقت پاسخ داده شود و تصاویر مربوط به آن‌ها در پرتال ارسال شود. (سوال پنجم، فقط قسمت‌های ت و ث پاسخ داده شود.)

فارسی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: معنی شعر ای ایران و واژگان مربوط به آن بیان شد.
تکلیف: درصورت کامل نبودن درس ششم از کتاب کار فارسی، آن را کامل نمایید.

علوم پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: دانش‌آموزان در گروه‌های چهارخانه اقدام به ساخت پوسترهای مربوط به هفته ی علوم خود کردند.
تکلیف: سؤال‌های باقی مانده از بخش ریاضی ارمغان شماره‌ی 10 پاسخ داده شود. لطفا کتاب فارسی، کتاب ریاضی ،کتاب اجتماعی و ارمغان شماره‌ی 10 را به همراه داشته باشید.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: به علت حضور دانش‌آموزان در فعالیت علوم ، کلاس زیبانویسی برگزار نشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: