فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Movers 14

زبان انگلیسی

مدرس: لطف الهی، محدثه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما مبحث مربوط به کشور ایتالیا به همراه بازی های آموزشی گروهی توسط دانش آموزان ، تکرار و تمرین شد .
تکلیف: پسرهای گلم pdf مربوط به کشور ایتالیا به این پبام پیوست می گردد. جهت تماشای روخوانی محتوا با تلفظ صحیح، سه لینک زیر را به ترتیب تماشا نمایید. اولیا و زبان آموزان عزیز، آدرس لینک هایی که در این پیام قرار داده می شود را میبایست کپی و در مرورگر وب خود آنها را پیست نمایید. لینک شما را به صفحه مورد نظر از آپارات جهت تماشای ویدئو هدایت می کند. لینک پارت اول از کشور ایتالیا https://www.aparat.com/v/hyym83u می باشد. لینک پارت دوم از کشور ایتالیا https://www.aparat.com/v/eovq0fg می باشد. لینک پارت سوم از کشور ایتالیا https://www.aparat.com/v/pefxl3f می باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: لطف الهی، محدثه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز ما، ابتدا مروری بر محتوای جلسه پیش و پرچم ایتالیا داشتیم، سپس نام قاره ها را با هم یادآوری کردیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیز، فایل pdf ای که به این پیام پیوست شده است را دانلود کرده و به سوالات آن در دفتر زبان انگلیسی خود پاسخ دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: لطف الهی، محدثه
فعالیت: در اولین روز آموزشی کلاس زبان انگلیسی ما، پرچم ایتالیا از مبحث Geography همراه با پاورپوینت آموزشی جذاب و تمرینات متنوع آموزش داده شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم، ویدئوی روخوانی پرچم ایتالیا را تماشا کرده و روخوانی آن را همراه با ویدئو تمرین نمایید. برای جلسه آینده پرچم ایتالیا را درست نمایید، ابتدای جلسه آینده باهم ویژگی های این پرچم را مرور خواهیم کرد. https://aparat.com/v/hyym83u
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: