فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Movers 22
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی، دانش آموزان ارائه دهنده ی کنفرانس می بایست تا روز دوشنبه متن خود را به صورت کامل حفظ کنند. Voice مربوط به این متون در روبیکا ارسال شده است. سپاس گزارم.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما ریدینگ مربوط به favourite activities graph تدریس و song فستیوال تمرین شد.
تکلیف: پسرم صفحه 67 کتاب کار را حل و song فستیوال را تمرین کند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی به زبان انگلیسی ما مبحث ratio مرور و تمرینات آن انجام و همینطور آزمون کوتاه کلاسی گرفته شد.
تکلیف: پسرم تکلیفی ندارد.
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، کارتون انگلیسی LEGO با هدف ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. و از پرسیدن سوال از زبان آموزمان پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت بیستم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/TL36Y با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما phonics ci ce cir و لغات آن تدریس و song های فستیوال را تمرین و تکرار شد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 66 کتاب کار را حل و song فستیوال را تمرین کند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس علوم به زبان انگلیسی ما لغات مربوط به simple machines تدریس و پرسش و پاسخ شد.
تکلیف: پسرم تکلیفی ندارد.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما مبحث writing about after school club تدریس و song فستیوال تمرین و تکرار شد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 65 کتاب کار را حل و song فستیوال را تمرین و تکرار کند.
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، کارتون انگلیسی LEGO با هدف ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. و از پرسیدن سوال از زبان آموزمان پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت نوزدهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/qLlYP با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما ریدینگ مربوط به گرامر past continuous با محتوای an after school club تدریس شد.و سوالات گرامر پرسش و پاسخ شد. همینطور song فستیوال تمرین شد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 64 کتاب کار را حل کند. و song فستیوال را تمرین کند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی به زبان انگلیسی مبحث ratio مرور شد. و سوالاتی مربوط به این مبحث در دفتر گفته شد. همینطور از درس علوم به زبان انگلیسی لغات و اصطلاحات مربوط به simple machines تدریس شد.
تکلیف: پسرم برای جلسه ی بعد کلاس ریاضی به زبان انگلیسی سه سوال گفته شده در دفتر خود را حفظ و تمرین کند کوییز کوتاهی از آن خواهند داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما دیکته گرفته شد و اسپلینگ کلمات با بازی تمرین و تکرار شد.
تکلیف: پسرم یک صفحه دیکته از روی صفحه ی 67 بنویسد و اولیای محترم حتما آن را امضا کنند. و حتما song فستیوال را تمرین کند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: