فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
تکلیف: زبان آموزان عزیز pdf مربوط به اثر هنری Mona Lisa به این پبام پیوست می گردد. جهت تماشای روخوانی محتوا با تلفظ صحیح سه لینک زیر را به ترتیب تماشا نمایید. آدرس لینک هایی که در این پیام قرار داده می شود را میبایست کپی و در مرورگر وب خود آنها را پیست نمایید. لینک شما را به صفحه مورد نظر از آپارات جهت تماشای ویدئو هدایت می کند. لینک پارت اول از اثر هنری مونالیزا https://www.aparat.com/v/qnqc8ez می باشد. لینک پارت دوم از اثر هنری مونالیزا https://www.aparat.com/v/jiu63j9 می باشد. لینک پارت سوم از اثر هنری مونالیزا https://www.aparat.com/v/ibwj0o2 می باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز ما، نکات بیشتری در مورد اثر هنری مونالیزا یاد گرفتیم. فیلمی از خبر ریختن کیک برروی این اثر هنری توسط فردی جهت منعطف کردن توجهات به سمت تغییرات آب و هوایی و منطقه ای، تماشا کردیم. نکات و واقعیت های موجود در اثر هنری مونالیزا را همراه با فعالیت های متنوع مرور کردیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیز، از طریق لینک زیر، محتوای آموزش داده شده را مطالعه نمایید. https://aparat.com/v/ibwj0o2

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز ما، همراه با پاورپوینت آموزشی جذاب و فعالیت های متنوع با جرئیات بیشتری از اثر هنری مونالیزا آشنا شدیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیز، از طریق لینک موجود در این پیام، ویدئوی روخوانی متن تدریس شده در کلاس را چندین مرتبه گوش داده و تمرین نمایید. فایل pdf ای به این پیام پبوست می گردد که شامل تمریناتی از متن می باشد، لطفا آن ها مطالعه و تمرین نمایید. جلسه آینده همراه با مرور موارد آموزش داده شده، پرسش کلاسی نیز خواهیم داشت. https://aparat.com/v/jiu63j9
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: