فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 2

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
تکلیف: به دلخواه 5 جمع و 5 تفریق فرایندی در دفتر نوشته و انجام شود.

علوم دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: سوالات درس سوم علوم از دانش‌آموزان پرسیده شد. آزمایش چگونگی گردش زمین و به وجود آمدن شب و روز در کلاس توسط دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: تکلیف علوم نداریم.

فارسی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: درس چهارم از کتاب فارسی با عنوان (مدرسه‌ی خرگوش‌ها) روانخوانی و راجع به فواید وجود گوش گفت و گو شد. شعر حفظی از دانش‌آموزان پرسیده شد.
تکلیف: تمرین روانخوانی از درس چهارم انجام شود.

نگارش دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: طرح سنجش استعداد مداد قرمز (استعداد فضایی) توسط دانش‌آموزان برگزار شد.
تکلیف: تکلیف نگارش نداریم.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: درس ششم از هدیه های آسمانی با عنوان (پیامبران خدا) با هدف آشنایی دانش‌آموزان با پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، رسالت پیامبران در کلاس تدریس و سوالات مربوط به آن با مشارکت دانش‌آموزان پاسخ داده شد. کلیپ های مربوط به درس جهت آشنایی با پیامبران در کلاس پخش و در رابطه با آن صحبت شد.
تکلیف: تکلیف هدیه نداریم.

ورزش دوم

مدرس: محمدی، امید
فعالیت: آموزش و بازی داژبال انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: این جلسه اتیکت فضای عمومی 2 آموزش داده شد ( رفتارهای صحیح در رستوران ).

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: جمع و تفریق فرایندی اعداد دورقمی با مشارکت دانش‌آموزان تمرین و تکرار شد.
تکلیف: تکلیف ریاضی نداریم.

علوم دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: بحث و گفتگو درباره‌ی چگونگی رشد گیاهان انجام و کلیپ مربوط به آن در کلاس پخش شد.
تکلیف: سوالات درس سوم علوم بارگذاری شده است، مطالعه شود.

فارسی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: اجرای نمایش مدرسه ی خرگوش ها با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: یک املا به اولیا از درس مدرسه ی خرگوش ها گفته شود.

املا دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: املا از درس خرس کوچولو گفته شد. طرح سنجش استعداد مداد قرمز (فارسی) در کلاس برگزار شد.
تکلیف: تکلیف املا نداریم.

هنر دوم

مدرس: جعفرلو، مریم
فعالیت: در کلاس داستان زنبور عسل و کرم ابریشم تعریف شد و پسرها با کمک قوه تخیل خود داستان را به تصویر کشیدند.

سواد مالی

مدرس: زمانی، زهرا
فعالیت: آشنایی با خدمات بانکی ( درس هفتم ) را داشتیم .
تکلیف: با پرسش از بزرگترها یا جستجو در اینترنت بیان کنید که بانک ها از پس‌انداز افراد چه استفاده‌های دیگری می کنند ؟

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: مبحث تفریق و جمع فرایندی در کلاس تدریس و تمرینات مربوط به آن با مشارکت دانش‌آموزان در کلاس انجام شد.
تکلیف: با دقت به سؤالات زیر پاسخ دهید.

علوم دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: بحث و گفتگو درباره‌ی چگونگی رشد گیاهان توضیح داده شد.ساخت فرفره با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: تکلیف علوم نداریم.

فارسی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: روانخوانی از حکایت راه سلامتی و شعر ستاره ها با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد. مدرسه‌ی خرگوش‌ها در کلاس تدریس شد.
تکلیف: برای فردا از درس خرس کوچولو املا گفته می شود.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف ن و اتصالاتش، آموزش داده شد. کتاب خطاط‌شو، صفحه‌ی 41 انجام شد.
تکلیف: سرمشق های داده شده، انجام شود. کتاب خطاط‌شو، صفحه‌ی 20 و 21 انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت: پیدا کردن ضرب موزیک و‌ساخت ریتم انجام شد.
تکلیف: موزیک یلدا از بابک افرا را دانلود کنید و تا دقیقه 1:26 را بادقت گوش کنید تا سر ضرب‌ها در ذهنتان بماند. ممنونم.

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: جمع فرایندی اعداد دورقمی با داستان، در کلاس تدریس و تمرینات مربوط به آن انجام شد.
تکلیف: از دانش‌آموزان بخواهید تا درس امروز را برای شما توضیح دهند.

فارسی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: بیاموز و بگوی درس سوم کتاب فارسی با عنوان علائم نگارشی (نقطه، تعجب، سوال) در کلاس تدریس شد.
تکلیف: تکلیف فارسی نداریم.

قرآن دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: مبحث (ه) از کتاب قرآن تدریس و عبارات قرآنی مربوط به آن با مشارکت دانش‌آموزان خوانده شد. صوت سوره‌ی ناس در کلاس پخش و روانخوانی سوره‌ی حمد در کلاس توسط دانش‌آموزان انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: مبحث احترام به ویژگی های خود و دیگران آموزش داده شد و تمرین صفحه 19 انجام شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با تراز بندی متن (محل قرارگیری متن) آشنا شدیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: