1402/07/16
علوم ششم
ماندگار، طاهره
آزمایش شهابسنگ و ایجاد گودال توسط آن انجام شد.
درس اول از روی کتاب و کتابکار مطالعه شود و با سوالات درس اول پاسخ داده شود . آزمونک از درس اول انجام میشود.
املا ششم
ماندگار، طاهره
املا شعرحفظی انجام شد.
قرآن ششم
ماندگار، طاهره
درس اول مجدد توسط آموزگار قرائت و دانشآموزان همگی قرائت کرده، رفع اشکال انجام و معنی لغات گفته شد.
ورزش ششم
محمدی، امید
بازی فوتبال انجام شد.
مهارت زندگی
اصغری، هدی
مهارت خودآگاهی(نقاط قوت و ضعف) آموزش داده شد.
1402/07/15
ریاضی ششم
ماندگار، طاهره
مبحث عددنویسی و ارزش مکانی اعداد تدریس شد.
فارسی ششم
ماندگار، طاهره
از مترادف و متضاد و همخانواده درس اول پرسش شد.
املا ششم
ماندگار، طاهره
از شعر ستایش و شعر درس معرفتآفریدگار املا حفظی گرفتهمیشود.
مطالعات اجتماعی ششم
ماندگار، طاهره
از درس اول و دوم پرسش شد.
قرآن ششم
ماندگار، طاهره
سوره مزمل از کتاب قرآن کریم قرائت تمرین شود. پرسش انجام میشود.
هنر ششم
جعفرلو، مریم
با کمک تای کاغذ (اوریگامی) و خلاقیت دانش آموزان حیوانات مختلف درست کردند.
لطفا دانش اموزان برای جلسه آینده مداد طراحی و کاغذ یا دفتر طراحی همراه داشته باشند
بازی استراتژیک
رضا کاظمی، فاطمه
با هدف هماهنگی چشم و دست با استفاده از کاپ، چند بازی موزیکال انجام دادیم.
1402/07/12
ریاضی ششم
ماندگار، طاهره
مجموعه اعداد طبیعی و حسابی و الگوی مضارب اعداد و الگوی اعداد زوج و فرد تدریس شد.
فارسی ششم
ماندگار، طاهره
از شعر ستایش به صورت حفظی با معنی و درس اول روخوانی و حفظ شعر آن و مترادف و متضاد و همخانواده گفتهشده پرسش میشود. کتابکار درس اول کاملشود.از روی مترادفها و متضادها و همخانواده یکبار با خط خوش و خوانا بنویسید.
نگارش ششم
ماندگار، طاهره
صفحات 10 و 11 و 12 کتاب نگارش درس اول کامل شد.
املا ششم
ماندگار، طاهره
ارمغان شماره 2 کامل شود.
انشا و نگارش ششم
ماندگار، طاهره
بندنویسی صفحه 12 کتاب انجام شد.
مطالعات اجتماعی ششم
ماندگار، طاهره
درس اول و دوم از کتاب و کتابکار مطالعه شود و به سوالات آنها پاسخ دهید،پرسش می شود.
هدیههای آسمان ششم
ماندگار، طاهره
درس اول (یکتا )صفحات 8 و 9 و 10 تدریس شد.
زیبانویسی
مصطفوی، منیره
یاداوری حروف ازپیش تدریس شده و تدریس اتصالات حرف ب انجام شد.
لطفا دفتر جهت سرمشق آورده شود. سرمشق های داده شده ،انجام شود.
1402/07/10
ریاضی ششم
ماندگار، طاهره
سنجش تشخیصی ریاضی انجام شد و مبحث الگوها به طور کامل با قواعد و رسم جدول و شکل تدریس شد.
فارسی ششم
ماندگار، طاهره
درس حکایت تدریس و مفهوم آن بیان و مترادفها و متضادها و مخالفهای درس اول توسط آموزگار تدریس شد و دانشآموزان در دفتر فارسی ثبت کردند . پرسش کلاسی هم از تمامی دانشآموزان انجام شد.
شعر ستایش از حفظ و معنی آن و شعر درس معرفتآفریدگار از حفظ و مترادف و متضاد و همخانوادههای درس اول به همراه روانخوانی چهارشنبه پرسش میشود.
مطالعات اجتماعی ششم
ماندگار، طاهره
پرسش کلاسی انجام شد.
1402/07/09
علوم ششم
ماندگار، طاهره
سنجش درس علوم برگزار شد.
فارسی ششم
ماندگار، طاهره
شعر ستایش حفظ شود و معنی آن خوانده شود و درس معرفتآفریدگار روخوانی شود فردا پرسش انجام میشود.
املا ششم
ماندگار، طاهره
املا از درس معرفتآفریدگار گرفته شد.
مطالعات اجتماعی ششم
ماندگار، طاهره
از روی سوالات کتابکار مطالعات درس اول و دوم مطالعه شود فردا پرسش انجام میشود.
قرآن ششم
ماندگار، طاهره
حروف ناخوانا و حرف مد و انواع وقفها در قرآن تدریس شد و مجدد صفحات دو و سه کتاب قرائت شد.
برای جلسه بعد سوره مزمل از روی کتاب قرآن کریم قرائت شود .
ورزش ششم
محمدی، امید
تمرین ایستگاهی مربوط به انواع پرش آموزش داده و تمرین شد.
رباتیک
جابری، پریسا
آموزش نحوه عملکرد کلاس و توضیح عملکرد در طول سال تحصیلی و گروه بندی کردن دانش آموزان و آموزش مقدمات زبان c انجام شد. همراه داشتن دفتر 60 الی 80 برگ الزامی میباشد.
در مورد این موضوع که زبان برنامه نویسی c چیست و چه مزیتی دارد؟ آردینو چگونه بردی است و چه مزیتی و معایبی دارد؟ تحقیق کنید.
مهارت زندگی
اصغری، هدی
در مورد موضوع خودآگاهی ( شناسایی احساسات)، گفتگو کردیم.