فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: با سلام موارد زیر در کلاس کار شد. صفحه های 4، 5 و 6 دوره شد. صفحه 5 کتاب در غالب بازی حفظ شد.
تکلیف: روانخوانی صفحه های 4، 5 و 6 تمرین شود. صفحه های 4 و 5 را تا یکشنبه آینده حفظ باشند. دانش آموزان روز یکشنبه به طور قطع اسم بنایی را که قصد دارند در موردش صحبت کنند به من اعلام کنند. ترجیحا از بناهای داخل کتاب که پی دی اف دیروز ارسال شده است. اما اگر مایل انتخاب بنای دیگری هستید موردی ندارد.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: با سلام موارد زیر در کلاس کار شد. صفحه 4 کتاب مرور شد. کلمات صفحه 5 کتاب دوره شد. متن صفحه های 5 و 6 کتاب تدریس شد. متن صفحه های 4 و 5 در کلاس حفظ شد. دیکته کلاسی گفته شد.
تکلیف: فایل پی دی اف صفحات کلاس برای شما در قسمت کاربرگ بارگزاری شده. 1. حفظ صفحه های4و 5 کتاب به صورت عمومی برای همه دانش آموزان می باشد. 2. دانش آموزان با توجه به علاقه مندی خود یک مکان دیدینی از داخل کتاب ( یا به دلخواه از مکان های دیدینی ایران ) انتخاب کرده . متن مربوط به همان قسمت را حفظ کنند و کاردستی مربوط به همان مکان را تا تاریخ یازدهم مرداد آماده کرده و به مدرسه تحویل دهند. 3. روانخوانی صفحه های 4، 5 و 6 تمرین شود اما برای حفظ کردن هر دانش آموز فقط صفحه های 4 و 5 و صفحه های مربوط به پروژه خود را حفظ میکند.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: کلمات جدید مربوط به مبحث tourism تدریس شد.
تکلیف: کلمات زیر را بخوانند و دیکته بنویسند. Money, documentation, search, booking, purchase, transport, airlines,railway, boats, road transport, places,camping grounds, youth hotels, bars, mass tourism, reduce,costs

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: 1.کلمات صفحه 4 کتاب tourism دوره شد.2.از کلمات صفحه 4 املای کلاسی گرفته شد. 3. Reading صفحه 4 کتاب tourism تدریس شد و جملات حفظ شد. 5 .سوال و جواب How are you doing? I'm doing well. کار شد.
تکلیف: با توجه به اینکه کتاب ها هنوز به دست ما نرسیده صفحه 4 کتاب رو به صورت pdf در قسمت کاربرگ بارگزاری کردم. صفحه 4 جزء صفحاتی است که همه دانش آموزان باید یاد بگیرند. بنابرین تا روز یکشنبه هر روز چندین بار صفحه 4 را بخوانند تا حفظ شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: