فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Movers 21
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیاء گرامی می رساند دور دوم از مسابقات Spelling Bee در تاریخ 30 آذر ماه برگزار خواهد شد . لیست لغات توسط معلمین گرامی برای شما عزیزان در پرتال ارسال می گردد. لطفا پسران گلم که مرحله ی اول را با موفقیت پشت سر گذاشتند، این لغات را با دقت فراوان تمرین نمایند. سپاس از همراهی شما اولیاء گرامی.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام آهنگ The show must go on تمرین شد و صفحه 105 Extensive Reading تدریس شد.
تکلیف: پسرای گلم از درس سه یک صفحه دیکته بنویسید و توسط اولیای محترم چک شود و صفحه 97 کتاب کار را پاسخ دهید و مکالمه صفحه 105 را حفظ کنید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
فعالیت: عرض سلام و احترام. امروز صفحه ی 25 و 26 با موضوع خطوط موازی و عمودی تدریس شد.
تکلیف: یک کار دستی زیبا با همین موضوع درست کنید و امتیاز مثبت بگیرید . هر شکلی که دوست دارید بکشید یا درست کنید و خطوط موازی یا عمودی آن را مشخص کنید .

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام آهنگ The show must go on تمرین شد و کتاب کار درس تا صفحه 31 حل شد.
تکلیف: پسرای گلم تا روز سه شنبه کتاب های کار خود را کامل کنید و دانش آموزانی که می‌بایست 20 تا جمله با past simple بنویسند را در دفتر خود تا فردا بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام صفحه 44 مبحث لغات Friends تدریس شد.
تکلیف: از لغات صفحه 44 دو مرتبه بنویسید و فایل صوتی را گوش کنید و جملاتی را که گفته می شود را بنویسید و صفحه های 34 , 35 , 36 کتاب کار را پاسخ دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام صفحه 106 مبحث Extensive Readingدرس سه تدریس شد.
تکلیف: از لغات درس سه و درس دو یک صفحه دیکته بنویسید.
فعالیت: با سلام و روز به خیر خدمت اولیای گرامی کتاب های کار زبان ODI پسران گلمان در مدرسه می باشد. لطفا برای بردن کتاب پسرم به مدرسه مراجعه کنید. از همراهی شما اولیاء گرامی سپاس گزارم.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام داستان درس سه صفحه 54 تدریس شد.
تکلیف: پسرای گلم Activity book را از مدرسه تحویل بگیرید البته پی دی اف صفحات 32 و 33 در ادامه بارگزاری میشود جواب ها را در دفتر خود بنویسید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: