فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: ققنوس

ریاضی چهارم

مدرس: گودرزی، مریم
فعالیت: سلام و عرض ادب امروز مفهوم محیط را مرور کردیم .در یک نقاشی ساده محیط بعضی اشکال را با نخ کاموا یا نی اندازه گیری و چسباندیم و و نقاشی را تکمیل کردیم .
تکلیف: عزیزانم که کارشان تکمیل نشده کامل و فردا تحویل بدهند .

علوم چهارم

مدرس: گودرزی، مریم
فعالیت: سلام و احترام امروز در کلاس علوم با تعریف مخلوط و کاربرد آنها در زندگی و انواع مخلوطها آشنا شدیم . با آزمایش با موادی مثل سنگ، تیله ، حبوبات ونمک و آب و روغن مخلوطها را از نزدیک مشاهده و انواع آنها را شناختیم . با گوجه و خیار و هویج سالاد درست کردیم و کاربرد مخلوط را در آشپزی و زندگی از نزدیک لمس کردیم . توجه بچه ها به زندگی روزمره در خانه در آشپزی در خواندن برچسب داروها و مواد شوینده و مواد خوراکی می تواند به یادگیری بهتر این درس کمک کند . هفته ی آتی با مبحث محلولها نیز آشنا خواهیم شد .
تکلیف: نداریم .

فارسی چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: مفهوم ضرب المثل (سنگی که نمی توان بلند کرد باید بوسید ) توضیح داده شد. فایل صوتی داستان این ضرب المثل بصورت ناقص پخش شد و ادامه داستان را دانش آموزان گروه اول خلق کردند.گروه دوم سوال طراحی گردند و گروه سوم سوالات را پاسخ دادند.
تکلیف: داستان امروز را بهمراه نقاشی بصورت خلاصه روی برگه بنویسید به دلخواه تزیین کنید و برای آن جلد درست کنید. روی جلد،نام داستان،نام نویسنده(نام و نام خانوادگی خودتان) نوشته شود.

هنر چهارم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: ادامه نقاشی طرح تابستانه از طبیعت انجام شد

ریاضی چهارم

مدرس: گودرزی، مریم
فعالیت: سلام و عرض ادب امروز با بازی خرید و فروش با پول کاغذی و سکه با واحدهای پول ریال و تومن و تبدیل آن به هم آشنا شدیم . و با جمع و تفریق مبالغ کالا را درست و خرید کردیم .
تکلیف: نداریم .

علوم چهارم

مدرس: گودرزی، مریم
فعالیت: سلام و احترام روز بخیر در درس امروز علوم با طبقه بندی جانوران آشنا شدیم و گروه مهره داران را دوره کردیم و با گروه جدید بی مهره ها آشنا شدیم . جانوران مهره دار را دسته‌بندی و از بین نقاشی جانوران جدا کردیم و رنگ آمیزی انجام شد و خصوصیات هر گروه توسط بچه ها نوشته شد تا پوستر جانوران تکمیل شود .
تکلیف: نداریم .

فارسی چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: جمله سازی تمرین شد سپس فاعل و فعل مرور شد و در نهایت مفعول آموزش داده شد. دانش آموزان به صورت گروهی با پازل جمله بازی کردند. هر دانش آموز به صورت انفرادی جمله مفعول دار ساخت و با هر جز جمله،یک زنجیر کاغذی ساخت.

هنر چهارم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: آموزش ترکیب رنگ‌ها و رنگ‌های گرم و سرد و رنگ‌های مکمل و توضیح در مورد روند کاری طرح تابستانه داده شد

چوب جادویی

مدرس: نصیری، افسانه
فعالیت: ساخت ماشین متحرک چوبی انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزی که نتوانستن سرکلاس ماشین را کامل کنند تا چهارشنبه کامل شودوبه مدرسه آورده شود. عکس مرحله به مرحله ساخت ماشین در قسمت پایین بارگزاری شده است .

فارسی چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
تکلیف: لطفا برای فردا کتاب درسی فارسی سوم ابتدایی آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: