فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: ُStarters 23
فعالیت: اولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت دهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://www.aparat.com/v/H9p7A با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
فعالیت: امروز در کلاس خلاق و شاد ما هر دو آهنگ فستیوال همخوانی شد سپس صفحه ی 58 کتاب با موضوع culture تدریس شد و تمرین ها در کتاب حل شد.
تکلیف: پسرهای گلم روخوانی صفحه ی 58 را خیلی تمرین کنید . کتاب کار صفحه ی 56 را انجام دهید. آهنگ های فستیوال را خیلی تمرین کنید .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: با سلام. مبحث improper fraction و mixed numbers تدریس شد.
تکلیف: پسر گلم تکلیفی ندارد.
فعالیت: اولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت نهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/I0rgi با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
فعالیت: امروز در کلاس شاد و خلاق ما هر دو تا آهنگ فستیوال همخوانی شد.و کتاب کار تکمیل شد. پسر های گلم لطفا یکی از موضوعات کتاب science خود را انتخاب کنید و روزنامه دیواری در سایز A2 به زبان انگلیسی درست کنید و تا 7 بهمن به معلم زبان خود تحویل دهید.
تکلیف: یک دیکته یک صفحه ای توسط اولیا از تمامی درسها گفته شود و چک و امضا شود تا لغات ها را دوره کرده باشید و شنبه مبحث جدید را شروع کنیم .

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
فعالیت: در کلاس شاد و فعال ما امروز پروژه ی هفته ی علوم با همکاری پسرهای گلم تمام شد. پسر های گلم فردا کتابهای کار را با خود بیاورید. خدا قوت به پسر های گلم .
تکلیف: تکلیف ندارند.
فعالیت: اولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت هشتم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://www.aparat.com/v/jGBa2 با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
فعالیت: امروز در کلاس شاد و خلاق ما هر دو تا آهنگ فستیوال همخوانی شد و پروژه ی هفته علوم با موضوع واحد پول کشورهای مختلف در کلاس در هر چهار گروه چهار خانه شروع شد . فردا هم ادامه دارد
تکلیف: تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
فعالیت: امروز در کلاس شاد و فعال ما هر دو تا آهنگ فستیوال همخوانی شد . پروژه مربوط به هفته ی علوم شروع شد و همراه با فایل آموزشی تدریس شد. ممنونم از خانواده هایی که در آوردن وسایل همراهی کردند .
تکلیف: تکلیف ندارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: