فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 3

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: الگویابی صفحه 27 با داستان تدریس شد.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: روانخوانی از درس مدرسه خرگوش ها توسط دانش‌آموزان انجام شد. کلمات هم معنی و مخالف با بازی تمرین و دوره شد.
تکلیف: فردا از درس خرس کوچولو املا گفته می شود.یک املا از درس خرس کوچولو نوشته شود. هم معنی و مخالف از درس مسجد محله ما پرسیده میشود.

املا دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: تمرین جمله سازی در کلاس انجام شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: سوالات درس چهارم مهربان تر از مادر در کلاس ، با مشارکت دانش‌آموزان پاسخ داده شد.

هوش و ریاضی

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: صفحه 17 و 18 و 19 کتاب هوش در کلاس انجام شد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: با حرکت وزیر و طرز گرفتن مهره‌های حریف با آن آشنا شدیم
تکلیف: کتاب آبی پررنگ با صفحات بیشتر: صفحه 6 تمرین پیاده و صفحه 7 تمرین وزیر انجام شود . کتاب آبی کم رنگ با صفحات کمتر : صفحه 1 حرکت رخ انجام شود. کتاب 1 و 2 شطرنج آورده شود .

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: مبحث ساعت در کلاس تمرین و تدریس شد.
تکلیف: از کتاب کار ریاضی علوی صفحات 39 و 40 و 42 حل شود. روز سه شنبه کتاب کارهای فارسی و ریاضی به همراه داشته‌باشید..

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: روانخوانی از درس چهارم « مدرسه خرگوش ها » توسط دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: هم معنی و مخالف درس ستایش خوانده شود.

املا دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: تمرین از کلمات درس خرس کوچولو انجام شد.کلمات هم معنی و مخالف درس کتابخانه کلاس ما پرسیده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه رفتارهای صحیح و ناصحیح آسانسور آموزش داده شد.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: مبحث تقریب در کلاس تمرین و تکرار شد.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: روانخوانی و روخوانی از درس چهارم « مدرسه‌ی خرگوش ها » انجام شد.
تکلیف: 5 کلمه با پیشوند «با» و 5 کلمه با پیشوند«بی»نوشته و معنی هر کدام را جلوی آن بنویسید. کلمات هم معنی درس اول خوانده شود، فردا پرسیده می شود.( کتابخانه کلاس ما) روخوانی از درس چهارم تمرین شود.

نگارش دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: صفحات 29 و 30 از کتاب نگارش در کلاس انجام شد.

هنر دوم

مدرس: جعفرلو، مریم
فعالیت: نقاشی با موضوع مسابقه جان من کیست کشیده شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آموزش مفاهیم درایو (حافظه) و تفاوت درایو c با سایر درایو ها انجام شد.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت: کار با کاپ و چوبک برای هماهنگی عصب عضله ،تقویت دو نیم کره و تعادل انجام شد

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: آزمون ریاضی مداد قرمز در کلاس برگزار شد.
تکلیف: از کتاب کار ریاضی علوی صفحات 37 و 38 را حل کنید.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: شعر حفظی « ستاره » در کلاس از دانش‌آموزان پرسیده شد.
تکلیف: یک املا از درس خرس کوچولو نوشته شود.

قرآن دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: انواع «ه» و روانخوانی از عبارات قرآنی با مشارکت دانش‌آموزان ،در کلاس تدریس و خوانده شد.

ورزش دوم

مدرس: محمدی، امید
فعالیت: تمرین مربوط به قوه شنیداری،تقویت حافظه،سرعت عکس العمل و ارتقای سرعت و چابکی انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف "د" به همراه اتصالات حرف ص، مثل: صا، صو آموزش داده شد.
تکلیف: سرمشق های داده شده انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: صفحه 25 و 26 کتاب ریاضی در کلاس حل شد. نمودار درختی در کلاس تدریس شد.
تکلیف: ارمغان شماره 4 حل شود و روز شنبه به مدرسه آورده شود.

علوم دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: آشنایی با دماسنج و کاربرد آن در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب کار علوم علوی روز شنبه به مدرسه آورده شود.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: روانخوانی فردی از درس خرس کوچولو در کلاس انجام شد.
تکلیف: هر شب یک املا از درس خرس کوچولو نوشته شود.( چهارشنبه ، پنجشنبه، جمعه )

نگارش دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: صفحه 27و 28 کتاب نگارش در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب نگارش به دانش‌آموزان تحویل داده شده،تکمیل شود و روز شنبه به مدرسه آورده شود.

املا دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: املای پای تخته ای با بازی ، با هدف تقویت حافظه دیداری در کلاس انجام شد.
تکلیف: دفتر املا توسط اولیا امضا شود و غلط های املایی تمرین شود و روز شنبه به کلاس آورده شود.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس ششم تدریس شد. بچه ها با مراحل انجام کارهای بانکی آشنا شدند.
تکلیف: صفحه 52 حل شود.به قصه صوتی زیر گوش دهید https://aparat.com/v/C2nrM
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: