1403/07/09
ریاضی پنجم
سلاجی، راضیه
سلام و عرض ادب
تا آخر صفحه ی 6 کتاب ریاضی حل شد.
مبحث میلیارد با بازی تدریس شد.
تمرین صفحه ی 5کتاب ریاضی را حل کنید.
فارسی پنجم
سلاجی، راضیه
تا آخر صفحه ی 14 کتاب کار فارسی حل و بررسی شد.
آزمون گونیا برگزار شد.
بخوان و بدان صفحه ی 12 کتاب کار فارسی را با دقت مطالعه کنید.
کلماتی که دو و سه نقطه دارند از متن درس تماشاخانه پیدا کنید و در 7خط بنویسید.
رباتیک
حسن پور، فاطمه
با عرض سلام و احترام
امروز پک ها تحویل داده شد وسایل پک معرفی شد اموزش بستن پیچو مهره داده شد و بچه ها اشکال ساده هندسی را با پیچ و مهره و سازه ساختن.
تکلیفی داده نشد.
زیبانویسی
اقبالیان، زهرا
با سلام ز بیا نویسی تدریس و در کلاس تمرین شد
بازی استراتژیک
رضا کاظمی، فاطمه
بازی جهت تقویت عمل و عکس العمل و تعامل گروهی انجام شد.
1403/07/08
علوم پنجم
عباسی، سمیرا
برگزاری مراسم روز آتش نشان
فارسی پنجم
سلاجی، راضیه
درس اول(تماشاخانه) تدریس شد.
اسم، صفت و فعل آموزش داده شد و از دانش آموزان پرسش شد.
ترکیب های وصفی و اضافی و حروف صدادار و بی صدا، واژه آموزی و درست و نادرست و درک مطلب تدریس شد.
جدول نشانه های چندشکلی درس اول را بنویسید و همراه بیاورید.
نگارش پنجم
سلاجی، راضیه
صفحات 8و9 در کلاس حل و بررسی شد.
انشا همان کتاب نگارش است لطفا برای زنگ انشا کتاب نگارش فارسی را همراه بیاورید.
صفحات 10و11 کتاب نگارش را کامل کنید.
کادر صورتی صفحه ی 11را با دقت مطالعه کنید.
مطالعات اجتماعی پنجم
نصیری، افسانه
کتاب کار درس اول(من با دیگران ارتباط برقرار میکنم)همراه با پرسش وپاسخ دانش آموزان برای یادگیری بیشتر انجام شد.
هنر پنجم
اقبالیان، زهرا
نقاشی کاریکاتور ،تدریس و در کلاس تمرین شد
1403/07/07
علوم پنجم
عباسی، سمیرا
برگزاری آزمون گونیا درس علوم-تشخیصی
تدریس درس دوم کتاب درسی علوم
مطالعات اجتماعی پنجم
نصیری، افسانه
تدریس درس اول (من با دیگران ارتباط برقرار میکنم) به روش پرسش وپاسخ انجام شد.
مهارت اجتماعی
میر محمدی، زهرا السادات
بچه های عزیز بابازی توپ خودرا معرفی کردند در گروههای 3نفره درمورد عکس های اسلاید ها که مروری به اتیکت بود پرداختندبادانش آموزان عزیزم احساسات وعواطف ناپایدار نوجوانی به صورت گروهی بررسی شد
مکمل آموزشی پانتومیم وعکس های ملموس پاور بود
نمونه ای ازاستروپ انگلیسی برای ارتقا توجه انتخابی کارشدبادانش آموزان عزیزم احساسات وعواطف ناپایدار نوجوانی به صورت گروهی بررسی شد
مکمل آموزشی پانتومیم وعکس های ملموس پاور بود
نمونه ای ازاستروپ انگلیسی برای ارتقا توجه انتخابی کارشد
دورفتار صحیح و ناصحیح که برمبنای آموزش اتیکت درخارج ازمدرسه مشاهده کردند رایادداشت کنند
آزمایشگاه
عباسی، سمیرا
انجام آزمایش فرفره های چرخان
1403/07/04
فعالیت:
با سلام واحترام.جهت شرکت در آزمون کاریبو کسانی که تمایل به شرکت در این مسابقات را دارند جهت راهنمایی در ثبت نام که توسط خود اولیا انجام میشود به شماره 09358263303 در تلگرام ویا بله پیام ارسال نمایید. با تشکر.
ریاضی پنجم
سلاجی، راضیه
نکات صفحات 8و9و10 بیان شد و نکات لازم گفته شد دانش آموزان وارد کتاب کار کردند.
فعالیت کلاسی صفحه ی 11در کلاس حل و رفع اشکال شد.
آزمونک از مبحث تقسیم و ضرب پایه ی چهارم گرفته خواهد شد.
تمرین صفحه ی 11و12 کتاب کار را حل کنید.
لطفا استیک نوت هایی که دانش آموزان در کتاب چسباندند منگنه کنید.
املا پنجم
سلاجی، راضیه
املای خلاق به صورت بازی انجام شد.
قرآن پنجم
خسروجردی، مهرداد
با سلام روخوانی درس اول انجام شد.
سواد مالی
ناطق، زهرا
زنگ اول مهر، زنگ بیداری برای حرکت به سوی فرداهای روشن اول مهر، روز مهرانگیز بازگشایی مدرسهها آغاز سال تحصیلی، آغاز سفر در مسیر دانستن و فهمیدن فرا رسیدن تابش خورشید علم بر سرزمین دلها اول مهر و شروع سال تحصیلی جدید، روز طلوع دوباره صبح دانش بر پسرهای شجاع سرزمین علم مبارک باد.
رایانه
نیک افروز، فاطمه
باسلام و احترام
امروز قوانین کلاس توسط بچه ها تعیین شد و دوره ای از سال پیش انجام شد .
1403/07/03
ریاضی پنجم
سلاجی، راضیه
ریاضی تا آخر سوال 5 کار درکلاس صفحه ی 3 حل شد.
ضرب های:
12×2
12×3
12×4
12×5
12×6
را با دقت حفظ کنید روز شنبه مورخ 7مهرماه پرسیده می شود.
کار در کلاس صفحه ی 5 را حل کنید.
هدیههای آسمان پنجم
نصیری، افسانه
تدریس درس (1) دسته گلی از آسمان انجام شد.
دانش آموز عزیزم فعالیت (باخانواده ) مربوط به درس اول انجام شود.
ورزش پنجم
میر محمد علی، رسول
نرمش گرم کردن وسرد کردن همراه با حرکت ورزشی بر روی استپ انجام شد.
مهارت زندگی
میر محمدی، زهرا السادات
باپسرای گلم درمورد انواع احساسات صحبت کردم سپس آموزش اختصاصی استرس و تظاهرات بدنی آن گفت و شنود گروهی داشتیم وبه صورت فردی دانش آموزان احساس استرس خود راواینکه نمود بدنیشان چیست به صورت پانتومیم نشان دادند
یکی ازخواب هایی را که دیدند و برایشان مهم بود رابه صورت کوتاه دربرگیرنده ای بنویسند و احساس بعدازآن رابنویسند برای رفتن به دنیای درون و شناخت بیشتر خودشان و آگاهی احساسی