1402/10/30
ریاضی پنجم
نصیری، بهناز
پس از مرور موضوع نیمساز، تمرینهای صفحات 77 و 78 از کتاب ریاضی با همکاری دانشآموزان پاسخ داده شد.
ابتدا بخوان و بیاموز مبحث تقارن مرکزی دقیق مطالعه شود، سپس پرسشهای صفحات 92 تا 95 پاسخ داده شود. تمرینهای داخل دفتر پاسخ داده شود.
فارسی پنجم
نصیری، بهناز
فعالیتهای درس یازدهم در قالب پرسش کلاسی پاسخ داده شد.
پرسشهای صفحات 57 تا 59 کتاب نگارش پاسخ داده شود.
قرآن پنجم
نصیری، بهناز
پس از انجام تمرین دوم و ترجمهی آیات قرآنی، بخش پایانی درس هفتم با همکاری دانشآموزان تدریس شد.
لطفا کتاب نگارش و کتاب کار ریاضی را به همراه داشته باشید.
هنر پنجم
جعفرلو، مریم
ادامه نمایش جلسه قبل انجام شد.
بازی استراتژیک
رضا کاظمی، فاطمه
کار با حلقه جهت تقویت هماهنگی عصب عضله /سرعت عمل و عکس العمل انجام شد.
1402/10/27
ریاضی پنجم
نصیری، بهناز
فعالیت و کار در کلاس کتاب ریاضی با همکاری دانشآموزان پاسخ داده شد.
علوم پنجم
نصیری، بهناز
پرسشهای درس ششم از کتاب کار علوم با همکاری دانشآموزان پاسخ داده شد.
آزمایشگاه
نصیری، بهناز
دانشآموزان در قالب گروههای چهارخانه به تکمیل و ارائهی پژوهشهای خود پرداختند.
1402/10/26
ریاضی پنجم
نصیری، بهناز
تمرینها و فعالیت صفحات 74 و 75 با همکاری دانشآموزان پاسخ داده شد.
لطفا برای روز چهارشنبه کتاب ریاضی و کتاب کار علوم آورده شود.
علوم پنجم
نصیری، بهناز
پس از مشاهده تصاویر و فیلم مربوط به مبحث حبابهای درخشان، آزمایش آن در قالب گروههای چهارخانه انجام شد.
لطفا مطالب و تصاویر خود را در رابطه با موضوع مورد پژوهش گروهتان، به همراه داشته باشید.
1402/10/25
علوم پنجم
نصیری، بهناز
پس از مشاهدهی تصاویر و فیلم مربوط به مبحث خاک با ارزش، دانشآموزان عزیز انواع خاک را مشاهده کردند و آزمایش مربوط با نفوذپذیری خاکها را انجام دادند.
فارسی پنجم
نصیری، بهناز
پس از مشاهدهی تصاویر و فیلم مربوط به حلزونها، دانشآموزان عزیز کاردستی حلزون درست کردند.
آزمایشگاه
نصیری، بهناز
پس از مرور و یادآوری مباحث مربوط به مدارها، دانش آموزان در گروههای چهارخانهی خود به ساخت اعصابسنج پرداختند.
1402/10/24
فارسی پنجم
نصیری، بهناز
روخوانی درس یازدهم با عنوان نقش خردمندان انجام شد و توضیحات لازم دربارهی واژگان این درس ارائه شد.
ابتدا درس یازدهم را روخوانی کنید، سپس 20 کلمهی آن را که ارزش املایی دارند در دفتر بنویسید.
استعداد فضایی پنجم
نصیری، بهناز
پس از مشاهدهی فیلم و تصاویری از سازههای میخ و نخ، دانشآموزان به ساخت دستسازههای خود پرداختند.
لطفا برای فردا، در صورت امکان حلزون و چند نوع خاک به کلاس بیاورید.
رایانه
کشت کار سهی، یاسمن
پس ارائهی توضیحات لازم در رابطه با مفهوم هوش مصنوعی، دانشآموزان به ساخت تصاویر مد نظر خود پرداختند.
لطفا تصاویر خلاقانهی خود را به کمک برنامهی بینگ (bing) ساختهاید؛ در پرتال ارسال فرمایید.(میتوانید تصاویر را داخل فلش به کلاس بیاورید)