فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: سیمرغ

چوب جادویی

مدرس: نصیری، افسانه
فعالیت: ساخت ماشین چوبی متحرک انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزی که نتوانستن سرکلاس ماشین را کامل کنند تا چهارشنبه کامل شودوبه مدرسه آورده شود. عکس مرحله به مرحله ساخت ماشین در قسمت پایین بارگزاری شده است .

ریاضی چهارم

مدرس: گودرزی، مریم
فعالیت: از امروز قرار است کنار هم جایی را بسازیم می پرسید کجا ؟ همان جایی که با آجر واژه ها ساخته می شود همانجایی که پنجره ای از جنس برگهای سبز و زنده دارد همانجایی که با خواندن کتاب و یادگرفتن آباد می شود . حالا که مدرسه ی تابستانی آغاز شده دلهای نازنینتان را آبی بزنید و از روی شیشه هایش گرد و غبار ندانستن را پاک کنید و به این خانه ی ارزشمند صفایی بدهید و روز تولد مدرسه را جشن بگیرید. خوش آمد می گویم به عزیزانم به امید موفقیت‌های بیشتر

علوم چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: توضیح مختصری درباره سلول،تقسیم سلولی،سلول جانوری و گیاهی شد فیلمی درباره سلول پخش شد پوستر آماده شده توسط معلم نشان داده شد تا دانش آموزان ایده بگیرند و شروع به ساخت سلول کنند.
تکلیف: بعضی دانش آموزان به دلیل اتمام زمان یا نبود وسیله،نتوانستند پروژه ساخت سلول را انجام دهند یا به پایان برسانند(فقط سه قسمت اصلی سلول و تقسیم سلولی را بسازند کافی است) لطفا در منزل تکمیل کنند و حداکثر تا چهارشنبه بیاورند.

هنر چهارم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: برگزاری جشن افتتاحیه والدین عزیز لطفا برای جلسه آینده گل پسرها تمامی وسایل نقاشی را به همراه داشتت باشن

چوب جادویی

مدرس: نصیری، افسانه
فعالیت: مدرسه، خانه‌ای پر از کتاب پر از دفتر، پر از کلمات پر از تخته سیاه، گچ، معلم، خاطره، دانش مدرسه و درختان گوشه حیاط آن همان جا که پاتوق زنگ‌های تفریح است همان جا که دل‌ها دور هم جمع می‌شوند کلمه‌ها را بر زبان می‌آورند تا روزی خاطره شوند شروع پایگاه تابستانی را به دانش آموزان عزیزم تبریک می گویم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: