فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: سیمرغ

علوم چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: مخلوط های غیر یکنواخت در حالت‌های جامد در مایع و مایع در مایع در قالب آزمایش تدریس شد. انواع مواد جامد و مایع در اختیار دانش آموزان قرار گرفت تا مخلوط مورد نظر را بسازند و توضیح دهند.

هنر چهارم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: ادامه نقاشی و رنگ آمیزی از طبیعت در کلاس انجام شد

ریاضی چهارم

مدرس: گودرزی، مریم
فعالیت: سلام و عرض ادب امروز زنگ اول با بازی خرید و فروش با پول کاغذی و سکه با واحدهای پول ریال و تومان و تبدیل آن به هم آشنا شدیم . و با جمع و تفریق مبالغ کالا را درست و خرید کردیم . زنگ دوم با درس احتمال بیشتر آشنا شدیم و با تاس رنگی و عددی و بازی در حیاط درس احتمال را بیشتر یاد گرفتیم .
تکلیف: نداریم .

فارسی چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: مفهوم ضرب المثل (سنگی که نمی توان بلند کرد باید بوسید ) توضیح داده شد. فایل صوتی داستان این ضرب المثل بصورت ناقص پخش شد و ادامه داستان را دانش آموزان گروه اول خلق کردند.گروه دوم سوال طراحی گردند و گروه سوم سوالات را پاسخ دادند.
تکلیف: داستان امروز را بهمراه نقاشی بصورت خلاصه روی برگه بنویسید به دلخواه تزیین کنید و برای آن جلد درست کنید. روی جلد،نام داستان،نام نویسنده(نام و نام خانوادگی خودتان) نوشته شود.

علوم چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: انواع جانوران مهره دار مرور شد. فیلم آموزشی دسته جانوران مهره دار پخش شد. در مورد گروه جانوران مهره دار بحث و گفت و گو شد. دستورزی (پوستر جانوران) توسط گروه‌ها نوشته و تکمیل شد.گروههایی که با دقت گفته های آموزگار و نکته های فیلم را گوش کردند توانستند دستورزی را به درستی انجام دهند و امتیاز بیشتری بگیرند.

هنر چهارم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی از طبیعت کشیده و ابتدا ی کار رنگ آمیزی انجام شد

ریاضی چهارم

مدرس: گودرزی، مریم
فعالیت: سلام و عرض ادب امروز با داستان شهر ریاضی با کوچه ی اعداد آشنا شدیم و درباره ی خانواده ی یکان و هزارگان و میلیون صحبت کردیم .با بازی اعداد جدول ارزش مکانی را کامل کردیم و با یک عدد فرضی جمع کردیم و با پرارزشترین ، کم ارزشترین ، و تفاوت آن با کوچکترین و بزرگترین رقم‌ها در جدول ارزش مکانی آشنا شدیم و سپس رنگ آمیزی جدول ارزش مکانی را شروع کردیم . در زنگ دوم راجع به الگو صحبت کردیم و الگوهای متفاوتی ساختیم . در بازی الگو هر دونفر یک پاکت برداشتند و الگوی خواسته شده را با روش خلاق خودشان با گوش پاک کن ساختتد.
تکلیف: تکلیف نداریم برای عزیزانی که هنوز وسایل کلاس را تهیه نکردند و یا همراه نداشتند .لطفا وسایل تهیه شود و الگوی خلاق با سلیقه ی خودتان با گوش پاک کن ها بسازید .لطفا گوش پاک کن ها نصف شود که الگوی شما راحت‌تر ساخته و جای کمتری بگیرد . عزیزانم که جدول ارزش مکانی را رنگ آمیزی نکردند لطفا کامل کنند.

فارسی چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: جمله سازی تمرین شد سپس فاعل و فعل مرور شد و در نهایت مفعول آموزش داده شد. دانش آموزان به صورت گروهی با پازل جمله بازی کردند. هر دانش آموز به صورت انفرادی جمله مفعول دار ساخت و با هر جز جمله،یک زنجیر کاغذی ساخت.

هنر چهارم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: آموزش ترکیب رنگ‌ها و گرم و سرد ومکمل ها و توضیح در مورد نحوه کار در تابستان

فارسی چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
تکلیف: لطفا برای چهارشنبه کتاب درسی فارسی پایه سوم آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: