1401/08/11
فعالیت:
با سلام. به اطلاع میرساند؛ اولین جلسه دانشافزایی مشترک دبستان با موضوع «مهارتهای فرزندپروری موثر» به صورت مجازی، روز یکشنبه 15 آبان، ساعت 11:45 تا 12:45 در پرتال دانشآموزان برگزار خواهدشد. لطفا برای حضور به موقع برنامهریزی دقیقی داشتهباشید. پوستر این جلسه با عنوان کاربرگ در بخش مهارتهای زندگی قرار دادهشدهاست.
ریاضی پنجم
مدرس:
نصیری، بهناز
فعالیت:
مبحث جمع اعداد مخلوط تدریس شد.
تکلیف:
ارمغان هفته، شمارهی 4 با دقت پاسخ داده شود.
علوم پنجم
مدرس:
نصیری، بهناز
فعالیت:
تدریس درس سوم با همکاری دانشآموزان به پایان رسید.
تکلیف:
درسهای 1 تا 3 دقیق مطالعه و توسط یکی از والدین گرامی پرسیده شود.
فارسی پنجم
مدرس:
نصیری، بهناز
فعالیت:
پرسش روخوانی درس چهارم انجام شد. معنی واژگان درسهای سوم و چهارم بررسی شد.
هدیههای آسمان پنجم
مدرس:
نصیری، بهناز
فعالیت:
درس چهارم با عنوان از کودک بپرسید، تدریس شد و دانشآموزان به فعالیتهای این درس پاسخ دادند.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مقاره عابد، مهشاد
فعالیت:
در این جلسه آموزشی در مورد تفاوت واکنش و پاسخ بیشتر صحبت کردیم و با کمک کارتها، سناریو های مختلف و واکنش و پاسخ آن را مرور کرده و گفتگو کردیم. همچنین مراحل عذرخواهی و کلمات جادویی مرور شد.
تکلیف:
دانشآموزان برای سناریو زیر بگوید در آن شرایط پاسخ مناسب برای عذرخواهی از رفتار اشتباه چیست. سناریو: "وقتی وارد کلاس شدم سلام نکردم و مستقیم رفتم سر جام نشستم".
1401/08/10
ریاضی پنجم
مدرس:
نصیری، بهناز
فعالیت:
پس از بررسی و رفع اشکال از مبحث تبدیل کسر به عدد مخلوط، تدریس مبحث جمع اعداد مخلوط آغاز شد.
تکلیف:
تمرینهای نوشته شده در دفتر حل شود.
فارسی پنجم
مدرس:
نصیری، بهناز
فعالیت:
فعالیت گوش کن و بگو از درس چهارم انجام شد. سپس دانشآموزان به پرسشهای درس چهارم از کتاب نگارش پاسخ دادند.
تکلیف:
متن درس چهارم با دقت روخوانی شود. پرسشهای درس چهارم از کتاب کار فارسی پاسخ داده شود.
سواد مالی
مدرس:
خان بابایی، مریم
فعالیت:
عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی و پسران فعال و نازنینم. در این جلسه، درباره" سود وزیان "به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. همچنین، پسران عزیزم ایدههای خود را برای کسب سود بیشتر و متحمل نشدن زیان برای کسب و کار مطرح کرده و به بحث و گفت و گو و تبادل نظر، در این زمینه پرداختند.
تکلیف:
تکلیف این جلسه در پرتال بارگزاری شد. سپاس از لطف و همراهی تون
رباتیک
مدرس:
جابری، پریسا
فعالیت:
مدار جلسه قبل برای دانشآموزانی که ایراد داشتند و یا تکمیل نکرده بودند؛ تکمیل شد.
1401/08/09
1401/08/08
ریاضی پنجم
مدرس:
نصیری، بهناز
فعالیت:
پس از تدریس تبدیل عدد مخلوط به کسر بزرگتر از واحد و برعکس، کار در کلاس صفحهی 30 با همکاری دانشآموزان انجام شد.
تکلیف:
تمرینهای مشخص شده از کتاب کار ریاضی پاسخ داده شود.
علوم پنجم
مدرس:
نصیری، بهناز
فعالیت:
تمرینهای درس دوم از کتاب کار علوم پاسخ داده شد و در قالب پرسش کلاسی پرسیده شد.
فارسی پنجم
مدرس:
نصیری، بهناز
فعالیت:
با سلام پیامک حاوی لینک کانال زبان دانشآموزان در پیامرسان بله، برای شما عزیزان ارسال شدهاست. لطفا در اولین فرصت با نصب این پیامرسان نسبت به عضویت در این کانال اقدام نموده و اطلاعات لازم و فایلهای مورد نیاز این کلاس را دریافت نمایید. با تشکر
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
نصیری، بهناز
فعالیت:
بخش نخست از درس چهارم با عنوان من عضو گروه هستم تدریس شد.
تکلیف:
قسمت تدریس شده دقیق مطالعه شود و توسط یکی از والدین گرامی پرسیده شود.
رایانه
مدرس:
بابایی، ندا
فعالیت:
گزینه های درس فتوشاپ، با همکاری دانش آموزان داوطلب، دوره و تدریس شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر همه شما والدین محترم و دانش آموزان ورزشکار و فعالم، امروز روی 2 بازی کار شد، بازی اول با چوبک با شمارش 2 تایی به سمت بالا و پایین با سرعت بالا و حرکات پرش (حرکت بدنی برای تحرک و هیجان بیشتر فرزندانمون)، و بازی دوم نسشته به صورت دایره و گروهی با لیوان(کاپ) همراه دست زدن با شمارش 3 تایی همراه بود.
1401/08/07
ریاضی پنجم
مدرس:
نصیری، بهناز
فعالیت:
پس از مرور و یادآوری مطالب گذشته، تدریس مبحث کسرها آغاز شد و دانشآموزان فعالیت صفحهی 22 را انجام دادند.
علوم پنجم
مدرس:
نصیری، بهناز
فعالیت:
بخشی از پرسشهای درس دوم از کتاب کار با همکاری دانشآموزان پاسخ داده شد.
فارسی پنجم
مدرس:
نصیری، بهناز
فعالیت:
پس از پرسش شعر حفظی با عنوان خرد رهنمای و خرد دلگشای از درس سوم املای خلاق نوشته شد.
قرآن پنجم
مدرس:
نصیری، بهناز
فعالیت:
درس سوم تدریس و روخوانی شد. دانشآموزان معانی واژگان را در قالب کار گروهی حفظ کردند.
مهارت زندگی
مدرس:
قاضی نژاد، نیکو
فعالیت:
سلام خدمت اولیای گرامی.
صفحات چهارده و پانزده کتاب مهارتهای زندگی با موضوع به چالش کشیدن افکار منفی تدریس شد. سپس دانشآموزان به مشارکت و بحث کلاسی پرداختند.